Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witte heeft ook en tweede date vandaag, lees ik :)
Ja wat trekken we aan. poeh
Toch wel een beetje sexy, had ik zo bedacht.
De vandaag en morgen maar eens zorgvuldig in de kledingkast speuren.
En zorgen dat alles uit de was is, want ik ben in staat iets uit de wasmand te trekken.

Ja Tasseke, de deejay is wildenthousiast, echt zo gaaf ! Dat wordt een nieuwe formule, als je goed op elkaar afgestemd bent kun je echt te gekke dingen doen. Een buikdanseres met een deejay....zij kan met de equaliser bepaalde trommeltjes en ritmes juist wel of niet naar voren halen. Ik ga eerst eens mee met haar naar een evenement, waarschijnlijk een Marokkaanse bruiloft. Nog niet dansen dan, maar eerst eens voelen en proeven. Ben wel een beetje sceptisch want al die Marokkaanse meiden kunnen natuurlijk veel beter dansen dan ik, maar ja ik ben wel in kostuum en wil wel iets speciaals bedenken, bv met iets op mn hoofd dansen. En het zal hun prikkelen om ook te willen dansen en dat is natuurlijk preces de bedoeling :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff,

het doet mij altijd een beetje verdriet als mensen een stap terug moeten doen
maar dat bekende stapje terug, leidt meestal tot heel veel stappen vooruit

rot, dat het zover moest komen
maar blij voor Tina dat ze het heeft gedaan
toegeven dat het niet meer gaat
dat is potverdrie een berg beklimmen zonder daar ooit voor getraind te zijn
Gelukkig is ze een bikkeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie dag allemaal. Ik heb een inspirerend AA, Ca en nog wat A's bij elkaar verzameld,
achter de rug. Zeer inspirerend, hoopgevend en leuk. Vermoeiend maar dat geeft niet.
Gister vroeg naar bed.
Ik voel me weer gesterkt en weet en voel weer dat ik een weg bewandel die goed is voor mij.
Mijn obsessie om te drinken is van me weggenomen, ik hoef niet meer. En daar ben ik nog
elke dag dankbaar voor. Ik kan het leven, met alles wat er op mn pad komt, aan. Dat gaat
niet altijd even gemakkelijk of simpel maar ik kan het zonder dat ik de behoefte voel om te
drinken. En dat is fijn.
Met de twaalf stappen en het big book van de AA als leidraad en de de fellowship weet ik
hoe ik mn leven kan en wil inrichten. Ik ben niet alleen, er is altijd steun en ik hoef niet meer
te drinken. Geweldig.
Inmiddels ook al weer enige weken rookvrij, heerlijk. Nou niet weer beginnen want met roken
heb ik dat de afgelopen drie jaar al een paar x gedaan. Maar goed, ik hoef me alleen druk
te maken over vandaag en vandaag rook ik niet en drink ik niet.

Heb een goeie dag allemaal, sterkte voor wie het zo hard nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel:
Hoe herkenbaar voor mij (en ook vast voor anderen) is je verhaal. Ik probeerde ook na een tijdje gecontroleerd te drinken. Ik stond 1 maand droog en dacht toen dat wel te kunnen. Nee, dus... Alles dat ik in huis had staan ging op.... Heb mezelf toen meteen aangemeld hier. Dat meteen weer doorslaan in het drinken was voor mij het teken dat ik toch echt een alcohol probleem had en ermee aan de slag moest. Nu dus weer een tijdje droog en wil dit ook zo houden. Goed idee van je om dat samen met Jan Doedel te proberen! Ik heb het in het begin ook samen met iemand van het forum hier gedaan. Dat steunde echt! Alleen is zij naar een tijdje afgehaakt, jammer. Maar alleen kan ik het tot nog toe gelukkig ook;) Succes!!

Isa:
Werk ze!

Witte:
Een 2de ontmoeting met iemand die je leuk vindt? Spannend! heel veel plezier en geniet ervan!

Desi:
Ik kan niet meer zeggen dan sterkte...

Tatum:
GEFELICITEERD met je eigen optrekje! Feestje!! :)

Vlaams meisje en EmmaRoos:
Van harte met jullie zonen! Grappig zo tegelijk jarig...

Woman:
Leuk foto's van jezelf laten maken! Zal vast mooi worden! Veel plezier met het maken ervan..En dansen met mensen in de buurt waarvan je denkt dat ze beter zijn? Ik zou er superonzeker van worden. Knap dat je dat kan! :)

Suus:
Hoop dat de opname snel gaat lukken! Succes!



Alle anderen een fijne dag vandaag! Hier alles prima, hou het nog steeds droog (buiten niet:P;))
Hier meivakantie en dus de kinderen thuis. Ze willen op de pc en kan dus niet veel online komen...Misschien ergens in de middag...Zal ook dan proberen de rest van het draadje van gisteren terug te lezen..Dus tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad Bam

eigen veronderstellingen
maar je gaat naar therapie om beter te worden
niet slechter

Gelukkig weet ik ook zeker dat ze er gaat komen
ik wens alleen dat het morgen is en niet volgende week ;)

ondertussen ga ik iets nuttigs doen
heb ik een ochtend vrij
zit ik die ochtend nog steeds te verkletsen
en dan daarbij..........
mijn stempel voor vandaag is wel gedrukt, geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik heb alle verf, kwastjes, penselen enz. netjes geordend, nu nog wachten op een bericht van m'n nichie hoe groot het schilderij moet worden en dan kunnen we aan de gang. Een paar jaar geleden een hoop echt dure penselen, en verf van iemand gehad. Gos wat heb ik een hoop zeg.
Nu naar mijn manneke. Kijken hoe het daar mee is.
Tot later mensen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier Bol!

Soms denk ik wel eens dat het als een zwaktebod wordt beschouwd als je hier vaak leest en post.
Ik vind dat niet. Misschien heb ik hier wel veel meer geleerd dan een psych me ooit kan leren.
Juist omdat we ons niet opstellen als hulpverleners, maar omdat we gewoon vertellen hoe het met ons gaat, en hoe we over van alles denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemidag
even snel want op het werk he
Thuis is het niet best
Status qou
Daarom was ik gisteravond niet hier
Maar ik moet zeggen dat ik me
erg gesteund voel door alle reacties
aangaande meelezen partner e.d.!

Co
wat ben ik blij je weer te zien!

Bam
fijn dat je er weer bent
en dat je een goed weekend hebt gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allemaal, goede(middag) ben altijd een langslaper als ik vrij ben, heerlijk !!
Kids zijn vrij dochterlief is net gaan zwemmen met vrienden en de oudste
gaat straks samen met mij even de stad in nieuwe vans (schoenen) kopen.
Misschien kan ik hem verleiden om even booschappies met mams te doen
hoef ik niet zo te sjouwen, ha ha.

Met moeders gaat het weer redelijk, ga vanavond nog even kijken bij haar
wat minder bibberig en heeft goed geslapen. Ik hoop maar dat het nu de
laatste keer geweest is.

VM en ER gefeliciteerd met jullie zonen!

Alle anderen een hele fijne (regenachtige) maandag gewenst.

x Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...