lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wing weeten jij ook Cathyuit je schulpje kruipenbinnenkant de credits geven die het verdientis net zo veel waard als buitenkantis geen groot drama, juist!is kompleet zijnen dat accepteren:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ER:heart:Alf, eerlijk van je omdat gewoon hardop te noemen.Dat zou mij ook niets lijken.Maar je kunt toch ook: EERST s, en dan het apparaat aansluiten??en dan gaat M naar de logeer?Klinkt wat cru, maar s hoeft toch niet altijd in de s kamer?(hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Chips was ik weer te snel.. naja dan maar door je neus ademen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oeh, wat mooi gezegd Jane!Is wel een item voor mij (nog).Wat ben je toch een lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 volgens mij heb je hartstikke leuk werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Haha CathyTuurlijk eerst S en dan het masker!Je kunt het ook spannend maken met zo'n masker natuurlijkAlien bezoekt Mmet bepaalde bedoelingenhahaha (nou ga ik te ver...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Verd... Alf! ik wou zoiets al voorstellen, maar ja de tactievelingen kijken toe hè, en tjaje medefrummers ook....Nou: jij komt er wel jongen!!Hermie: dit is het mooiste werk wat er bestaat: ga met dát gevoel naar het examen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Doe ik Cathy en als het helemaal niet anders kan.. ga ik janken, zijn maar weinig mannen echt tegen bestand:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ja Caht zoals alle beroepen voor en namaar tis altijd leuk om nieuwe hypothesen te lezenalleen het nakijken van biblio en voetnotenapparaat is zeer vermoeiend en vraagt veel tijdmaar ik klaag niet hoor, tis voor vandaag weer genoeg geweestnu even ontspannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dat wou ik eigenlijk vertellen Hermie: ik ben destijds in janken uitgebarsten en hoefde toen niet meer te injecteren!!(jeetje, dat durf ik hier zomaar op te biechten?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Haha die Hermie heb je kans dat ik mee ga janken als je tegenover mij zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Fijne avond/nacht nog allemaal:lips:Aanpassing: dat bedoel ik! Ik weet wel hoe het werkt, weet alleen niet of ik op het moment sûpreme daadwerkelijk traantjes kan produceren haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Zo Cath dat lees ik nou eens netERJe krijgt een test binnenkort?Wat was dat ook weer voor n test? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag Hermie Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 foei hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Neuro-psychologische test Alf.Heb hem 4 maanden na de bloeding ook gehad en nu dus weer. Kijken of er iets verbeterd is aan mijn brein of verslechterd.En dan ook kijken of ik cognitieve therapie nodig heb en wat ik nog kan qua werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hoe later op de avond, hoe schoner het volk..........dag Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Uit de verte lijkt er toch niets mis met jouw cognities Emma.Hallo Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nee dat lijkt mij ook wel Cathy maar het is de bedoeling dat ik leer om te gaan met mijn beperkingen.Dus niet meer 1000 dingen tegelijk willen/hoeven doen.En copingsstrategieen leren. Dar, dat lijkt mij in ieder geval heel erg leuk. Een goede stelling is mooi om daar over te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Zo zoon eindelijk van TV weg kunnen plukkenmelk warm, anijs erinen dan nu eindelijk mijn boek induikenwelterusten lieve frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ERIk ben benieuwd wat en hoe ze eea gaan metenIk heb er zogezegd ook verstand vanDus tzt eens laten weten wat er gebeurthier of pbals je wilt natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 He DarLeuk dat je ook nog even komt hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ben er nog, hoor Dar. Ben nu net klaar met bij-lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hahah een gotenveegkarretje, Darja die kennen ze bij jouw misschien niet op dit moment, hahastraatveger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jane , slaap lekker! Emma, 1000 dingen tegelijk doen hoeft niemand te kunnen. Ouder worden heeft ook zijn beperkingen al. Ik wil niet aan je beperkingen voorbij gaan hoor, maar jee, je kunt nog heel veel!! (lees ik hier)Het is vooral acceptatie denk ik.Ik kan altijd het meest met vergelijkingen (hoewel daar ook een beperking in zit. Ik denk zelfs dat ik hier niet diplomatiek in ben?): zelf treur ik om het verlies aan conditie door de copd, terwijl ik mezelf dat heb aangedaan (deels familiair, maar... ik kan mezelf niks wijsmaken wb eigen inbreng) en dat vraagt ook een vorm van acceptatie.Ben er eigenlijk bar verdrietig over. Eigen schuld, maar dan nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden