smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Eet lekker allemaal,ik ga werken..... doeixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ben er weer Van wie kwam het woord "Sweety" eigenlijk, dat is al meer dan 10 jaar het koosnaampje voor mijn echtgenoot, met dewelke ik weeral hard overhoop lig. Sinds donderdag 29/4 is het precies allemaal verandert. Na mijn laatste zware escapade. Pffff.Vakantie, vakantie, waar blijf je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Wow! 17 mensen ingelogd! Ik meld me maar even, niets gelezen nog.Hoihoi allemaal op deze treurige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Sweety kan alleen maar van een Kempense Anversoise komen hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat dacht ik al, we zitten al minstens met 3 of 4 uit A hier. Goe bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 haha PP. Was ik net zo gewend aan je kopje!!!Mar verandering van spijs doet eten zeggen ze hier. Dus ik zoek envind je wel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Tja Wil we nemen hier de macht over! Coup d'état. En zoals Sweety (soothe) zei, maar dan andersom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zo, lekker gedouched en nu naar de snackbar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Laten we allemaal het gevecht met onszelf maar aangaan en ons daar bij houdenvoor we in termen gaan spreken van we nemen de macht hier over VM... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ok, ok Witte, ik eerst en dan zal ik beslissen of ik bij Holland wil horen of niet!!Maar je bent lief en dat weet je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 you2 VM:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 haaa, ik voel de warmte weer uit dit forum komen hoor. Ik vind jullie ook allemaal lief En ik zou er geen probleem mee hebben om tot Nederland te horen. Hier is het toch allemaal maar bullsh**t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Iedereen gaan eten of zo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ga mijn kroost voederen! Wat ga jij nog doen Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ben even hard pc werk aan het uitvoeren, binnen half uurtje eten, mijn moeder thuis gaan afzetten, verder pc's werken en op tijd naar bed. Morgen de dagdienst in de haven. Heb goesting om te drinken, maar het blijft bij de goesting hoor. Ga me niet laten vangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nie late vangen Wil!! Ik heb het ook nog steeds moeilijk me momenten!CU soon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Heel vaak "win" ik wat voor mijn eigen voortgang, alleen maar door het delen hier. Soms krijg je ook een hele stap voorwaarts, zomaar gratis en voor niks.Ik wil nu even die Bol een heel dikke grote vette geven, omdat ze me een stap naar boven heeft gegeven, alleen maar om wat ze is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Neen hoor, ik ben al te dikwijls op het werk aangekomen met een kater en een drankkegel van hier tot in Kontich. Ben dat een beetje moe. Vandaag drink ik niet, no way !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hoi Vie, ben oprecht blij je zo snel al te horen. Jij bent een deel van dit forum. Nu eerste even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Buikje vol en nog steeds alles o.k met the eye. Gelukkig maar, was me dat schrikken zeg poehpoeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vie je bent met recht een wereldvrouw:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Woman, kun je ook al weer stereo-zien?Of zit er nog een gezwollen ooglid voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 En ik meende dat jij ook een aarde-aap was, klopt dat?Dan ben jij toch ook rond deze tijd jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik moet lachen om het woord: stereo-zien.Heet het als je teveel gedronken heb dan: stereo-stereo zien??grapje hoor Alaine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik zie weer stereo, de zwelling is aan het wegtrekken Bolletje heb je mn pebee ontvangen, mn pecee doet af en toe zo raar...aanp. ja ik zie het al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden