Vie Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Wat een drolletje Flip! Was dat nou die Portugese Waterhond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 @Vie,Ja ik herken het meteen Vie,soms als ik aan kom lopen zeggen mensen me niet eens gedag omdat ik verwaand overkom terwijl ik juist best een heel onzeker mens kan zijn.Wil altijd alles tip top in orde hebben,vind het ook toch wel heel belangrijk hoe mensen over me denken en dan kom ik toch verwaand over.Gek he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Och Ya dat is ook een poepie, wat een mooiertje !! wat wordt ze snel groot zeg !Leuk allemaal he !! ben helemaal opgevrolijkt na een lange dag werken doordeze foto nog 3 weken en we krijgen hem.Isa volgens mij niet, maar weet het niet zeker :$Ya is volgens mij geen labradoedel maar daar heeft ie wel wat van weg,is een perro d'aqua espanol, oftewel een spaanse waterhond.Moet alles even teruglezen want weet niet of iemand moeilijk zit momenteelof niet en heb dan het gevoel dat ik gewoon "binnen kom walsen"en dat kan voor personen als storend worder ervaren, wil niemandvoor het "hoofd" stoten dus tot laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Nee Vie een spaanse waterhond de portugese waterhond staat hoger op zijn poten iseen iets ander "model". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Nou wat het ook is,het is wel een schatje zeg!Snap dat je niet kan wachten!Hadden wij ook hoor en nu is ze alweer 4 weken hier!Onze prinses! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Klaar met de fotoshootsmsjes gehad over een nieuwe afspraakMe afwachtend opgesteld en nu kan het dus wél (sms-en)We hebben zondag afgesproken. De komende dagen even voetjes op de grond en aan mn eigen leven werken. Me myself and I (en de feestbeesten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Woman:heart:Blijft lastig he die mannen!En verliefd zijn is soms helemaal niet zo leuk als ze zeggen hahahaha!!Werkt wel he,je stelt je afhoudend op en zie wat er gebeurt........hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Heel herkenbaar wat jullie schrijven Vie en Ya.Ook onzekerheid kan soms een arro uitstraling geven.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Kreeg een boze blik van onze andere hond Max nu 13 jaar dathij ook wel een foto'tje waard was, dus ons andere "model"zie je hieronder dit is een kruising tussen een boeren fox eneen jack russel.Ook een lieffie en gelukkig heel makkelijk, dus een pup zalbij hem waarschijnlijk geen problemen geven.http://img718.imageshack.us/img718/2504/019ch.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Zit ik daar met mijn drie vuilnisbakken terriertjes uit het asiel, haha.Toch Yaja, doe ik daar geen compromis in, jij? Ik weiger om anders dan statig te gaan lopen, of minder mooi te zijn (ik ben niet mooi, ik DOE mooi) of een concessie te doen aan kleding en verzorging. Alleen maar omdat ik dan misschien meer geaccepteerd zal worden.Het is mij trouwens wel opgevallen, dat zelfverzekerde vrouwen, die hun gevoel goed aankunnen, mij niet meteen zo bedreigend vinden. En dan heb ik het niet over bjoeties uit de salon, maar werkelijk vrouwen die zichzelf hebben leren kennen.Zo, geen bad maar gedoucht en aangekleed, nu nog kaarsjes aan en de hang-avond kan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Gaat alles goed met jou Isa, je bent de laatste tijd snelfoetsie, en zegt niet zo veel meer op het forum of benje gewoon te veel aan het werk?gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Nou ik zeker ook niet hoor Vie,IK (met hoofdletters) IK ben wie Ik ben en als anderen daar moeite of problemen mee hebben dan is dat niet mijn maar hun probleem!De mensen die de moeite nemen om mij te leren kennen zien dan meteen dat ik niet zo ben!Mijn echte vrienden weten ook wel beter!Raar dat mensen je verwaand kunnen vinden terwijl ik eigenlijk denk dat dat aan hun eigen onzekerheid ligt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Pffooe weer alles doorgelezen, mooie schilderijen bol, top zou willendat ik creatieve genen had, maar helaas dat zit niet in mij.Vie moest er een beetje om glimlachen dat je vertelde dat je arrogantoverkomt en toch leuk dat zo'n therapeut daar later op reageert.Doet een mens weer goed toch? Isa kan me voorstellen dat als je lange dagen maakt, het lastig isom alles weer terug te lezen, misschien omdat ik nieuw ben, lees eerstalles van de laatste draad die vaak tot diep in de nacht duurt endaarna s'middags na het werk weer de hele draad van de dag van vandaag.Ben anders bang dat ik een verkeerde opmerking plaats of zo.Maar kost altijd wel veel tijd.Ekstertje is lekker op vakantie !! fijne vakantie meid !Nou ga zo lekker ff douchen en kijk strakkies nog wel ff op 't forum.gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hai ER, ik snap best dat het gezin voorzichtig is en bang is dat je de fout in gaat, daardoor is het onwijs goed van je dat je de drankhebt weggekiept.Het duurt een tijdje om het vertrouwen weer terug te krijgen, maarkomt vanzelf. Van mij krijg je wel een pluim hoor meid, goed gedaan hoor Woman, zo zie je als je "hard to get" speelt, gaan die mannen tenminste weer rennen..... go girl !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Vie mijn andere hond Max, staat ook op de foto, is ook een kruising hoorgewoon een vuilnisbakkie maar wel een lieverd en al 13 jr. zonder mankementen enne.... volgens mij zit ik nu gewoon in mijn eentje te kletsen .... ahum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Emmaroos, woman, isa, filippa, jane4, bekkie en iedereen die even later nog zou inloggen..... een supergoedenavond uit de haven van A. Ik sta weer voor een nachtelijke shift. Vlug even alles doorgelezen en Flip, yajala, prachtige beestjes zeg. A man's (woman's) best friend Bolletje, als ik zo mooi kon schilderen als jij ....... the maxx gewoon, wat een talent !!!!Ik ga hier op en af aanwezig zijn, naargelang het werk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Filippa,wat een lieverd zeg, Max lijkt geen 13 hoor, een jong koppie juist,volgens mij een hele trouwe he!En Woman, fijn dat je weet waar je nu aan toe bent, ik zie jouwmail meer als duidelijk je grenzen aangeven en het heft weer in eigen handen nemen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ja Jane, Max is de liefste van de hele wereld en ook heel belangrijk voor mijin ieder geval, luistert erg goed. Kan dus lekker los lopen en daardooroveral mee naartoe, gezellig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Wil, werkse !!! doe je best !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Flip dank je wel hoor. Beetje laat antwoord maar zat op een draadje over budgetering te schrijven.Wist niet eens dat dat er was.Maar lief dat je dat zegt Flip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Always........euh, is dat geen merk van........ yeah wright Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 hup naar de overgangsdraad ermee Wilrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Jane :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Dag Isa, ga maar lekker relaxen meid groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden