will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ER bedankt voor de tip. Ik zal er erg voorzichtig mee omspringen (waarom zegt er nu toch steeds zo'n klein stemmetje in mijn hoofd dat ik daar niet ziek van ga worden?)Het is niet te geloven hé, ben al op het internet gaan opzoeken en het is pure horror. Hardleers ben ik, hardleers, maar ik ga het leren, het moet !:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Thank you Wing:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nou het heeft in ieder geval al heel wat reakties gegeven, Fleur !een twin is leuk maar af en toe geven we tegelijkertijd reakties enjij hebt het moelijker met drank op dit moment dan ik dus kanik je beter in de gaten houden.... hi hi anders denk ik dat hetmijn stukjes zijn die ik heb geschreven en als army wife moetik toch een beetje disipline brengen !! Even over Campral, heb ik ook gebruikt maar ging er behoorlijkvan aan de diaree..... was voor mijn geen succes.Ook topomax schijnt een goed middel te zijn tegen drankzucht,is van oorsprong een middel tegen epilepsie maar wordt in deverslavingszorg ook voorgeschreven, hoor ik goede resultatenover.Bij refusal moet je echt niet drinken dan heb je het gevoeldat je het leven gaat verlaten, dus niet drinken met refusal.Doei army wife Flippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goed zo Will, toch blijf ik bezorgd over je......op de één of andere manier overtuig je me niet.Maar dat hoeft immers ook niet en je bent er goed mee bezig, dat wil ik je wel zeggen.Alf, heb het mannendraadje ook even gelezen en kan me heel goed voorstellen dat je zo reageert.Het is zooo jammer, zoo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oei Will..Ik neem het zelf niet maar mijn arts sprak over zoiets en het is héél heftig spul hoor. Ze nam het echt niet licht dus ga zeker niet drinken op zoiets! Ze zei me zelfs dat je in shock kan geraken door dit te combineren met alcohol. Dus neem het maar alleen in als je zeker weet dat je niet drinken gaat.Ik ben veel te bang van zulke dingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ben direct terug, even klantenwissel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Maar kan het ook zijn dat als je iets verwachthet wel komt omdát je het verwachtje hele wezen is er op ingesteld en gaat er dus voor zorgen bewust dan wel onbewustdat het komt wat je verwachtVerwachting is ook gebonden aan de inhoud van wat je verwachtdunkt meHeeft te maken met de hoeveelheid invloed die ik erop kan uitoefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Filippa je hebt mijn andere coupe gemist daarjuist Begrijp wel waarom je van ava veranderde hoor..en nu heb ik de clown voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Lieve,beste mensen.Ik ga weer uitloggen.Vroeg naar bed dan maar.Morgen weer een nieuwe dagNieuwe kansen, zullen we maar zeggen.Allemaal dank voor de respons vandaag.Hou het goed, hou het droog.Liefs Rapi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Was ik ook Fleurtje hoor.In mijn geval kon het zelfs betekenen dat ik een tweede hersenbloeding ervan kon krijgen.En toch heb ik het twee maanden geleden gedaan, het was gelukkig niet veel drank maar ben goed ziek geweest en hoef dat nooit weer mee te maken.Daarom zeg ik, het zijn geen smarties die je zo nu en dan even pakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nou de schrik zit er bij Wil wel in nu denk ik:DJa ERHet is jammer, maar geeft niet het maakt weer een hoop duidelijkEn dan nog: het is mijn gevoel die hoeft niet waar te zijnMen kan gerust doorschrijven natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag Rapi, suc6 met alles en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Natuurlijk Alf, dat doen we op het vrouwendraadje ook, aar er is wel iets stuk gegaan en dat is zo jammer. En jouw inbreng is altijd zo boeiend en leuk.Zoveel ingelogden, 18 mensen, waar zijn jullie?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 oei Em heb je ooit een hersenbloeding gehad? Nee smarties zijn iets veiliger peins ik . Gecombineerd met drank dan toch..Hoop dat het Will afschrikt! Voor hetzelfde geld overkomt hem iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja Fleur. Precies op mijn 50e verjaardag. 'smorgens om kwart voor 7 toen we naar de Sarahpop keken.Dat is nu 14 maanden geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Fleur da's nou jammer niet gezien, maar zo zijn we weer uniek !! ook wel weer fijn toch !! Ben blij dat alles zo goed met je gaat, ondanks dat je het moeilijkhebt, blijf je rechtop in de wind, top hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Zomaar uit het niets? Amai dat is heftig...Toch niet door het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goedenavond, kom ook nog even om het hoekje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Trustuh Rapilos.Tjeetje ER dat is wel schrikken een hersenbloeding, heb je er nogwat aan over gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hoi hermie,is de uitslag al bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 He er breekt er hier één through the andere sideAvond H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Niet om weer serieus down te doen filippa maar gaat niet zo heel goed hier.Misschien moet ik vragen om mijn medicatie voor iets langer te laten voorschrijven. Na bijna acht maand heb ik de breuk met mijn ex, de dood van mijn broer nog geen plaats kunnen geven.Dat en al de rest dat is komen bovendrijven..pffff moeilijk soms..Laat ons zeggen dat ik meewuif met de wind op het moment Maar deze kleine down toon van mij wil niet zeggen dat het me heel veel doet dat mensen hier trots op me zijn!Het zijn nog maar acht dagen maar toen ik hier de eerste dag kwam maakte ik een belofte..ook al was ik toen goed dronken en ben er nog niet op teruggekomen dus dat is best knap.Waren die acht dagen nu maar al acht maanden dan was het misschien niet zo moeilijk meer van tijd tot tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Er, fleurtje, alf, voor wat het waard mag zijn, de schrik zit er idd wel in ! Daarom dat ik de refusol nog even achter de hand hou vermoed ik. Ik neem hem mee voor het geval dat...... Eerst die andere dingen proberen, het moest misschien maar eens genoeg zijn. Het laatst wat ik wil is ziek zijn op Corfu, afin, eender waar eigenlijk.Iemand al ervaring met topomax ??Enne ER bedankt om de druk weg te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wilrijk, ik ben een beetje bezorgd. Ik heb natuurlijk toen ik net gestopt was achterdeurtjes opengelaten, en met vallen en opstaan heb ik ze toch dichtgedaan. Een gewaarschuwd mens.....Waar het om gaat namelijk is dat er nog wel eens wat stuk gaat tijdens zo'n uitglijder. Fysiek, materieel, geestelijk of misschien wel in je relatie. Dus, wees voorzichtig, ok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden