igor Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 je bent toch overstag gegaan met dat biertje of was het wijntje uit de koelkast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oke, Wil.Dagdienst dus.En ook nog op het forum?Lukt het werken dan nog wel.Trouwens, waar komen die watjes in je hoofd vandaan, toch niet gedronken zeker:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Geen van beide igor, had bij klant enkele glaasjes cava gekregen, en dan thuis even aan de baccardi gezeten voor het slapen gaan. Ik ga de drank achter slot zetten, want anders lukt het me nooit. Ik moet en zal er in slagen. Ik voel me sterker worden elke keer weer.Ja hoor rapilos, wij hebben soms veel vrije tijd tussen de schepen door. Veel scheepvaartverkeer is weinig tijd, maar als het wat kalmer is kunnen we doen wat we willen. Vroeger was daar heel veel drinken bij, maar zit nu gelukkig genoeg in een drankloze ploeg. Jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 O, o, helemaal vergeten de mensen te begroeten die er later bij gekomen zijn. Goeie morgen lieve allemaal.Heerlijk voor je Rapi. dat je bijna van je nieuwe huis kunt gaan genieten lieverd. Ik ben zo blij voor je.Wil. Heerlijk dat je vandaag weer in de huiskamer bent. Vraag me alleen af, wanneer slaap je nu?Isje geniet van je daggie vrij hé? Het lijkt me moeilijk om als je vrij bent, en het is plutenweer, je het toch zo kan inrichten dat je er tevreden mee bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Drankloze ploeg!Helemaal goed, geen verleidingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Bol,Wat ben je toch een schat, altijd zo meeleven met iedereen!Maar ga er weer uit.Ga lopen, naar ex, want zouden samen naar de meubeltoestanden gaan.Hoop, dat het niet al te druk is daar, want kan daar slecht tegen.Iedereen nog een fijne dag.Kom misschien vanavond ofzo nog wel even koekeloeren.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Caro, je bent er in geslaagd hoor. Je zou me moeten zien zien met die grijns op mijn gezicht door je verhaal, schitterend. Bolletje, slapen, tja, nooit een grote slaper geweest, des te harder werker. Ik recupereer heel erg snel, en dat heeft soms zo zijn nadelen, als je begrijpt wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 zo ik ga naar de verjaardag, misschien tot latersssssssssssfijne dag voor iedereen en dat het :rose:tje zich toch nog laat zien vandaag. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 have fun igor, het gaat je goed. Ik zie je nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Willie natuurlijk begrijp ik je. Zit net te denken. Zouden alci's ontzettend bang zijn voor verveling? Ikzelf zeg altijd ïk verveel me nooit, maar ben daar ook erg allert op. Zou ik bang zijn dat, als ik me verveel, er een hoop rotgevoelens die ik weg gedrukt heb, naar boven komen?Rapi, een hele fijne dag meisie. Leuk hé, als je zo met je spulletjes bezig kunt zijn.Hellup, ik kan niet op een naam komen. Hoe heet nu toch die vent die met, ik geloof x.faxtor, mee deed als jurylid? Hij heeft krullen, een beetje langer haar en had vaak een zonnebril op z'n hoofd. Hij heeft ook mee gedaan met een programma waarin mensen uitvindingen lieten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Overigens, Hannah!, gisteren schreef je dat ik erg vanuit mijn eigen situatie reageer. Ja, ik denk dat iedereen dat wel eens doet. Ik heb er over nagedacht, je berichtje.Maar ik wil wel even zeggen, ondanks dat mijn echtgenoot ouder is dan ik, hij fysiek en psychisch veel jonger is. En dat ik ook nog geen kalmerende pil heb genomen, hoewel ik ze in huis heb.Ik heb ze gevraagd en gekregen voor de ergste paniek-aanvallen omdat de sertraline verkeerd op me inwerkte. Maar het moet wel totaal onhoudbaar worden, wil ik er een nemen.Dit soort pillen is voor mij eigenlijk hetzelfde als drank. Je zou er zomaar aan verslaafd kunnen raken, en dat wil ik niet meer.Maar nu weet je tenminste dat ik je berichtje heb gelezen en er werkelijk over heb nagedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 HenJan Smits volgens mij Bollie. overigens allemaal goeiemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goedemorgen zonnebloemmetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Vonneke JJJAAAAAA das hem. Vond daar vroeger niets aan. Erg direct enz. Maar heb een keertje heel leuk over hem gedroomd:P en nu vind ik het een stuk. Gniffeldegniffel.Goeie morgen Fleurig bloempje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Het is natuurlijk wel zo dat als je je verveelt je automatisch veel begint na te denken, met alle gevolgen vandien. Daarom ook dat ik me altijd bezig hou met vanalles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 hihi, dus hoop jij dat je nu elke nacht sweet dreams over Henk Jan hebt.Moetie wel zijn zonnebril afdoen hoor, vind ik geen gezicht, maar ja, wie ben ik...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Haha, iedereen meteen goegelen op Henk Jan Smits... whaaaaahhhh, wat een engerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 morgu Fleur:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Lang geleden dat iemand me zonnebloempje heeft genoemd. spin spin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Bol ik ben niet bang voor de verveling hoor. Heb eigenlijk altijd wel zat dingen die ik kan/moet/wil doen. Het blijft heel gek waarom je gaat drinken. Als ik heel eerlijk ben: bij mij is er echt niet iets wat ik moet verwerken of wat me dwars zit en wat ik wil vergeten door te drinken. Tuurlijk zijn er dingen die niet prettig zijn, Kees is tenslotte een md'er en dat heeft behoorlijke gevolgen. Maar als ik heeeeeeel ver terug graaf , ergens in de oertijd dat we nog niet eens een helmpje op moesten als we op de brommer reden..... toen ik een jaar of zestien/zeventien was... toen ging ik in het weekend naar de soos en deed me met mijn vrienden tegoed aan de rosé tjes.... soos ging om twaalf uur dicht en dan gingen we op onze brommerjtes naar het cafe dat tot vier uur open was en feesten daar door. in die tijd was mijn leven nog zoooooo makkelijk, ik groeide heel beschermd op. Conclusie: ik drink dus niet om een trauma te verdrijven. Wrom dan wel? Tsssss. omdat ik het lekker vind, althans, de eerste twee glazen. Zoooo gezellig, samen de dag afsluiten op de bank. ***Rustig een glas rode wijn, Kees een biertje.Beetje bijpraten, gezellig, nog een glaase dus. MAAR DAN........ dan MOET nummer drie komen, nummer vier en vijf fietsen daar keurig achteraan. En dan stop het want de fles is leeg (Kees heeft na zijn biertjes uiteraard meegeholpen).En dan is mijn avond dus al weer weg... moe, lichte hoofdpijn, nergens meer zin in. En de volgende ochtend duf.Voornemen om in het vervolg.... bladibladibladiblaEn tegen een uur of drie ( op vrije dagen) kijk ik al of het al naar vijf uur loopt.... Vijf uur: yessssss gezellig gecontroleerd glaasje op de bank.... HERHAAL VANAF aanpassing: zpelvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goedemorgenisa, suusje777, fleurtje, Vie, Yvonne, wilrijk, bolletje, Dar, niwi, Ik voel me wel goed vandaag. oog is nog beetje geirriteerd. Beetje wazig, jeuk en prikt. Eerst lezen en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ook goeiemorgen woman. zal wel moeilijk zijn om niet in je oog te wrijven. pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jeuken en prikken zijn tekenen van genezing woman, een heerlijk ochtend voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wilrijk, fijn dat iemand je nog eens een keertje zo mag noemen toch? Vonnetje Vandaag dag acht maar wordt een moeilijke Mijn hoofd is spelletjes aan het spelen met me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja you snap !!!!! quote: Originally posted by: wilrijkJeuken en prikken zijn tekenen van genezing woman, een heerlijk ochtend voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden