Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 mei 2010

Aanbevolen berichten

Allez vooruit dan ik dans ernog eentje mee!

Alle deuren en ramen open lekkere zon, wel fris windje. Muziek heeeeeeel hard!

Ik vond de openings scene van die film altijd zo cool! De stappen van John Travolta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tasseke, vijf jaar geleden was er ook een reunie, en daar was het mooiste meisje van de klas (toen). o wat was ik jaloers op die meid. Van dat golvende haar, en alles prachtig en mooi, en alle jongens waren verliefd op haar.
En vijf jaar geleden? Hihi, ja, leedvermaak is hatelijk vermaak, maar wat een grijzige huisvrouw was dat geworden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar geloof ik niks van Dar, jij een grijze muis. Tralala, leker die spieren rekken.
Wat een ontzettend leuk idee.

Wil, het was een grapje van me, maar dat vind ik echt, dat ik mooier word. Dat van die wijn snap ik ook wel.
Ik vind een persoonlijk verzorging heel belangrijk, en ook om een beetje strak in het vel te blijven zitten. Dat doe je niet alleen voor jezelf, maar ook dat die ander tegen iets verzorgds aan kan kijken.
Maar ik maak me niet meer zo druk om alleen maar uiterlijk vertoon, en sindsdien ik dat heb laten gaan, lijkt het net of er iets mooiers komt. Ja, klinkt sentimenteel misschien, maar een soort glans van binnenuit.

Ondertussen zit jij de economie draaiende te houden
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eerlijk gezegd geen goed teken dat ik suus777 zie staan. Er is immers geen internet toegelaten in die kliniek ? Dus dan ben je niet gegaan suus ? Ik hoop ongelijk te hebben, maar zoniet, laat je dan even horen aub. Wij zijn met zijn allen bezorgd voor je hoor ! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auw auw auw. Witje de Bol heeft al d'r best boosdschappen gedaan met Zus, meis. Dus de lichaamsbewegen al gehad. Maar gaan jullie maar lekker door hoor. een twee ja hupsakee hoor. en probeer je bovenlichaam helemaal te draaien hé? NEE niet te ver. Ja zo, en nu zie je de achterkant. Ja nu weer terug. Goed zo. :)

Heu Suus????? O, o.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...