Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei


Aanbevolen berichten

Morge allen,

Wat een grijze dag. En net nu ze bij mij de bestrating zijn aan het doen van mijn tuin. Zal me een rotzootje worden.
Ik zet de verwarming ook maar aan!

Trouwens gisteren met de Antabus begonnen. Geeft me dat extra steuntje in de rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé ik zie dat Caro ook weer in het in het land is. Caro ik heb je schilderijen gezien van die katten. Prachtig hoor. Jij zet het schilderij heel anders op dan ik. Zit ontzettend te pielen met die kop van die Stafford. Lukt van geen kanten omdat ik het weer eens te perfectionistisch wil doen. Ieder haartje apart wil schilderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!g
Eerst beneden de krant gelezen, normaal hang ik aan de koffie, maar nog niet.
Ga nu eerst even onder de douche!
(als ik niet wegspoel kom ik straks terug).

Desi,
Ik zie je net. Goedemorgen!
Sterke zet van je, om nu aan de antabuse te gaan. Goed zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal!

Wat een grijze lucht hier!

Hopen jullie samen met mij dat het vanmiddag droog blijft (innerlijk ook!), wat moet ik anders aanvangen met 20 kindjes in een buitenspeeltuin!

Liefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees dat jullie best artistieke mensen zijn..
Fijn!!
Ben zelf afgestudeerd aan de Academie van Schone Kunsten in Antwerpen. Doe er eigenlijk niets mee..
Ben zo perfectionistisch dat ik er zelf gek van werd.

Waar kan ik die mooie schilderijen bewonderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,

Leuke naam trouwens!
Nou het wordt wél steeds minder die trek hoor. Maar inderdaad, dat gaat langzaam over.
Dan overvalt het je nog op de meest onverwachte momenten, maar als je ook die kunt
weerstaan ben je echt een heel eind op weg! (hoewel je altijd moet blijven waken denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol, ook lekker toch, allebei een beetje de eigen gang gaan.

Goh wat ben ik blij dat de effecten van die sertraline eindelijk minder worden. Ik zat gewoon niet meer in mijn eigen hoofd met dat spul. Die psych kan me nog meer vertellen. Hij mag me hooguit wat voorschrijven om me wat rustiger te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees wat knap van je om daar weer aan te beginnen meis. Nu doorzetten hé?:present:

Fleur ik heb een paar schilderijen onder mijn berichtjes gezet. Je kunt ze daar zien. Goh, meis, als ik dat zo hoor, moet je gauw beginnen om die draad van je studie weer op te pikken. Creatief bezig zijn helpt mij altijd ontzettend goed om van de drank af te blijven. Je bent dan heel positief bezig.;)

Goeie morgen Lieve Dar.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje

Heb er gisteren wel aan gedacht maar ik doe mezelf heus een hoop ellende aan dan. Ondanks ik met héél hoge punten ben afgestudeerd haal ik mezelf heel vlug neer.
In vind er geen rust in. Het is nooit goed genoeg of mooi genoeg.

Maar misschien moet ik eens leren de lat niet zo hoog te leggen voor mezelf. Heb ook enorm weinig geduld :-)

Beetje raar kind ikke..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, de psych zei dat ik met hem had moeten overleggen toen ik hem opbelde dat ik ermee gestopt was. Maar ja, toen had ik het al gedaan, hihi. Ik heb volgende week nog een gesprek met hem, zie wel wat daar uit komt.

Hannah, jij ook al. Er schijnen toch meer mensen te zijn bij wie het niet lekker werkt. Jaaaaaren geleden eens prozac geslikt, en dat heb ik echt lang volgehouden, wel anderhalf jaar omdat die arts zei dat ik moest doorzetten. Een drama! Nu na drie weken sertraline voelde ik het weer dezelfde kant op gaan, dus ik dacht, vort met de rommel!
Maar ja er ziijn gelukkig ook mensen die er wel goed op gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hannah1
Gewoon doen dan toch! Is er geen avondschool in de buurt?
Ze zeggen toch dat elke artiest een hoekje kwijt is ;-). De grootste kunstenaars hadden wel of een drankprobleem of een ander. Niet allemaal natuurlijk...niet diegene die hier zitten ;-)

@Caro
Lucky is schitterend! Schilder je altijd vertrekkende van foto of doe je het ook live soms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb van de zenuwen de tuin al gedaan en gesopt en de tuinset geschobt en alle tegels met een boender gedaan, de keuken schoongemaakt en de wc schoongemaakt helemaal. nu ff een sigaretje en dan verder naar de slaapkamers, alles is gisteren al gesopt maar kan van de zenuwen niet stilzitten meer,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey een bijzonder goedemorgen iedereen, ben al even hard bezig hier, maar heb bijzonder goed geslapen. Toch hondsmoe wakker geworden. Naverschijnselen ? Vandaag dag 9 en het bziet er goed uit, ondanks dat ik vandaag even ga getest worden. Veel klantenbezoekjes en die kennen me een beetje. Ik ga voor de koffie.
Ook Caro, prachtig werk meisje, wat een talent, net zoals bolletje.
Vandaag is een goede dag niet ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

@bolletje



In vind er geen rust in. Het is nooit goed genoeg of mooi genoeg.




Maar misschien moet ik eens leren de lat niet zo hoog te leggen voor mezelf. Heb ook enorm weinig geduld :-)




Beetje raar kind ikke..



Helemaal niet raar, Fleur. Ja en als je die lat zo hoog legt, kun je daar nooit aan voldoen, en zal het altijd een teleurstelling zijn. Je bent een mens en mag fouten maken. Misschien accepteren dat je mens bent):)
Ik weet dat dat moeilijk is hoor, want ik ben zelf ook nog al puntje precies met het schilderen maar het is iets om aan te werken. Ik had er minder moeite mee als ik gedronken had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah heb even gegoogled op dat syndroom, wist niet eens dat het bestond.
Nou dat misselijke was na een dag of tien redelijk over, maar die verwardheid (ik was echt alles kwijt, inclusief de kluts) en vooral de opgefoktheid vond ik heel hinderlijk.
Nou ja, weten we dat ook weer. Prrecies wat je zegt: nooit weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel Caro en Bol héél knap!!
Ik heb ook mijn poes eens getekend. Waren actie-schetsen om het zo maar te noemen.
Eén van de weinige paar schetsen waar ik echt heel trots op was. De kracht zat erin..
Spijtig genoeg ben ik ze kwijt tijdens verhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik wil alles superschoon hebben als ik vrijdag opgenomen wordt, als ik dan weer met de ambulance naar de cardiologie moet kan niemand zeggen dat ik het niet proper achter gelaten heb hahha:D
Het is vooral zenuwen hoor,blijf spugen en buikpijn en de zenuwen gieren door mijn lichaam, en een huilbuien pfff

moet nog nalezen hoor dus reageer later!!!

maar wel nuchter dus, moet zoveel regelen nog jeez, ga aan mn tas beginnen langzaam dat ik niks vergeet,

maar ik heb de peuk op en ga de badkamer schobben weer en de slaapkamers dweilen en dan onkruid wieden en gras maaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...