Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Het wordt tijd dat ik de deur uit ga. ik maak er een puinhoop van.Fleurtje gaat goed.En Fillipa gaat lekker zonnebanken, zoiets.Jeemig de Peemig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Woman YES!! Nou dat wordt een gezellie vertoeven daar in die bedstee bij jou.Nu nog een rieten rokje IgorHeel verstandig wat je daar zegt.Had een heel stuk over "roes" geschreven... weg...later dan maar..ga even wat doen hierlaterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: igorfoei, nou snap ik waarom het vlees afgeprijsd was, de vlammen vliegen door de kamer. oei oei Dan is het nog niet zo erg. Pas als de vliegen door de kamer vlammen, dan moet je het maar in de container gooien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hey hey... Gewoon efkes goeiedag zeggen en iedereen een fijne dag wensen... En voor Fleur, m'n landgenootje, in het bijzonder: ik denk aan jou en duim voor je!!!Babbelen zal er wel niet inzitten... Vandaag is mijn poetsdag. Vanavond en morgen optredens op mn agenda. Zondag dan moederdag; ook al niet thuis... Sta dus wel online en lees tussendoor wel mee...Heb eigenlijk niet veel zin in het weekend. Ik vind het makkelijker thuis, dan tijdens het uitgaan waar alcohol rijkelijk vloeit... Maar moeilijk gaat ook, hé en de anderen moeten er maar bijnemen dat ik niet meer het 'zotte' (of was het het 'zatte'?) gezelschap ben zoals vroeger. Ik voel gewoon aan mezelf dat ik nog niet optimaal kan 'genieten'. Ben ook veel stiller geworden. Hopelijk komt dat 'zot' en 'aangenaam' zijn, ook alcoholvrij, snel terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Weet je Igor, in een roes zit ook altijd - of meestal - wel wat euforie.Alles ineens heel breed en groots kunnen overzien en je daarin gelukkig voelen.Dat is m.i. nu juist de valkuil.Tegelijk de grote uitdaging om die euforie te gaan leren beleven met een helder hoofd.Ik denk dat je dan dichterbij het echte gelukkigzijn kunt komen.Maar ja, beide belevingen bestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 nou Bol er komt op het moment niets in m'n buurt. heb straks nog een gesprek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Igor,bedankt voor jouw tekst over het 'roesje'... vind het prachtig omschreven !!Ik spaar en herlees dergelijke citaten; die geven me een positieve boost, waar ik af en toe toe wel behoefte aan heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Zo, administratie gedaan.Word je ook niet blij van. Gelukkig straks wat extra's eind mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hallo allemaal,Ik ben ontzettend de fout in gegaan, voel me schuldig maar ook weer niet. Heb gedronken, zag net dat mijn ex-vriendje die me in december de deur heeft gewezen doodleuk met zijn nieuwe vlam in egypte zit.Wil er eigenlijk niet al teveel over praten, voel me al pieppppp genoeg.Moeilijk om toe te geven dat ik de fout ben ingegaan, weet wel de reden gelukkig, dat is misschien al iets.Liefs allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hahaha, die Bol met haar vliegen!Ja Bes, dat doe ik ook: teksten in Worddoc's zetten en later nog eens naar kijken.Heel behulpzaam.Hoi Emma, ja lekker hè, vakantiegeld straks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ach Bekkie... wat naar voor je.Rottiger is het dat je nu een dubbele kater hebt toch?Dat is nu het rottige met drank.... dat de dingen daar erger van worden dan ze in feite zijn.Als jij nuchter wordt kun je straks met iemand anders naar Egypte.... tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Och bekkie toch.... Heb met je te doen; héél herkenbaar...Ken dat gevoel van liefdesverdriet maar al te goed... Heb liever hoofd- of tandpijn; dan kan je nog een pilleke nemen daarvoor...Maar drinken lost zeker niks op... Dat heb ik ondertussen al wel geleerd... Hoop dat je je snel herpakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ach Bekkie wat jammer. Maar je wilt er niet al te veel over zeggen dus ik zeg alleen maar dit tegen je:Jaja Cathy, heb ik ook wel dringend nodig, niet alleen om de vakantie te betalen.Maar goed, het komt allemaal goed, kan altijd nog een krantenwijk nemen, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Lief Bekkie. Wat ontzettend rot voor je meis dat je gedronken hebt, maar het is gebeurd. Verleden tijd. Ja en als je zoekt vind je altijd wel een rede. Je bent gewoon NOG niet sterk genoeg. Helemaal niet erg, daar ben je mens voor. Dus je mag fouten maken. Probeer de draad weer op te pakken meid. Misschien verstandig om nu in een schriftje op te schrijven hoe je je voelt. Dus echt je gevoelens op te schrijven. Als je dan in de toekomst weer eens dreigt de fout in te gaan, kun je altijd terug lezen hoe je je dan voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nee wil er niet teveel over kwijt, maar aan de andere kant.......Zou zo graag een knopje willen hebben in mijn hoofd die het houden van uitschakelt, waarom kunnen mannen zo zijn, zit nu vol met haat en boosheid is niet goed dat weet ik.Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Darreltje wat lief dat we allemaal mee mogen:heart: Is dat een soort Center Parcs of zo? Zou wat zijn zeg, we kennen elkaar nog helemaal niet, maar als je besluit te gaan, kun je altijd een bakkie komen doen hoor. Misschien wel dezelfde richting op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bekkie jammer, ga er weer tegenaan. gooi de rest door de gootsteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bekkie,ik heb eigenlijk nooit een reden kunnen vinden waarom ik dronk....Het waren nooit meer dan uitvluchten om mijn drinken te rechtvaardigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dar heb m'n tas al gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Leef met je mee bekkie, mar probeer het los te laten. Het is voor niets goed. Ga even sporten of doe iets met die negatieve energie om ze om te zetten in positieve. Het lukt je wel, en het drinken, tja, dat dit voor niets goed weet je best zelf wel, maar op dat moment kan het even verlichten. I know !! Hey besje, welkom back.Wat mij betreft, nog niet buiten geweest, ga me subiet even op de proef nemen. Ik moet en zal de verleiding weerstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hey Wilrijk.... Zal straks aan je denken... Doen, hé: die verleiding weerstaan!!Enne, het mooiste citaat dat ik elke dag tegen mezelf zeg: 'IK HAD VROEGER ZOVEEL 'REDENEN' OM TE DRINKEN, NU DUBBEL ZOVEEL OM NIET MEER TE DRINKEN' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dar, wanneer gaan we??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 bolletje, die schilderijen, heb je die zelf gemaakt ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Algoed dat ik vandaag niet naar de colruyt of metro moet hé besje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bekkie, je wilt drinken. een reden is er altijd.Pak jezelf bij kop en staart en loop niet in de valkuil.Een drinker heeft altijd een "reden".En als die niet voorhanden is dan zoekt hij een reden.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden