bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Soothe ken je dat liedje van dat konijntje dat van een jongetje was en die hij daarna op z'n bord kreeg? Stel je eens voor, ik word uitgenodigd en zit heerlijk aan m'n eigen rode en geelbuik schildpadjessoep:wacko: Eéé en dan nog zeggen heerlijk zeg, wat is dat voor 'n soep??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goedenavond allemaal,VM, wat een verhaal zeg, jeetje.Bol, wat fijn dat je nu een mannetje hebt voor de tuin, ben heel blij voor je.Vanmiddag heb ik Cathy ontmoet. het is hier in Grunningen stralend weer dus we hebben heerlijk op een terras gezeten.In een dorp niet ver van Cathy en van Mij af. het was erg gezellig en zo verrassend om elkaar dan in het echt te zien.het deed me echt goed om er even uit te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 klopt t dat je er van opgeladen ben ER? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Die Hannah,Had ik niet aan gedacht. Zonde.En jij krijgt vast hetzelfde "mannetje".Hij kan z'n lol op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Bolletje, ik ken wel Flappie. Ken je Flappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Klopt helemaal Witte.Toen ik thuis kwam, ik zou nog 3 ramen verven, heb ik het bij één raam gelaten.Morgen nog 2 ramen en dan stop ik.Dat heeft het vanmiddag ook met me gedaan. Dat ik dacht, kom op, ga maar eens genieten.de keuken kan wachten, die verf ik wel op een druilerige dag.heey, had je dat gedacht Witte? Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goeienavond,De keuken weer begaanbaarDe koelkast schoonNaar de bakker gweestEen afwas tussendoorEn nog naar de winkelZinvol levenGratis en voor nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Luxe he Bol. alsof je zomaareen rijk madammeke bent, met personeel.En een schilderij voor hem maken is een uitdaging lijkt me.Wat heerlijk dat het zo kan.Geniet ervan meis!Nina, ik hoop dat je van de schrik bent bekomen inmiddels.Binnenkort S. hier ook op het forum?Kate gefeliciteerd met je 3 maanden, wat heerlijk he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Zinvol leven, zo is het! Mooi te vernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Leuk voor jullie, Emma en Cathy,Lijkt me heel bijzonder om iemand van het forum te ontmoeten.Klopte de voorstelling die jullie hadden van elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Rapi, het eerste wat Cathy zei was: Ik wist niet dat je blond was....ze had toch teveel naar mijn icoontje gekeken.En ik was totaal niet verbaasd toen ik Cathy zag. heel gek is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Jaaa dat had ik wel verwacht hoor ERIk ben ook heel blij voor je dat jullie het zo leuk hebben gehadDat had jij zeker ff nodigNa je gisteravond gelezen te hebbenSuper voor je, geniet nog maar lekker ff na...Kraak jaaa bingoals je de koelkast schoonmaaktloop je idd met een warm bakkie naar de koelkast!!!Haha Marjohad ik totaal niet aan gedacht gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ha,ha.Jullie met die tuinmannen:D.Heb ik niet nodig straks.Vermaak me wel op Grand Balkonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja Soothe dat was het Flappie. Sielig hé zo'n liedje. En ik kan het weten hoor, ik heb het vroeger zelf mee gemaakt, wij kregen ook ineens konijn te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 duhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Emma,Dat doe je automatisch denk ik, aan het ikoontje denken.Dacht ook dat je bruin haar zou hebben.Ik lijk trouwens zelf ook helemaal niet op mijn ikoontje.Meer op dat van fotograaf(grijs haar,brilletje)Maar ja, wil wel op mijn ikoontje lijken, vind hem leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 NopeVloer niet geveegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Bol gaat bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hannah,Leef ook met jullie mee.Echt waar hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Bij mij is de klusjesmanhard aan het werk.Ik kan hem natuurlijk vragen of ik zijn hond/kinderen of vrouw mag schminkenwant dat is mijn manier van schilderenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Chips!De koffiebonen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou, we hadden al wel bij uiterlijkheden gekeken natuurlijk en dan heb je al wel een klein beetje een idee.Maar het was wel spannend hoor maar het klikte meteen, heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Grappig is dat Sommige mensenmaken zich van te voren een voorstelling van de anderAnderen doen dat juist weer nietIk heb meestal geen idee..Fijn dat jullie het leuk hadden samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Jij moet toch wel een mega sterk karakter hebben hoor CocoADBstoppen met rokenen nu ook nog langzaam afvallenpffff petje af voor jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden