Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even nog snel tussendoor.
Jane, wist ik niet van die plaats in Turkije. Het schip noemde zo (bazma of basma), maar ik heb er niet op gelet waar ie vandaan kwam.
Fleurtje, ik zit subiet op de vliegshow in Deurne airport. Stampe en Vertongen :)
Everybody happy ?? Ik wel, en ik ga een goede dag tegemoet.
Tot vanavond misschien ? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, dat is een goed idee Kruimel, vanmiddag een stukje fietsen. Hier voelt het bijna zomers aan.
En dan meteen even langs het tuincentrum om Lelietjes van Dale te halen...
Mag dan in jouw tuin een drama zijn geweest, ik was ze bijna vergeten en krijg nu allerlei nostalgische gevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, lelietjes der dalen zijn mooi, maar groeien als onkruid en ze ruiken fantasties.
Het is maar net wat je wilt zien of ruiken.
Ik geef m,n lief nog een kop koffie en dan de zeemleren lap aan en fietsen.
Even aan de conditie werken en helmpje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne


Bol, ik kan me dat gezond jaloerse gevoel best indenken hoor.


Aan de andere kant: zoveel mensen die hun hele leven bij elkaar zijn geweest en nog zijn....... soms snakken ze naar de rust, naar de 'eenzaamheid'... en dat kun je vaak niet aan ze afzien hoor.



Tuurlijk Von. Het is meer dat ik me gewoon een stukje gelukkiger wil voelen hoor. Niet dat ik me nu zo ongelukkig voel, maar weer zin krijgen in naar mensen toe gaan en zo. Ik zit niet zo om een man verlegen.
Goh het lijkt wel of ik treurig ben maat dat is helemaal niet zo.
Verder is Zus weer pleite en de rust is weer terug gekeerd in huize Bol, hahahaha.
Nee ik zal ze wel missen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marieke ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik heb al 22 jaar een relatie, en nog nooit eerder echt ontevreden geweest. Komt ook omdat ik m'n eigen huisje heb waar ik me zo gelukkig in voel. M'n eigen stekkie. Ik moet er niet aan denken om samen te wonen.
Ja als je getrouwd bent met iemand die veel ouder is, komt er vaak een tijd dat jij nog veel meer wilt en kunt, terwijl je partner het allemaal al gehad heeft. Dat botst dan. En dat wordt erger naarmate hij ouder wordt.
Gelukkig is hij nog niet zo hulpbehoevend. Ik hoop ook dat jou dat echt gespaard blijft meis, wat dat is ontzettend moeilijk. Als je man dadelijk niet meer kan en jij als mantelzorer moet gaan fungeren. Dan zit je zo aan huis gekluisterd en kun je eigenlijk niet zo veel meer. Heel je leven wordt in beslag genomen door de zorg voor je partner.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja net thuis
Was echt superleuk 'enzo'
Blijven slapen dus en een enorme massage gehad. Daar is mn rug en nek wel erg blij mee.
Maar ja geen oog dichtgedaan want jemig de pemig wat snurkt hij erg hard. En nog loeihard knarsentanden erbij.....ben uiteindelijk op de bank gaan liggen maar daar was een mug en dat vind ik nog erger, dus dat was helemaal nix
Gelukkig had ik perongeluk expres oordopjes meegenomen, maar daar kwam de herrie gewoon doorheen...
pfffff
Volgende keer iets op verzinnen, extra matrasje in een andere kamer ofzo.
Owja en ik heb gezegd bij het afscheid dat ik heel veel smsjes ga sturen, dus dan weet hij dat vast. ben ik van dat gezeur ook af dat ik steeds maar moet wachten en mezelfniet opdringen enzo.
Dus nog meer in love, en ik geloof hij ook gezien de afscheidskussssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja pffff Nou ja ik was wel blij dat ik niet gedronken had. Mn verdraagzaamheid is flink op de proef gesteld. Mijn God, wat hij allemaal loopt te woelen en te springen en te zwaaien met zn ledematen als hij slaapt. Als ik gedronken had had ik zeker weten een scéne gemaakt en was dramatisch naar huis gegaan....
Dus inderdaad een matrasje in een andere kamer, probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Love is in the air :heart: Leuk voor je woman!


Goedemorgen iedereen,

Gelukkig mag ik dat nog zeggen:P Nog een kwartiertje dan;) Ik heb lekker uitgeslapen en uitgebreid in bad gepoedeld. Zo nog even een boterhammetje en dan straks zijn we weer weg...
Morgen gaan de kinderen weer naar school en begint het "gewone" leventje weer, ook niks erg.
Hoop hier met iedereen ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...