will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Absoluut niet, maar zonder krijg ik het misschien te benauwd. Misschien wat last van claustrophobie (zeg ik dit juist?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik heb er juist niks van gezegdmaar kan me die verwarring wel voorstellenal was het weer geen verwarring eigenlijk.Ik heb er niks van gezegd omdat ik overtuigd bendat mannen dit veeeel beter onderling kunnen oplossen als vrouwendaarom heb ik me juist afzijdig gehouden.Alhoewel ik benieuwd ben of mijn overtuiging ook in deze kwetsbare kwestie klopt.Ik kan het niet afwachten want ik moet afsluitenReal live is roependeFijne avond allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Alf of Hannah1, is er iets in Venice wat ik ABSOLUUT niet mag missen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 WilCampral heb ik ook een tijdje gebruiktHielp bij mij niet zoveel, althans ik merkte er weinig van. Ik hoop dat jij het anders ervaart. Ja vakantie, buitenland en dan samen wat drinken, ik ken het, alleen ik ging door waar mijn vrouw stopte, fles leeg maken en dan nog één.En dan maar hopen dat zij niet nog meer ging drinken zodat ik minder had, haha, of nee boehoe want wel erg triest toch? Nu drinkt zij nog wel en ik niet meer. Moeilijk? Nee, soms, idd op vakantie of andere momentenwaarop we vaak samen dronken. En toch wil ik er niet aan toegevenom ook maar ééntje te proberen: het kan niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 flip van avatar verandert? Nou nou nou...heb ik geen twin meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 WilGeen ideehoeveel tijd heb je?Wij hebben er één dag aan gespendeerdincluis de rit van de camping ernaartoeen terugBoottocht gemaakt over het Grande CanalDat zou ik zeker doen. En dan met die bootbusjeszeg maar het locale openbaar vervoer.Af en toe uitstappen en markten/winkels bekijkenVerder zou ik het niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Mijn eerste vakantie zonder drank, vond ik vreselijk.Echtgenoot dronk toen nog gewoon, en ik was er net 6 weken vanaf.Phoe, wat heb ik toen moeilijk gehad zeg.Vooral die terrasjes, en sávonds bij het eten geen wijntje.Maar ach, alles went.Vind het nu lang zo erg niet meer.Maar mag ook ondertussen wel he, na ruim 1.5 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 HannahWat ben je aan het doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Alf kerel, hoedje af voor jou. Ik absorbeer hier zoveel mogelijk en laat het tot me doordringen. Je verhaal is idd de keiharde waarheid. Toch andere jaren heb ik het steeds onder controle kunnen houden, nu liggen de zaken blijkbaar anders en zal ik heel kwetsbaar zijn. Ik ga me wapenen, hoop dat de Campral bij mij wel beter werkt en als noodoplossing die refusal/antabus, die ik aan mijn vrouw geef. Ik bedoel het doosje hé, zodat zij me eventueel (moest het nodig zijn) me het pilletje kan geven. Ik hoop dat het niet nodig gaat zijn. Eens terug thuis begin ik er sowieso aan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Kan je volgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hé Fil, ik moet wel even wennen aan je nieuwe hoofd!Maar je bent zo wel erg goed herkenbaar, , dus missie geslaagd.Wil, ik hoef en kan niets meer toevoegen, alles is al gezegd. Go for it!!!!Ik wens iedereen alvast een goede nacht, ik ga afsluiten.Morgen een betere dag hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Fleurtje, je lijkt weer donders goed op filipa hoor, naar dezelfde kapper geweest ? Ik blijf er 3 nachten Alf. Ben er over enkele jaren enkele uurtjes geweest in de gietende regen, met de kids. Nu zonder. Heb veel goed te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja RapDat is ook de reden dat ik vorig jaar bezweek net voor het eind van de vakantieNa 4 maanden droog staan, ook 2 weken in Spanje droog doorgekomen. En dat terwijl de prijzen daar om van te watertanden warenDe derde week, in Frankrijk, hield ik het niet meer.Stond een gratis fles in de caravan, bij wijze van welkom.Tsja wat doe je dan? Dacht twee glaasjes te nemen.dat lukte. de volgende dag : fles op, de dagen daarna zat ikal snel weer op het oude peil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ja will...kan toch moeilijk zonder mijn twin? Zal dadelijk maar terug veranderen voor ik niet meer opval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jannigje, ook jij heel hard bedankt hoor. En ja, ik ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wil ga ervoorhet wordt zo leuk als jij het maakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Will, bij mij heeft Campral ook niet geholpen maar dat kwam ook omdat ik helemaal niet echt van de drank af wilde. Mijn achterdeur stond wagenwijd open.Refusal neem je standaard twee keer per week in, niet als je denkt dat je het moeilijk krijgt. Als je het al een hele tijd hebt gebruikt kun je dat wel doen, als het al een tijd goed met je gaat.Nu is dat nog veel te vroeg voor jou in mijn ogen. En het is geen smartie, dus je kunt er beslist niet mee sollen. je kiest ervoor of je kiest er niet voor. Je zet veel op het spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag ERHoe is tie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 AlfHeel herkenbaar verhaal.Het gaat gewoon niet he, al zou je nog zo graag de drank onder controle hebben.Pietjep.Mijn kinderen komen/kwamen altijd binnen met sleutel, zonder aanbellen.Dus bij ons is het heel gewoon om zo binnen te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goed hoor Alf, heb het van me af kunnen schrijven en kreeg veel begrip:present:Zo mooi is dat, dat men hier zo met je meevoelt en ook echt begrijpt want: been there, done that. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Heb bekkie zo lang niet meer gelezen..Iemand nog iets van haar gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goedenavond WingliDuidelijke tekstVooral het 3e couplet (niet de refreinen dus)maakt het helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja Fleur, veel pb contact gehad, ze ging toen wel goed en ze zei dat ze binnenkort weer hier komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Mooi ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Thanks Em.Goed zo! Hoop ze vlug terug te lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden