Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zonnetje, je bent niet te doen. Ik ga in je voetsporen treden hoor. Ik wil niet voor je onderdoen. Zal ik je ook eens een slinger maken ?
:present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart::present::musicnote::sun::P:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Niwi, zover jij staat, daar ben ik nog ver vanaf, maar ik kom hoor......ooit ;)

Dar, als je bij configuratiescherm>beveiligingscentrum>firewall een bolletje zet voor windows firewall uitschakelen, kan hij normaal gezien niet opnieuw zijn ingeschakeld bij een herstart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bekend me dat in de oren klinkt. Maar ik bedoelde eigenlijk wat je heeft getriggerd de eerste keer om er definitief mee te kappen ?
PS heb mijn profieltje een beetje aangepast, dat scherm was zo onpersoonlijk hé. Niet dat ik er nu op trek, maar coit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil ik wil nog even terugkomen op je besluit van gisteren
als nog speelt met de gedachten om te drinken tijdens je vakantie
neem geen antabuse mee!! ik denk dat je al genoeg bent afgeschrikt door velen hun verhaal
hier is er nog eentje: :D
antabuse zorgt ervoor dat alcohol niet wordt afgebroken in de lever! maw de alcohol komt rechtstreeks in je bloed vandaar dat je direct die afschuwelijke symptomen zal ondervinden!
neem het niet om eens wat uit te proberen
trouwens, ik weet niet voor Nl, maar hier in B wordt je eerst serieus gescreend, het is een med dat niet zomaar wordt gegeven. Dus aub pas er mee op, zoals Em zei "het zijn echt geen smarties"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allen,

Dhen; ik rook niet. T' was een heel gevecht maar de laatste weken gaat het goed. Trekmomenten gewoon laten passeren, niet op ingaan. Het gaat voorbij. Net als dat eerste glas laten staan, dat eerste shaggie ook niet nemen.
Nu weer beetje op mn eten letten, was zomaar:huh: paar kilo gegroeid. De laatste maanden mezelf laten gaan met chocola, gebak, koekjes, popcorn en al meer van die lekkernijen. Nu ff pas op de plaats en de snoep laten staan. Gaat goed. Nu verven en poetsen, druk, druk, druk. Lekkerrr.

Heb een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, las dat je het erg moelijk had/hebt. Het is pijnlijk, je zus verliezen. Er is niets eerlijk aan, zo gaat het soms, het leven kan hard zijn. Vandaag is een nieuwe dag. Laat die eerste staan, drinken verzacht verdriet niet ook al voelt dat misschien wel even zo.
Geloof me meid; jij kunt alles aan zonder de verdoving van de drank. Niet gemakkelijk maar zuipend door het leven gaan is ook niet gemakkelijk.
Ik wens je sterkte, kalmte, moed en wijsheid. En dat wens ik een ieder.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...