Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ook goeiemorgen Kruimel. zonnetje schijnt volop in het noorden hoor.... heerlijk weertje. Lelietjes der dalen..... heerijk voor onder de struiken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Mooi zijn ze he Pietje, Ik had ze in mijn haar toen ik trouwde...... in de oertijd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 HIhi, ik hou dus absloluut niet van horror. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Even nog snel tussendoor.Jane, wist ik niet van die plaats in Turkije. Het schip noemde zo (bazma of basma), maar ik heb er niet op gelet waar ie vandaan kwam.Fleurtje, ik zit subiet op de vliegshow in Deurne airport. Stampe en Vertongen Everybody happy ?? Ik wel, en ik ga een goede dag tegemoet.Tot vanavond misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Oh, dat is een goed idee Kruimel, vanmiddag een stukje fietsen. Hier voelt het bijna zomers aan.En dan meteen even langs het tuincentrum om Lelietjes van Dale te halen... Mag dan in jouw tuin een drama zijn geweest, ik was ze bijna vergeten en krijg nu allerlei nostalgische gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 koed dee toe joe ol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Oke, lelietjes der dalen zijn mooi, maar groeien als onkruid en ze ruiken fantasties.Het is maar net wat je wilt zien of ruiken. Ik geef m,n lief nog een kop koffie en dan de zeemleren lap aan en fietsen.Even aan de conditie werken en helmpje op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Supergoed idee Vie. Ik ga afsluiten, naar buiten waar de vogeltjes fluiten laterrrrrrrrrr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 quote: Originally posted by: YvonneBol, ik kan me dat gezond jaloerse gevoel best indenken hoor. Aan de andere kant: zoveel mensen die hun hele leven bij elkaar zijn geweest en nog zijn....... soms snakken ze naar de rust, naar de 'eenzaamheid'... en dat kun je vaak niet aan ze afzien hoor. Tuurlijk Von. Het is meer dat ik me gewoon een stukje gelukkiger wil voelen hoor. Niet dat ik me nu zo ongelukkig voel, maar weer zin krijgen in naar mensen toe gaan en zo. Ik zit niet zo om een man verlegen.Goh het lijkt wel of ik treurig ben maat dat is helemaal niet zo.Verder is Zus weer pleite en de rust is weer terug gekeerd in huize Bol, hahahaha.Nee ik zal ze wel missen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja Marieke ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik heb al 22 jaar een relatie, en nog nooit eerder echt ontevreden geweest. Komt ook omdat ik m'n eigen huisje heb waar ik me zo gelukkig in voel. M'n eigen stekkie. Ik moet er niet aan denken om samen te wonen.Ja als je getrouwd bent met iemand die veel ouder is, komt er vaak een tijd dat jij nog veel meer wilt en kunt, terwijl je partner het allemaal al gehad heeft. Dat botst dan. En dat wordt erger naarmate hij ouder wordt.Gelukkig is hij nog niet zo hulpbehoevend. Ik hoop ook dat jou dat echt gespaard blijft meis, wat dat is ontzettend moeilijk. Als je man dadelijk niet meer kan en jij als mantelzorer moet gaan fungeren. Dan zit je zo aan huis gekluisterd en kun je eigenlijk niet zo veel meer. Heel je leven wordt in beslag genomen door de zorg voor je partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 wat een grijns, woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 voor de rest ben je niet nieuwsgierig, Carolien ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Woman vertel zeg. Hoe was het? Heb je genoten van een avondje heerlijk bij de date zijn? Had je de oordopjes nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Het staat toch in haar onderschrift, Carolien....Buikspieren...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Haha ja net thuisWas echt superleuk 'enzo'Blijven slapen dus en een enorme massage gehad. Daar is mn rug en nek wel erg blij mee. Maar ja geen oog dichtgedaan want jemig de pemig wat snurkt hij erg hard. En nog loeihard knarsentanden erbij.....ben uiteindelijk op de bank gaan liggen maar daar was een mug en dat vind ik nog erger, dus dat was helemaal nixGelukkig had ik perongeluk expres oordopjes meegenomen, maar daar kwam de herrie gewoon doorheen...pfffffVolgende keer iets op verzinnen, extra matrasje in een andere kamer ofzo. Owja en ik heb gezegd bij het afscheid dat ik heel veel smsjes ga sturen, dus dan weet hij dat vast. ben ik van dat gezeur ook af dat ik steeds maar moet wachten en mezelfniet opdringen enzo. Dus nog meer in love, en ik geloof hij ook gezien de afscheidskussssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 voor zover ik begrijp, nu ook die van jou, Carlien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee hij heeft geen buikspieren. Tot de gordel dit keer maar wel met héél veel passie Nou dat is netjes gezegd toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja pffff Nou ja ik was wel blij dat ik niet gedronken had. Mn verdraagzaamheid is flink op de proef gesteld. Mijn God, wat hij allemaal loopt te woelen en te springen en te zwaaien met zn ledematen als hij slaapt. Als ik gedronken had had ik zeker weten een scéne gemaakt en was dramatisch naar huis gegaan....Dus inderdaad een matrasje in een andere kamer, probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ja, die van jou, carolien...ontken het maar niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 HahahahahahahahahahaVan boven af. Voor het eerst nuchter trouwens, wat een sensatie. De tastzin is veel beter als je niet verdoofd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Love is in the air Leuk voor je woman!Goedemorgen iedereen,Gelukkig mag ik dat nog zeggen:P Nog een kwartiertje dan;) Ik heb lekker uitgeslapen en uitgebreid in bad gepoedeld. Zo nog even een boterhammetje en dan straks zijn we weer weg...Morgen gaan de kinderen weer naar school en begint het "gewone" leventje weer, ook niks erg.Hoop hier met iedereen ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Eigenlijk praten wij hier nooit over dat onderwerp....Wij hebben het altijd over het weer....Wanneer doen we het weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nog even leuk om te vermelden dat zijn huis ongeveer hetzelfde is ingericht als de mijne. Orientaals, ook een hangmat en in zn slaapkamer 1001 nacht sfeer. Zelfde smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nou nee heur Darretje, die hou ik lekker voor mezelluf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden