Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hahahaha , het moet ook niet gekker worden hier Harry, lekker eten hoor. En de wokchinees is inderdaad ook best leuk. kan me indenken dat je kleinzoon dat veeeeeeeeeeeel leuker vindt dan gewone chinees. En voor jou ook niet slecht: krijg je tenminste wat lichaamsbeweging... loop je al dat eten er gelijk weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 als de konijntje hier het gras willen maaien, moeten ze wel eerst flink aan het 'werk' ik heb een grote tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 pffff, moet er eigenlijk vandoor, maar tis zo gezellig hier. Konijntje kookt hier niet voor ons. Trouwens, dat doen de kaboutertjes ook niet, hihi, moet ik zelf doen. Maar dat geeft niet, want ik vind koken altijd heel leuk ( en uiteraard het opeten daarna , kook dus uitsluitend dingen die ik zelf lekker vind) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 WAAAATTTT Taart waar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jammer de bammer Bol.... alles op. was heeeel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 zit wel een beetje vol nou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hahahaha , chatten op de home trainer.nee dus, moet er ni.... alhoewel... is niet eens zo'n gek idee. kwestie van laptoppie op de een of andere manier goed kunnen neerleggen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ik vind je kat trouwens echt een vreselijk lief beestje Dar, wat een moppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Lieve meiden ( ik ga er maar van uit dat Harry al naar de chinees is ) , ik ga er vandoor. Nog veel plezier. Bekkie.... ga ervoor, het gaat je lukken hoor . Fijne avond allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fijne avond yvonne, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 God zij dank Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mariek had je hem nu een ultimatum gesteld w.b. het huis uit gaan of is die vraag nog te vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Wat is over Marieke?Bedoel je dat het praten over is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goed gedaan hoor marieke, je mag trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Kom nog even snel langs. Films zijn gehaald. Kinderen kijken na het eten naar zo'n zingende hamsters film...Ben nu aan het koken, logé is ook gearriveerd. Blijft tot morgen 11 uur. Is een vriendinnetje van de jongste. Dacht ik maak nog even snel 1 berichtje...Alle nieuwe stoppers:Heel veel succes! Ga ervoor! Het valt niet mee misschien, maar zodra je stopt wordt het steeds beter. Dagje voor dagje. Zo ervaar ik het in ieder geval:$ Natuurlijk is het in het begin moeilijk en nog soms! Maar ik vind het ook heerlijk om me iedere avond nog te kunnen herinneren, geen katers meer te hebben, me gezond en fris te voelen!! Sterkte! Dar:Mooi blauw muurtje! Heb hier ook een blauwe muur, wel wat minder fel dan de jouwe. Hier Kretablauw! Leuk blik ook met die vlinders erop, van de Appie toch? Heb zelf de theebekers gekocht. Van die supergrote maatje soepkom;) Emmaroos:Jammer van je gesprek...Hoopte voor je op een betere afloop.Teveel:Heel veel plezier bij je etentje, leuk!! Marieke:Goed dat je het droog hebt gehouden. Zijn er nu afspraken gemaakt met je zoon? Of wil je het daar liever niet over hebben??Poeh! Het water kookt hier...Moet echt wat gaan doen:$ Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mariek, ik heb respect voor jouw geduld. Ik weet niet of ik het zelf zou kunnen, als ik kinderen zou hebben. Ik hoop echt dat je het juiste moment kunt vinden en dat jullie er samen uit kunnen komen:rose:knap dat je je er nu, zonder drank, doorheen slaat meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja meis, wat dat betreft, ben ik echt niet jaloers op mensen die kinderen hebben. Het lijkt me echt heel moeilijk om ze groot te brengen. Je moet jezelf zo vaak weg cijferen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Waar zou Vie toch uithangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Isje het valt mij op dat je zo'n sterke vrouw geworden bent, geweldig:present: Als ik nog denk aan het begin toen ik hier kwam en nu, dat is zoveel verschil. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ok Dar, dan zal ze wel wat anders aan haar hoofd hebben nu, hahahahaIsa, jou kennende komt dat ladidadida gevoel wel weer snel terug hoor, je bent immers een kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dar:Herkende het motiefje meteen;) Hier 3 met vlinders en 1 met bloemetjes. De vlinders waren op, vandaar...Heb net weer een potje thee gezet, vlinderbeker staat al klaar...Lekker kruidentheetje alleen voor mij. Mmmmh! Wing:Knap geschreven stuk! Wat sommige van jullie met woorden kunnen...Ben jaloers! Nu hopen dat Fleur het leest.Isa:Knap...je relativeerd! Inderdaad iedereen heeft wel eens zo'n dag. Goed dat je er niet in blijft hangen. Nog even en.... :moon: :moon: !!!! Zo...hier het eten weer achter de kiesjes...en een half uurtje achter de pc afgedwongen;) Het is hier altijd zo dringen rondom die computer...Maar nu de kinderen achter de tv (lang leve de Chipmunks...zo heten die zingende hamsters;)) en vriendje achter de krant. De computer is van MIJ:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dan ben ik toch maar blij met mijn lappie, Eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Al weer een beetje over je dip van je gesprek heen Emma?Het lijkt me niet niks zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Grappig hè Wing,Heb een kaartjesset waarbij je iedere dag een nieuw kaartje eruit pikt. Dit vond ik wel een lekkere positieve....Hij deed me denken aan: het leven is een feestje je moet alleen wel zelf de slingers ophangen...Vond ik ook zo'n leuke;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Niet echt Eks, zit een beetje chaggie te zijn.Het is toch raar als er iemand zit te praten en je denkt: nu even in het nederlands aub.En ze willen me gewoon kwijt joh, dat is het hele eieren eten.Ik kan nu dan wel gaan solliciteren maar ik kan beter eerst de neuro-psychologische test afwachten. Dan weet ik ook wat ik nog kan. Maar ja, ondertussen zit ik voorlopig nog wel thuis en aan de ene kant baal ik daar van en aan de andere kant denk ik, och, ik vermaak me wel, het is nog lang geen februari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden