smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jane, je bedoelt dat ik me juist niet moet terugtrekken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ben een koopjejager hermie,waarom denk je dat ik me nu aanmeld:Ddochter van een zeeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hermie, als ik aan mijn eigen praktijkexamens terugdenk.....Nee hoor: ik twijfel niet aan je!!Maar me aanbieden doe ik ook niet......:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Waar denk je aan dan Jane, gratis liposuctie?Ohhh flauw hè!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ERWat kun je het weer goed zeggen ERBlij dat jij dat zo ziet, zo is het nl.SootheNatuurlijk moet je geen droogstoppel zijnEn zo zie ik je trouwens helemaal nietHeb die leuke kant al vaker gezien hoor op de DDEn over dat andere draadje, no worrieshet was een experiment, voor mij is het niet geslaagd, maar andere kunnen rustig verder gaanVond je move alleen niet zo handigdat je dat zelf niet inziet begrijp ik eigenlijk nietVerder ben ik er klaar mee hoor, geen punt om moeilijk over te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jane ik ben een rasechte Tukker en ik kan je vertellen dat die ook enorm zuinig zijn hoor.Cathy ik heb gelukkig geen overdreven last van zenuwen en ben wel aardig gebekt maar ja enige kennis van zaken is toch wel handig, kan mezelf niet overal doorheen bluffen toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Alf heb het even gemist denk ik maar hoe is het met je apneu apparaat, gebruik je dat nog en helpt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja cathy, dat bedoel ikzeker als je dat terugtrekgedrag al kenten het niet bracht wat je verlangdemeer van hetzelfde lost niets opde moed opbrengen om iets nieuws/kwetsbaarste durven proberen, meestal wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hai Fleur, maar je hebt toch niet gedronken? anders heb ik daar echtoverheen gelezen, tuurlijk heb je je ups en downs dat is logisch ente verwachten, je kan niet in inkeer in de hiep piep hoera stemmingzijn, maar trots kan je toch wel zijn, op wat je nu al hebt bereikt ER dat is wel knap van je hoor, kan me voorstellen dat je dan ookwel eens in een dikke dip zit, is lastig om met een beperking weeraan de slag te gaan, je moest geloof ik toch een test doen waar jeover 6 weken de uitslag van kreeg?Lastig om met een beperking door het leven te gaan en vooralde acceptatie daarvan vergt nogal veel tijd meid, kop op !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ga afsluiten, hondje nog uit en morgen wil ik beetje uitgeslapen zijn. Toedeloetjes en de groetjes Slaap zacht xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 No beer here filippa Ben er eens mee weg. Ben nog niet zo moe maar misschien komt het wel dadelijk.Slaap lekker aan allen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Welterusten:Soothe, pietjeparel, fotograaf, Emmaroos, Hermie, jane4, filippa, fleurtje, cathy56, Alf, Vie.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nighty night Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hermie Het apparaat is vorige week maandag geleverdInstructies gehad.Eerste nacht: een rampTweede nacht; 3/4 rampDaarna niet meer gebruikt, ging ook op vakantie.Deze week gebeld over hoe nu verder.Komt een ander neuskapje en er is bijgezegd dat het wel een week tot 2 weken kan duren voordat je er aangewend bent Ik moet dus vooral doorzetten. Als het echt niet gaat, dan stoppenOperatie staat gepland op 23 juni, dat dan maar.Daarna schrijf ik hier niet meer, hahaLeuk dat je er naar vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag WomanIk wou/zou zeggen: 'Oogjes toe, slaap zacht' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 OK en wat als het nu na 2 weken wel werkt gaat de operatie dan niet door want dat lijkt me een behoorlijke ingreep toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Sleep tight Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja kloptJa, vind ik moeilijk te zeggenAls ik er echt mee kan levendan het app. hoewel M. er ook mee moet kunnen leven het ding maakt nogal lawaai als ie op volle sterkte isRomantisch is het ook niet: sex met een Alien (oeps, andere draadje:D)Nee, als het werkt, daar gaat het me om, dan toch maar operatieben ik overal van af.cpap alf de alien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Trustuh allemaal, sterkte Fleur naarmate de tijd verstrijktwordt het beter, geloof me !!Trustuh Woman... en natuurlijk alle andere ook hoor !!Nighty Night Morgen weer vroeg aan de bak drukke dag, bah enzaterdag ook nog, echt geen zin in... kinderen en manliefzijn lekker vrij, de bofkonten !!XX Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Flip: wat zie je er leuk uit zo!!! TRUSTEN FLIP!Ja Jane, terwijl ik het 1e stukje aan het schrijven was voelde ik al: alsof ik uit een schulpje wilde kruipen.Aarzelend: wil ik nu weer terug? Of mag ik gewoon ook schrijven dat het dus eigenlijk wat minder goed gaat. (ik heb een duidelijke binnen- en buitenkant)Ik ben het helemaal met Wing eens dat het beiden (ook het fijne) bestaat en bestaan mag. Maar dat delen met de buitenwereld is toch anders.Het is geen groot drama verder.Ik vind het wel erg fijn dat jij het herkent!!Ook anderen, PP zegt dat om jezelf denken ook mag. Afstand nemen.Ik geloof ook wel dat het iets natuurlijks is, om je terug te trekken soms.Maar ineens was het ... vreemd. Domweg ook omdat ik hier op het forum zoveel heb.ER: ik lees je ook hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Trusten Woman.ja klopt Flippie, ik wacht nu op de uitnodiging van de test en dan 6 weken wachten op de uitslag.Daarna kijken wat ik nog kan en nog moet.Acceptatie is idd moeilijk maar ik weet zeker dat ik werk vind wat minder hectisch is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Weet ik Cathy en mijn gedachten zijn ook bij jou, dat weet je he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Haha jij hebt tenminste nog sex (oeps:D). Dan wens ik je alvast veel succes toe.Aanpassing: valt wel mee toch zo'n masker, je stinkt iig niet uit je mond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 hehe de voetnoten, bibliografien en kindergraven komen uit men str**even komen buurten, maar eerst terug lezengoedeavond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jawelwant het is een neuskapje!alhoewel, de druk zorgt ervoor dat mn mond wordt dichtgetrokkendus toch niet hahaNu snurk ik niet meermaar hoor je het geluidvan een gotenveegkarretjehet app. dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden