Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ach Bekkie wat jammer. Maar je wilt er niet al te veel over zeggen dus ik zeg alleen maar dit tegen je::heart:

Jaja Cathy, heb ik ook wel dringend nodig, niet alleen om de vakantie te betalen.
Maar goed, het komt allemaal goed, kan altijd nog een krantenwijk nemen, hahahaha

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Lief Bekkie. Wat ontzettend rot voor je meis dat je gedronken hebt, maar het is gebeurd. Verleden tijd. Ja en als je zoekt vind je altijd wel een rede. Je bent gewoon NOG niet sterk genoeg. Helemaal niet erg, daar ben je mens voor. Dus je mag fouten maken. Probeer de draad weer op te pakken meid. Misschien verstandig om nu in een schriftje op te schrijven hoe je je voelt. Dus echt je gevoelens op te schrijven. Als je dan in de toekomst weer eens dreigt de fout in te gaan, kun je altijd terug lezen hoe je je dan voelt :heart:

Geplaatst

Nee wil er niet teveel over kwijt, maar aan de andere kant.......
Zou zo graag een knopje willen hebben in mijn hoofd die het houden van uitschakelt, waarom kunnen mannen zo zijn, zit nu vol met haat en boosheid is niet goed dat weet ik.

Pfffff

Geplaatst

Darreltje wat lief dat we allemaal mee mogen:heart: Is dat een soort Center Parcs of zo? Zou wat zijn zeg, we kennen elkaar nog helemaal niet, maar als je besluit te gaan, kun je altijd een bakkie komen doen hoor. Misschien wel dezelfde richting op.;)

Geplaatst

Bekkie,
ik heb eigenlijk nooit een reden kunnen vinden waarom ik dronk....
Het waren nooit meer dan uitvluchten om mijn drinken te rechtvaardigen...

Geplaatst

Leef met je mee bekkie, mar probeer het los te laten. Het is voor niets goed. Ga even sporten of doe iets met die negatieve energie om ze om te zetten in positieve. Het lukt je wel, en het drinken, tja, dat dit voor niets goed weet je best zelf wel, maar op dat moment kan het even verlichten. I know !! :heart:
Hey besje, welkom back.
Wat mij betreft, nog niet buiten geweest, ga me subiet even op de proef nemen. Ik moet en zal de verleiding weerstaan ;)

Geplaatst

Hey Wilrijk.... Zal straks aan je denken... Doen, hé: die verleiding weerstaan!!

Enne, het mooiste citaat dat ik elke dag tegen mezelf zeg:

'IK HAD VROEGER ZOVEEL 'REDENEN' OM TE DRINKEN, NU DUBBEL ZOVEEL OM NIET MEER TE DRINKEN'

Geplaatst

Bekkie, je wilt drinken. een reden is er altijd.
Pak jezelf bij kop en staart en loop niet in de valkuil.

Een drinker heeft altijd een "reden".
En als die niet voorhanden is dan zoekt hij een reden.

Sterkte

Geplaatst

Dar, wat heerlijk zo'n prijs!
Weet je al wanneer je gaat?

Emma, ik heb denk ik gemist hoe jouw gesprek van de week is verlopen; ik las wel dat je er
verdrietig van was. Hoe ging het daar dan?

Geplaatst

Hoi Soothe, zit je op je werk?

Ik durf op mijn werk niet hier te lezen of in te loggen. Ben bang dat het op de berichtengeschiedenis komt.
Weet iemand daar iets van?
Hoe werkt zoiets?

Geplaatst

Ha ha, inderdaad Wilrijk...

Zeg, vraagje... hoe geraken jullie aan die emoticons ?? (lachende gezichtjes enz...) Die zie ik hier niet staan bij 'Quick Reply';;;

Geplaatst

Ja, niet zo best Cathy, eigenlijk is er gewoon niks en komt het er op neer van, zoek het maar uit.
Ben al op internet geweest maar het is alleen maar uitzendwerk.
Ben echt heel flauw van het gedoe en vind het ook niet eerlijk. Maar ja, wat doe ik eraan?

Geplaatst

Bes, ik druk altijd gewoon op antwoord en niet op quick reply. Rechts boven het tekstvak staat selecteer emotion en daar kun je jouw keus aanklikken.

Geplaatst

Middag allemaal!

Haha!! De Belgen raken hier in de meerderheid!!!

Morgen verjaardagsfeestje van K. (9), word gevaarlijk voor mij!!

Veel sterkte en kracht aan ieder die het nodig heeft!!

Liefs

Geplaatst

En nu maar stoeien Bes!

Soothe, dank je voor je antwoord.
Trouwens, is ook wel lekker rustig; op het werk gewoon met werk bezig zijn...

Hee Em, geef de moed niet op he, ik schreef laatst al: er is echt werk zat!
Maar kost tijd om uit te zoeken en je plekkie te vinden. Via pgb kun je ook nog wel eens iets vinden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...