smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Doeg Isa, slaap lekker en ook voor de anderen, ik ga zo ook mijn mandje in.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Weet niet Igor, hoop vrijdag de uitslag te krijgen. Heel grote bult en verdikkingen maar dat wist ik en voelde zelf ook al. Had na het gebeureen die scan ook al gehad maar deze moet ter controle. Kreeg zelfs een mooie bos bloemen van de makelaar en riep nog duppie is nog niet weg. Maja liever bloemen bij leven als op mijn kist. Sorry bedoelde ik niks mee t.a.v. Desi, kan soms dingen knokerig vertellen. Kom wel weer meer kletsen als ik fitter ben. Voorlopig doe ik mijn best en denk veel aan Desi op mijn manier en zal bidden.Zoals ik als zei, heb dagelijks contact met Patatteke dus alles komt kee en we houden zeker contact.knuff van de enige echte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Gecondoleerd Desi Heel veel sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hoi,Desi sterkte met het verlies van je zuster.Groet van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Zometeen persconferentie over Dam op Ned. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Welterusten allemaal,Voor nu of straks, lekker slapen, mooi dromen...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Lief, oud medestrijder is er ook maar had niet anders verwacht lieve Soothe.Vandaag dodenherdenking (ironisch). Morgen bevrijdingsdag. Morgen kaarsje aan steken en virtueel bevrijdingsdag vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hoi Druppeltje. Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik heb gezien Foto, dank voor de tip. Het was wel dapper van de koningin dat ze de boel niet afgeblazen heeft. De schrik zit er goed in bij us Hollandius... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Drup, sterkte hoor , duurt wel lang hè. Hoe is het met de pijn, gaat het of heb je erg veel last?Ook niet erg handig om een vraag te ztellen op het moment dat ik af wil gaan sluiten maat ik ga naar Sophie's choice kijken, als ik het volhoud en aankan.Welterusten allemaal :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 m'n bedje is warm dus ik duik erin. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Desi, ik zie je ingelogdWat moet ik zeggen?Je zus is bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Foto's zijn binnen, kan wel eentje even laten zien, haal ik em straks weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik ben benieuwd, woman.Desi is weg, Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Komt ie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Leuk Woman Doe maar van doe..Je deed het al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dat ziet er mysterieus uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja gaaf he !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Even deze met jullie delen:Goedemorgen, (ja snorrie hoor)Dit is de Dagelijkse Gedachte. Met elke dag een moment van bezinning, werk je mee aan een betere wereld voor jezelf en voor anderen. (dagelijksegedachte.net)Vrijheid is een geesteshouding, geen vrijgeleide.oei-oei, mooi.Dat kan ik hebben op dit moment!Gauw even je masker bewonderd! Prachtig. Ben jij dat zelf Woman ?? Vast!(maar toen had je je haar nog niet bijgeverfd?)Welnu, mandje uit en mandje weer in....trusten!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik vraag me al heel lang iets af, Woman, wat is Shimmy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Gaaaaaaaaaf woman, voor degene die nog niet slapen.Gek he maar als je hier zo leest vorm je toch een ander beld van mensen, je ziet er heel anders uit als dat ik me voorstelde heeel cool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja, ik zag het FotoMooie foto gisteravond!Daar hou ik vanMaak ze zelf ook that way..En ook weer andersDa's zo leukaan ons allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja maar ik zie er wel anders uit hoor in het eggieHier ben ik echt extreem opgemaakt. Behalve het masker ben ik verder ook wel onherkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Trusten cathy56 morgen gezond weer op of beter strakkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dit is de shimmy, Foto:http://www.youtube.com/watch?v=Gy-rI7Z2ggYWat ze aan het eind doet dat bibberen zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden