VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Allez vooruit dan ik dans ernog eentje mee!Alle deuren en ramen open lekkere zon, wel fris windje. Muziek heeeeeeel hard!Ik vond de openings scene van die film altijd zo cool! De stappen van John Travolta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hela kruimeltje, de weg gevonden. Welkom in de huiskamer. Het gaat je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tasseke, vijf jaar geleden was er ook een reunie, en daar was het mooiste meisje van de klas (toen). o wat was ik jaloers op die meid. Van dat golvende haar, en alles prachtig en mooi, en alle jongens waren verliefd op haar.En vijf jaar geleden? Hihi, ja, leedvermaak is hatelijk vermaak, maar wat een grijzige huisvrouw was dat geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hey gymnasers, zal ik wel werken hé, de economie wat draaiende houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Vie, ben jij ook zo als een goede wijn (wat een voorbeeld :$, besef het pas als ik schrijf), hoe ouder hoe beter ? (lees mooier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Dar ik swing ondertussen door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Oh waren jullie al gestopt??En ik maar tellen en dansen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dar, ik krijg deze melding van uw link: Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar.Typisch België zekers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Daar geloof ik niks van Dar, jij een grijze muis. Tralala, leker die spieren rekken.Wat een ontzettend leuk idee.Wil, het was een grapje van me, maar dat vind ik echt, dat ik mooier word. Dat van die wijn snap ik ook wel. Ik vind een persoonlijk verzorging heel belangrijk, en ook om een beetje strak in het vel te blijven zitten. Dat doe je niet alleen voor jezelf, maar ook dat die ander tegen iets verzorgds aan kan kijken.Maar ik maak me niet meer zo druk om alleen maar uiterlijk vertoon, en sindsdien ik dat heb laten gaan, lijkt het net of er iets mooiers komt. Ja, klinkt sentimenteel misschien, maar een soort glans van binnenuit.Ondertussen zit jij de economie draaiende te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Om verder te dansen en voor alle taal liefhebbers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Vie, ik heb dat complimentje ook al dikwijls gekregen hoor . Met mijn ietwat grijze bakkebaardjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik vind het eerlijk gezegd geen goed teken dat ik suus777 zie staan. Er is immers geen internet toegelaten in die kliniek ? Dus dan ben je niet gegaan suus ? Ik hoop ongelijk te hebben, maar zoniet, laat je dan even horen aub. Wij zijn met zijn allen bezorgd voor je hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Auw auw auw. Witje de Bol heeft al d'r best boosdschappen gedaan met Zus, meis. Dus de lichaamsbewegen al gehad. Maar gaan jullie maar lekker door hoor. een twee ja hupsakee hoor. en probeer je bovenlichaam helemaal te draaien hé? NEE niet te ver. Ja zo, en nu zie je de achterkant. Ja nu weer terug. Goed zo. Heu Suus????? O, o. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ik heb te ver gedraaid Bol, en NU???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Maar je hebt tenminste nog je eigen hoofd Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Oei igor, even kraken misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 nou nou een hele goedemorgen allemaal!Jeetje wat een sportiviteit hier zeg!Jammer dat ik een vrije dag heb! haha!Vandaag is m,n rustdag,hersteldag,kan helaas niet meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ben der weer.Jahaaa ik ben ook mooier naar gelang ik ouder wordt, hahaha.Theo krijgt nu braakneigingen, ik vertelde wat ik opschreef, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hoe bedoel u Igor de verschrikkelijke? Dat vond ik trouwens helemaal niet zo'n verschrikkelijke hoor. Een boom van een vent.O Iggie, dan moet je nu op de bank gaan liggen. Dan is lopen nu onverantwoord.Yalalalalalalalala. Hoe is ie meisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 nou kan ik m'n rug ook eens lekker schrobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Heee Bollie,ja gaat prima hier!niks te zeuren,niks te klagen,gaat gewoon lekker hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 maar eerst de kamer af maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Iggie dan zal het bukken nu wel een raar gezicht zijn hé? Dit moet je ook nooit doen als je erwtensoep gegeten hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Denk dat ik jullie maar eens een lesje moet geven:DLijkt me leuk hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedemorgen adam, igor, pietjeparel, Dar, Vie, Emmaroos, isa, wilrijk, bolletje, Carolien, yajala, niwi, Het is inmiddels al middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden