will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Marjo, wat een eer voor mij Ik doe mijn best, vandaag geen goede dag.Bol, heb vandaag met de arts gesproken met bloedtest, en hij zei: maar jongen toch...............hij is perfect !!! Maar ga je wachten tot hij hij imperfect is, of ga je er NU iets aandoen. Huwelijk aan een zijden draadje, think about it. Wat is je meer waard ??Wat doe ik ? drinken uit blijdschap. Damn, ben best wel pissed op mezelf. Is dit dan de beloning ? Ben nog niet te ver, maar ben komende. De eerste is al enige tijd gelelden, ben weer heel vloeibaar na de nachtshift. typisch, mijn zwak moment. En ik was al zo moe !!!!PS Dr wou echt geen antabus of refusol voorschrijven . Heb wel voorschriftje voor campral. First things first, vandaar zien we wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Maar Bollie, heb je niet meer voor Hendrik- Jan te doen dan?In die grote tuin van jou is toch wel het één en ander te schoffelen, spitten enz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 O ja, Bol, wat doe jij met schoonmaakazijn? Kun je daar onkruid mee weg krijgen?Ja Ari, 12 juni in Scheveningen. Kijk maar even bij Thema's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hahahaha, die Ari:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben TE ver en .................sowry folks wou dat het anders was. Kunnen jullie mij vergeven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Waarom vergeven Wilrijk.Ik ben de Messias niet.Je hebt een drankprobleem.Shit happens.Ga er voor.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wij hoeven jou niet te vergeven Will, dat moet je zelf doen.Kom op joh, doorgaan met ademhalen en vooruit kijken.Hannah, in nederland zijn toch geen afstanden.vanaf hier, Groningen, is het 3 uurtjes met de trein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja Em. Morgen komt de tuinmeneer terug maar dan zou hij klaar zijn zeg ie. Ja je kunt met schoonmaakazijn onkruid weg krijgen. Behalve brandnetel dat gaat niet maar verder krijg je, als je het over je terras spuit, en splinternieuw terras terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Oh, dank je Bol, dat ga ik doen. Een paar weken geleden heb ik de hele tuin gedaan zoals je weet en ik heb geen zin om steeds maar weer op handen en knieen 160m2 te kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wil pak lekker een douche joh en duik daarna je bed in. Morgen ziet het er allemaal heel anders uit. Nu ben je emotioneel en je voelt je rot. Slapen is een goeie remedie tegen de alcohol. En niet meer verder drinken hé? Daarmee maak je het nog erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 SootheJij shy ??Had ik echt niet gedacht.Wil,Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goeie avond allemaal Emma, ik vind het soms toch wel een eind rijden in nederland hoor. Onze oudste woont tweehonderd km verderop en EVEN langs gaan voor een bakkie koffie zit er niet in. Maar ja, kan het haar niet kwalijk nemen: wij zijn zelf indertijd vanuit de randstad naar het noorden gegaan... vonden onze ouders niet bepaald leuk, mag dan nu niet zeuren dat mijn eigen kind ook een eind verderop is gaan wonen :$Heb het wel ronduit een probleem gevonden toen mijn moeder heel oud werd en steeds afhankelijker van zorg. Ik ging zoveel mogelijk bij haar langs, maar mijn zus en broer die vlakbij woonden kregen toch het meeste voor hun kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wilrijk.Het punt is er van te leren.Wil je stoppen of blijf je steeds je eigen valkuil graven.Lees morgen alles nog eens rustig over en vraag je af,wat je kan doen om he tij te keren.Je had ook Antabus, dacht ik.Daar zou je, als het gif er uit is, mee kunnen starten.Wel er iets aan doen.Men moet stappen ondernemen en goed nadenken of het nu echt een meerwaarde had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Aan de andere kant: toen de kinderen klein waren gingen ze ieder jaar een of twee weken bij oma logeren ..... dat was groot feest voor oma en voor de kinderen, was heel speciaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 misschien komt het ok wel Yvonne, dat wij autorijden leuk vinden en ach je bent in 4 uur tijd door heel Nederland heen.Inderdaad, je gaat niet even op koffievisite naar iemand die verder weg woont maar een dagje is toch ook leuk.Deze discussie heb ik wel vaker hoor, ik vind de afstanden niet groot maar anderen vinden een uur rijden al veel, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Denk dat het daarin zit Emma, ik heb inderdaad een lichte hekel aan langer dan een uur in de auto zitten:DEn een dag naar oudste? Tuurlijk , hartstikke leuk, maar ff gewoon aanwippen voor een bakkie koffie om een uur of elf als ik een dagje vrij heb zou ik ook wel leuk vinden. Maar ja, word gestraft voor mijn eigen jeugdzonde dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Beetje wel Rapilos.Met een drankje op ging het allemaal lekker smoothe.Veel vrouwen die op m'n weg kwamen vonden het wel wat hebben.Ook een beetje een einzelgänger.Een boek, een muziekje.Ik hoef niet zonodig onder de mensen.Niet dat ik als een soort excentriekeling me opsluit.Lekker in m'n huisje en het is goed.Ik stel weinig eisen. Muziek is m'n leven.En ik ben erg veel uitgeweest.Harmonie en rust en m'n vriendin, dan gedij ik redelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wij uit de Randstad zijn verwend he,en mensen uit de grote stad, in de randstad, nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 gelukkig is soothe leuker als smoothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Uhhhh Jane? verwend in de randstad??Ben niet voor niets naar het noorden verhuisd indertijd hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou Soothe, wat wil je nog meer!Goed toch,zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik bedoel qua reisafstanden Yvonne.Nee ik heb ook een paar jaar in Zolle gewoonden vreselijk vond ik het dat ik toen terug moest naar de randstad.Gelukig wel weer aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Zit je een beetje te plagen hoor Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Denk het ook Jane.Ik was een een clown een paljas.Een risée.Gelukkig niet meer.Wat ik nu doe, doe ik bij m'n volle verstand.Doe soms domme dingen. Maar gelukkig nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vroeger in Australie gewoond.Eerste dorp was 25 km. verderop.Vonden we toen niet ver.20 min. rijdenGeen stoplichten, nauwelijks verkeer onderweg.Eerste stad 100 km.Uurtje rijden.je sprak daar in termen van tijd om ergens te komen, niet in kilometers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden