smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Later nog aan een hernia geopereerd en een hysterectomie (...) gehad.Maar als ik me zou moeten voorstellen een tasje te pakken met toiletartikelen en nieuwe pyama's....tssss, afgezien van een ingreep (blijft eng) is het ook een avontuur. Voor mij dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Marieke..... kalm aan meissie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Cathy wat fijn dat het je zo'n vertrouwd gevoel geeft. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Een ziekenhuis daar ben je ook veilig hé?Mariekje, wat ontzettend rot voor je dat je je zo leeg voelt. Helemaal niets voelen? Dat is zo nutteloos. Ik hoop maar gauw dat je een ander huisje vind waarin je rust vind en waar je je happy kunt voelen want dat is de laatste tijd ver te zoeken geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Dank je SootheDat is lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik ga eventjes uitloggen anders kom ik niet aan eten maken toe.Laterssss........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Even een mededelingvan huishoudelijke aardAan de mensen die mijeen PB sturen:Soms, met mazzeleen antwoordZo niet, en dat zalmeest het geval zijnEr is geen antwoordknopdie ik kan bedienenHet blijft raar.. Dat jullie even wetendat het niets persoonlijks is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zojuist een voorstel om maandag extra te oefenen afgewezen. De dansjes zitten er bij mij prima in, dus zou het alleen voor beppie temperament doen. Ze zoekt het maar uit. Vanavond dansen, donderdag dansen, zaterdag privéles, dinsdag weer, donderdag weer en dan zaterdag het optreden. Vind het wel goed zo. Kans op spanning ga ik uit de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Je bent een lieverd. Ik ga koken.Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zelfs dat gaat niet DarHet is en blijft een mirakel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 hallo allemaal,Net thuis van het werk, gefietst 18 km en 18km terug, poeh.En nu nog iets eten, even de diepvries raadplegen.Oja ik heb een tweelingzus op deze site, is dat een probleem? Ik vind Emmaroos wel knap trouwens.Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 met nog een keeltje dat voelt als schuurpapier, ingemoffeld als een eskimo kom ik even buurtenben even men bedquarantaine beu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Goeie middag Zon, Kruimeltje en Dar.Darretje, weer terug van een dag hard werken? Heb net ff op het eetdraadje gekeken. Klinkt lekker zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Dar, goedenavondkruimel ook, zon eveneensDar, tweelingbroer, ik vat hem even niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 hey Bol,hoe gaat het met je nieuwe huisgenoten, mijn zoontje kwam jaren geleden eens thuis met zo'n diertjes van de kermis. Man, konden die eten seg... na een paar maanden waren die echt al groot, en ja als ik ze voederde moest ik oppassen voor men vingers. Had toen geen tuin en aquarium werd spoedig te klein, heb ze uiteindelijk maar naar de zoo gebracht, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 ja Dar is lang geleden dat ik nog zo ziek ben geweest, keelontsteking kan je weinig tegen doen hé maar ik wordt hier goed gepamperd door vriend en zoonlief en als ik braafjes ben.... dan krijg ik ijslolies van kabouter Plop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Voor de liefhebbers vanavond Richard Dawkins etholoog en evolutiebioloogbekend ook van The Atheism Tapes en het boek The God Delusionde wortel van het kwaadVerder begrijp ik die programmeurs niet zomaar liefst 5 films vanavond op de reguliere zendersandere avonden is er weer niksVanavond ook Awakenings, al 2 keer gezienKen je het niet dan een aanraderFavo acteur doet mee: R de Niroawakenings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 en als dat nog niet genoeg isvieren beginnen we vanavond (en de volgende) Sjavoeoth mmmm lekkere cheesecake Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zon, die nieuwe huisgenoten willen konstant uit de vijver kruipen. Ze breken de vijver af. Ja hier zitten er ook bij die als ze je vingers te pakken krijgen, ze ze er af bijten. Ja ik moet nog ff kijken of ik die wil houden hoor want als er ooit kinderen hier komen wil ik geen agresieve dieren hier hebben. Die wil ik trouwens nooit hebben hier. Dat vind ik vervelend. Maar we hebben bij de D.A. mensen die ze graag willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 ff er tegenaan bemoeien Dar en Marjo:ik had het ook, maar kon met het pijltje rechtsonder het hele beeld verschuivenen dan kwam antwoorden wel in beeld. Het bleek later dat het kwam omdat ik een hele groteslinger had verstuurd per pb en die maakte de bzl superbreed.nadat ik die pb verwijderde was mijn beeld weer normaal en kon ik weer gewoon antwoorden.Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: DarJa, Alf, ik zag net een meneer die zich nog niet heeft voorgesteld maar als 2 druppels water op jou lijkt ! Ja, echt.... Zal niet waar zijn heBlijf van mijn hoofd af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 merci voor de tip Alf, de film heb ik al gezien, het eerste lijkt me zeer interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Goh voor wie was die superslinger Jane?Goedenavond overigensBolmisschien zijn je schildknapendol op lange vingersof lange tenengeef je ze wel te eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden