Spring naar bijdragen

vrijdag 7 mei

Vie

Aanbevolen berichten

Bor, er zijn wel mensen nog maar niet iedereen antwoord gelijk.
Ik doe ondertussen ook een heleboel andere dingen en kijk dan weer eens hier.
Een psychopaat is een mens die geboren is zonder geweten en dergelijke. Dat is een ernstige psychische stoornis. Moorden doet hij/zij zonder ook maar enig emotie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Oh ja borretje, ze bestaan en zijn echt hoor. Wederzijds hier. Zal vandaag tikje moeilijker zijn dan anders. Na een nachtje werken heb ik niks nodig tijdens de dag daarop (nu dus) om gelanceerd te worden !
Dus bolletje, ga ik alles wat me zou kunnen verleiden een beetje mijden. Heb hier thuis veel pc werk staan, maar moet straks nog ff buiten. Gewoonlijk duikel ik even mijn stamcafe binnen, misschien doe ik dat nu ook, maar ipv Leffe zal het koffie worden (dat is de bedoeling toch). :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen komt mijn laatste en moeilijkste opdracht. Ik ga verhuizen! :)

Vriend bleek al mijn spulletjes toch te willen houden :o . Zijn vader en mijn moeder waren ook bij het gesprek aanwezig. Dat gesprek verliep niet zoals hij dat wilde. Op dat ogenblik is hij ontzettend aggressief de deur uitgelopen en heeft allemaal verwensingen geschreeuwd naar mijn moeder toe.

Gelukkig blijft zij heel koel daaronder. Zijn vader heeft nu ook kunnen zien dat het écht niet altijd zo'n lieve jongen is. Dat wordt wel van hem beweerd omdat hij met hele lieve verhalen over zichzelf en tranen in zijn ogen over zichzelf kan vertellen.

Ik ben allang overtuigd dat hij bewust tranen met tuiten kan huilen op commando als hij dat zelf wil. Als dat niet helpt dan is de huilbui gauw voorbij :devil:

Moederdag wordt bevrijdingsdag :rose: Een huisje, met dochter en eigen spulletjes om me heen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken:) Maar och, je bent dadelijk vrij en kan een nieuwe start maken in je huisje. Dan maar nieuwe spullen maar het is dan ook allemaal van jou meis.:present:

Dar. Hé ons moederke gaat op vakantie. Wat ontzetend fijn voor je meis. Ga je alleen of gaan er nog anderen mee?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum
Wat goed zeg. Je eigen huisje met weer je eigen spulletjes.
Wat goed van je moeder zoals ze reageert. Zal een grote steun
voor je zijn.
Triest voor die vader dat hij op zo'n manier moet ontdekken dat
zijn zoon niet altijd zo'n lieverdje is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...