Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Er is nietsWat jullie wetendat ik ook al weet en andersomWill do, will doMaar pin me er niet op vast!Daar word ik zo naar vanen alles zo zwaar vanSoothe, niets is zekerMaar dit is zeker mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Cathy, ik bedoeldealles aan en over mij gerichtWelkomTot Soothe langs wou komenDat had ik nog niet gezientoen ik mijn berichtje plaatsteEn er dus een totaal ander beeldkan ontstaanWat dan ook weer niet erg isMaar misschien minder duidelijk ofzoSommigen zijn er danals de kippen met quoten bij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Hahahajajaja Jacc. je bent bloemetjes aan het uitdelen geweest. Ik heb er stiekum eentje uit gepikt en die in een mooi vaasje gezet, speciaal voor Marjo. Staat erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik lees de bezorgdheid van anderen voor jou Mar.Laat dat je sterken!!Misschien is er al veel kapot?Doe maar niet nóg meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: jaccAangezien ik toch vandaag bloemen aan het uitdelen ben: Marjo: Dit betekent trouwens niet dat ik begrijp dat je jezelf aan het kapotmaken bent, lees nogmaals eens na wat Soothe heeft gezegd en leer ervan. Kom op mens, je bent jezelf waard!! Lieve Marjo, ik pin je nergens aan vast, ik vind je nog steeds een waardevol mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik ga even mijn oogjes dicht doen, tegen het komende nachtwerk. Ik zie jullie straks weer opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 SootheSterkte kerelUitslag geeft rustdat is mooiNu de spanningen wat laten zakkenHoi Dhen die er niet isIk heb het gelezen en weet ervanwas al aan t kijken hoe je Vista kan upgraden naar W7Ik heb overigens geen vollopende schijf...Donderdag even een collegawizz aanschietenDank voor het meedenken/delenIk heb het dus gezienWaarom wissen?Hoest met het hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ya, heel veel sterkte!!!!Verders hier de Librium afgebouwd naar 1 per dag, nog steeds erg hartkloppingen, ben al bijna 2 maanden gestopt, is dat normaal dat dat nog zo lang kan doorgaan?Borretje, zijn hier geen bemiddelaars voor te verkrijgen ofzo?Meteen weer uitloggen, kidz van school halen...heerlijk zonnetje zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Cathy, Jaccen de restDat begrijp ik welLief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Borretjeals je geen advokaat kunt betalenkun je het beste naar een gratis inloop spreekuur gaan.Dan bespreek je je case, en zij bepalen of het een zaakis waarin ze wat voor je kunnen beteken.Dan kunnen zij je op een toevoeging helpen,kleine eigen bijdrage,volgt er ooit een geldbedrag uit een schadeclaim bijv. dan dienje de adv.kosten alsnog te betalen.Zo gaat het in elk geval bij een scheiding, dus even navragen of dat bij jou ook kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Wilrijk, je bent een positief mens, mooi en fijn is dat Ik zag laatst op de Belgische zender dat Wilrijk een dorp/stad in Belgie is ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ha Woman, is alles met jouw oog weer in orde gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Borretje: go for your rights!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ja lieve Cathy, ik kan weer knipperen, huilen, me opmaken en fonkelen met mn oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Nou, gelukkig dan maar!Je date heeft er geloof ik ook niet onder geleden....!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Bor, je zegt het goed: dat oergevoel is heeeel sterk, daar kun je bergen mee verzetten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: womanJa lieve Cathy, ik kan weer knipperen, huilen, me opmaken en fonkelen met mn oog En vanavond schieten ze vuurwaarschijnlijkoog om oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: cathy56Nou, gelukkig dan maar! Je date heeft er geloof ik ook niet onder geleden....!! Liefde maakt blind Cate... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ja woman, aan de rand van Antwerpen, daar waar de zon altijd schijnt. Goed voor je oog, dan kun je ook gelijk eens mooi knipogen hé. Niets is er mooier dan een vrouw die een knipoogje werpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ahh die Alf hè....ik wist dat er nog wel iets leuks te zeggen zou zijn over die ogen, maar ik was te lui om het te bedenken.You're in a good mood?Geen spanningen mbt de operatie??Pff dás donderdag al!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 A.s. donderdag al?????? Ik dacht dat het rond 22 juni zou zijn. Goed lezen Bol, goed lezen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Oei, miss zit ik ernaast Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Bol je had het goed hoor!pff ...gauw even rechtzettenstraks krijg ik allemaal bloemen en bonbons thuis en is het pas eenmaand ernaHet is dus 23 juni..dacht ik volgens M.vanavond nog eens goed navragen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Hey lieve Cathy. Ja ik meende dat hoor, maar zoals zo vaak, maak ik nogal eens wat fouten. Ik ben trouwens heel benieuwd als het zo ver is, hoelang we Alf moeten gaan missen. Ik ben blij dat hij niet aan z'n vingers geopereerd moet worden. Dan zouden we hem nog langer kwijt moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Misschien kunnen ze direct een geheugenchip implanteren bij me.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden