Emmaroos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bor, er zijn wel mensen nog maar niet iedereen antwoord gelijk.Ik doe ondertussen ook een heleboel andere dingen en kijk dan weer eens hier.Een psychopaat is een mens die geboren is zonder geweten en dergelijke. Dat is een ernstige psychische stoornis. Moorden doet hij/zij zonder ook maar enig emotie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 fleurtje, fantastisch meid, wat zal je dochter met trots naar je hebben gekeken. Keep it up, het is het zooooo waard, die blik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bol, hahaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi Em, hoi bol, igor, hanneke etc..Maken jullie er wat van vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja Em. Zo weet ik dat ik het goed heb uitgelegd.Ja hoor Wil, en jij ga jij nog iets leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Precies Bor. Bijna alle Serriemoordenaars zijn psychopaten.Vraag me af of een psychopaat, ook alcoholsist kan worden. Wij drinken juist vaak onze gevoelens weg. Wij hebben juist zo veel besef tussen goed en kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Oh ja borretje, ze bestaan en zijn echt hoor. Wederzijds hier. Zal vandaag tikje moeilijker zijn dan anders. Na een nachtje werken heb ik niks nodig tijdens de dag daarop (nu dus) om gelanceerd te worden !Dus bolletje, ga ik alles wat me zou kunnen verleiden een beetje mijden. Heb hier thuis veel pc werk staan, maar moet straks nog ff buiten. Gewoonlijk duikel ik even mijn stamcafe binnen, misschien doe ik dat nu ook, maar ipv Leffe zal het koffie worden (dat is de bedoeling toch). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Wat een goeie vraag Bol, ze hoeven geen gevoelens weg te drinken natuurlijk.Geen idee eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goedemorgen.Koh en Spud van harte gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Wil ik ben aan de poets vandaag. was ook wel een beetje nodig. tussendoor lees ik hier mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 moet gebeuren hé igor, moet gebeuren, ik ga nu vlug eventjes eten, laat dit hier open staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Viola, maagje vol, hoofdje leeg en ik ga vliegens van start. Zal wel af en toe eens komen piepen. Let the games begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dar vertel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Morgen komt mijn laatste en moeilijkste opdracht. Ik ga verhuizen! Vriend bleek al mijn spulletjes toch te willen houden . Zijn vader en mijn moeder waren ook bij het gesprek aanwezig. Dat gesprek verliep niet zoals hij dat wilde. Op dat ogenblik is hij ontzettend aggressief de deur uitgelopen en heeft allemaal verwensingen geschreeuwd naar mijn moeder toe.Gelukkig blijft zij heel koel daaronder. Zijn vader heeft nu ook kunnen zien dat het écht niet altijd zo'n lieve jongen is. Dat wordt wel van hem beweerd omdat hij met hele lieve verhalen over zichzelf en tranen in zijn ogen over zichzelf kan vertellen. Ik ben allang overtuigd dat hij bewust tranen met tuiten kan huilen op commando als hij dat zelf wil. Als dat niet helpt dan is de huilbui gauw voorbij Moederdag wordt bevrijdingsdag Een huisje, met dochter en eigen spulletjes om me heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dar wat leuk. proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hey Dar, super gewoon en Tatum, proficiat, het zal je deugd doen. Je hebt iets enorms om naar uit te kijken !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Jaja, ik mocht het niet vertellen maar ik heb geluisterd! Leuk! Oh nee, ik mag niet vertellen op welke televisie het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Tatum een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken:) Maar och, je bent dadelijk vrij en kan een nieuwe start maken in je huisje. Dan maar nieuwe spullen maar het is dan ook allemaal van jou meis.Dar. Hé ons moederke gaat op vakantie. Wat ontzetend fijn voor je meis. Ga je alleen of gaan er nog anderen mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 GoedenmorgenDarGefeliciteerd wat ontzettend leuk.Lekker hoor weekje Limburgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Tatum je zult wel druk zijn nu. fijn dat je morgen in je eigen huisje kunt vertoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Kohtje en SpudVan e !!!Hele fijne dag beiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goeie middag Cootje en Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 TatumWat goed zeg. Je eigen huisje met weer je eigen spulletjes.Wat goed van je moeder zoals ze reageert. Zal een grote steunvoor je zijn.Triest voor die vader dat hij op zo'n manier moet ontdekken dat zijn zoon niet altijd zo'n lieverdje is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hallo Bollie Hoe is het met je schilderij? Vordert het al?FleurJe gaat goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden