Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 dag per dag hé niwi, niet te ver vooruit zien...ook al heb ik nu een fijn gevoel, (k zit hier met een big smile aan mene ps)ik blijf met men voetjes op de grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zonnetje, je bent niet te doen. Ik ga in je voetsporen treden hoor. Ik wil niet voor je onderdoen. Zal ik je ook eens een slinger maken ?:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoi Niwi, zover jij staat, daar ben ik nog ver vanaf, maar ik kom hoor......ooit Dar, als je bij configuratiescherm>beveiligingscentrum>firewall een bolletje zet voor windows firewall uitschakelen, kan hij normaal gezien niet opnieuw zijn ingeschakeld bij een herstart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 beperkt het ook tot vandaag, wilrijk..maar ik heb ook ooit eens met de 1e dag moeten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wil:heart:ieder zijn weg, ieder op zijn tijd... maar je komt er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Morguh allemaal,moet rennen, waarom sta ik nou nooit eens wat vroeger op?omdat ik zo lekker lig denk ik.Fijne dag allemaal Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Moghu lieve mensen, ik ben wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hey bolletje en filipa, nu kan mijn dag helemaal niet meer stuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja niwi, maar jou 1ste dag was al gelijk geworden met 2 (of was het 3) jaar dacht ik hé. Daar kan ik momenteel alleen nog maar van dromen, maar vandaag ga ik niet drinken. Hééééél belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Dar, werk ze, en doe dat een beetje goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 jij ook een fijne dag Dar, geniet van alle rust;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 wilrijk,ruim 22 jaar nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja, dat had ik gisteren al gelezen, maar had je niet een terugval na de eerste jaren, eentje maar ? Verder ongelooflijk waar je nu staat. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je toen heeft getriggerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 ja,dat klopt....terugval was op 17-2-1988, daarvoor ook anderhalf niet gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 tsja, wilrijk....ik dacht dat ik het weer op mijn eigen manier kon doen...met mijn eigen koppigheid, hoogmeid....en de valse illusie van het 1e glas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoe bekend me dat in de oren klinkt. Maar ik bedoelde eigenlijk wat je heeft getriggerd de eerste keer om er definitief mee te kappen ?PS heb mijn profieltje een beetje aangepast, dat scherm was zo onpersoonlijk hé. Niet dat ik er nu op trek, maar coit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ga eventjes met het vrouwtje in de keuken koffietje drinken, dra terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wil ik wil nog even terugkomen op je besluit van gisterenals nog speelt met de gedachten om te drinken tijdens je vakantieneem geen antabuse mee!! ik denk dat je al genoeg bent afgeschrikt door velen hun verhaalhier is er nog eentje: antabuse zorgt ervoor dat alcohol niet wordt afgebroken in de lever! maw de alcohol komt rechtstreeks in je bloed vandaar dat je direct die afschuwelijke symptomen zal ondervinden!neem het niet om eens wat uit te proberentrouwens, ik weet niet voor Nl, maar hier in B wordt je eerst serieus gescreend, het is een med dat niet zomaar wordt gegeven. Dus aub pas er mee op, zoals Em zei "het zijn echt geen smarties" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 dat is een kwestie van overleven geweest....en mijn huwelijk zien te redden....en normaal met mijn kinderen te kunnen omgaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Mogge allen,Dhen; ik rook niet. T' was een heel gevecht maar de laatste weken gaat het goed. Trekmomenten gewoon laten passeren, niet op ingaan. Het gaat voorbij. Net als dat eerste glas laten staan, dat eerste shaggie ook niet nemen.Nu weer beetje op mn eten letten, was zomaar:huh: paar kilo gegroeid. De laatste maanden mezelf laten gaan met chocola, gebak, koekjes, popcorn en al meer van die lekkernijen. Nu ff pas op de plaats en de snoep laten staan. Gaat goed. Nu verven en poetsen, druk, druk, druk. Lekkerrr.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Desi, las dat je het erg moelijk had/hebt. Het is pijnlijk, je zus verliezen. Er is niets eerlijk aan, zo gaat het soms, het leven kan hard zijn. Vandaag is een nieuwe dag. Laat die eerste staan, drinken verzacht verdriet niet ook al voelt dat misschien wel even zo. Geloof me meid; jij kunt alles aan zonder de verdoving van de drank. Niet gemakkelijk maar zuipend door het leven gaan is ook niet gemakkelijk.Ik wens je sterkte, kalmte, moed en wijsheid. En dat wens ik een ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goeie morgen Wil. Nieuw koppie joh? Staat je goed hoor. Zelfs daarmee kun je een nieuwe start maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Bam. leuk dat je er weer ff bent meid. Hoe is verder het leven bij jou? Is het al helemaal klaar bij je tuinhuisje? Kun je dadelijk als het zonnetje schijnt, lekker gaan zitten daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goeiemorgen allemaal,ha die Bam:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zo, bijgelezenen nu mijn bed uit voor ontbijt,laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden