Spring naar bijdragen

dinsdag 27 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik bedoel te zeggen Bol, dat het lijkt of het je niks kan schelen wat je aantrekt of ... tja, ik kan me bijvoorbeeld ook niet voorstellen dat je je zou verwennen in de sauna, of iets anders, iets echt helemaal voor jezelf. En dit is géén kritiek. Heb jij je ooit wel eens mooi en waardevol en geliefd gevoeld?

Haha, Bol, ik lees nu je antwoord over mannenparfum. Ik zou haast zeggen, zou je niet een keer uit de kast komen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Vie. Het interesseert me ook niet wat ik aan heb. Voor mij is dat totaal niet belangrijk. Kleren vind ik uiterlijke schijn voor mijzelf, en kan een vluchtgedrag zijn. De aandacht willen af leiden. Vroeger kleedde ik me zoals ik dacht dat men het mooi zou vinden. Niet dus. Ff wachten er komt nog meer.
En me waardevol voelen doe ik nu op dit forum. Daarom is het zo belangrijk voor mij. Ik denk dat het misschien wel een van mijn grootste reden was om te drinken. Merk ook dat mijn behoeften aan drank, duidelijk veel minder geworden is. Hier krijg ik wel complimenten, (kan daar ook niet zo goed mee om gaan hoor) Hier krijg ik de warmte waar ik heel m'n leven aar op zoek ben geweest. Bah voel me wat verdrietig worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Vie en Em
waarom zoeken we het altijd zo ver terwijl schoonheid gewoon zich aanmeldt voor onze ogen. Ook ik heb steeds verdere oorden bezocht op vakantie terwijl ook in mijn eigen landje (B) zoveel moois te zien is. Ik ben écht pas beginnen te kijken en waarderen toen ik opdrachten/onderzoeken met daaraan gekoppelde verslagen kreeg tijdens mijn studies kunstwetenschappen en archeo. Ik moest wel "op reis" gaan in eigen land.
Ik heb het leren (h)erkennen als een proces in mijn leven dat wanneer de tijd rijp is je, je open staat voor nieuwe dingen; je dingen binnenlaat van buitenaf. Is dit ook niet het probleem dat zich de afgelopen dagen heeft voorgedaan op het forum? Ieder volgt z'n eigen weg en hoe erg het ook kan lijken voor de toeschouwers (lees naasten, vrienden) we moeten loslaten en vertrouwen. En met de gedachte "ik geef het beste van mezelf" zoals Jane kwam te zeggen moeten we tevreden zijn; het laten "zijn".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo grote vriend. Heb tussen de moertjes en de schroeven op m'n bureaublad, de parfums gezet. Hier komt ie.
Tabac, Pure Black, Caractére, en de twee die ik erg lekker vind zijn Davidoff en Drakkar noir. mmmmm
Deze gebruik is nu zelf ook. Jos heeft nooit zo veel om parfum gegeven. Als ie dan eens wat gebruikte zat ik de hele dag aan hem te snuffelen.:)
Ik heb een grote hekel aan lichaamsgeuren. Maagdenkwaaltje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon, ook het Belgische is heel mooi!
Het was ook een beetje symbolisch bedoeld van me: we hoeven niet zo ver weg, in onszelf is al zoveel moois te ontdekken.

Hè Bol, zit ik net te wachten op jouw antwoord.

Enfin, ik vind mooie kleding geen maskerade. Het geeft uitdrukking aan hoe je je voelt, hoe je bent. Het is volgens mij een kwestie van accentueren wat je wil zijn. En als ik dan mooi ondergoied draag en glanzende kousen of soms gewoon iets stoers, dan geef ik uitdrukking aan hoe ik me voel.
Heb jij dat niet Bol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb dat ook hoor Vie.
Ik kleed me naar hoe ik me voel. De ene keer heel stoer met een leren jasje en broek met laarzen of een stoere rok. De andere keer supersjiek.
Ben ik somber, dan draag ik donkere kleuren en blij, dan veel kleuren.
Maak me altijd mooi op en gebruik ook iedere dag parfum.
Lingerie draag ik ook in allerlei soorten.
Wat een onderwerp:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em. Prima toch zo'n onderwerp?
Ikzelf kleed me, als ik ooit naar een feestje ga, stoer. Met cowboy laarzen uit het jaar pruim maar wel stoer.
Loop ook vaak erg breed, zegt men, maar dat heeft te maken met m'n rugB)
Ja ik houd ook van stoere mensen. Zo van die motormuizen met een staartje en een grote baard. Maar de innerlijke Bol is een heel gevoelig wezentje die heel gauw mee huilt met iedereen, heel gauw geraakt is en absoluut niet tegen kritiek kan. Dat zal wel een van de reden zijn waardoor ik me zo stoer gedraag. Niemand kan mij krenken. Als ik een kater had, viel me vaak op dat ik die houding overdreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je straalt inderdaad iets uit als je niet geraakt wilt worden he Bol?
Ik weet nog heel goed dat jaren geleden, toen mijn dochter, een kind met een vlekje noem ik haar, vanalles uitspookte en het hele dorp viel over ons heen.
Het ligt immers altijd aan de opvoeding?
Ik liep dus met een air rond van RAAK ME NIET< KWETS ME NIET anders vil ik je.
En terwijl ik zo graag wilde dat de mensen eens vroegen hoe het nou met MIJ ging, durfden ze dat gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wheek, gatver, motormannen met staartjes, nou die komen er bij mij niet in. Ik hou toch ook wel van een man die zich goed verzorgt.
Maar ik snap wat je bedoelt Bol, dat je je stoer kleedt om niet gekwetst te worden.

En nou ben ik er vandoor, hoe vreselijk interessant ik de discussie ook vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand met ff een schop geven?
Weet niet wat ik als prioriteit moet doen:
dweilen
boodschappen
badpak voor Spanje
in de inmiddels ahlf bewolkte tuin liggen, die vergeven is van vliegen, bah
een goeie tip tegen die vliegen is ook welkom, want daarvoor zat ik te googlen
toen jullie me weer afleidden (:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het aan de opvoeding ligt Em. Ik ben groot geworden tussen twee mannen. Zo van die grote kerels.
Het heeft altijd in me gezeten. Te veel mannelijke hormonen zullen we maar denken. Maar stoer zijn en kwetsbaarheid gaat bij mij samen.

Alf lieverd hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje beter? Hopelijk komt dat apparaat vandaag en kun je starten aan iets wat mogelijk kan helpen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad eerst een badpak Jane, het is al bijna zover, dan op de terugweg boodschappen en na het eten kun je wel dweilen.
Zo, kun je er wat mee? Hahahahaha
Bol, met opvoeding bedoelde ik dat als er iets met je kind is, ligt het bij de roddelaars altijd aan de opvoeding, nooit aan het kind, dat bedoelde ik ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...