rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mijn kinderen hebben alle drie gerookt.Zijn ook alle drie allang geleden gestopt.Ook de aanhang rookt niet meer.Ik heb ze de hemel ingeprezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ha Wing,Wat zal jij lekker werken morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Houd je haaks he Wingen genieten maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Waar waren we geblevenVerslaving...Leuk leven..Eeuh koffiebonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Jeetje Co (Hannah)een kind van hannah's leeftijd, (20.40 uur)das knap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vandaag weer eens gefaald in mijn opzet. Mijn verontschuldigingen. Allemaal mijn dokter zijn schuld (yeuh wright)Heb twee weken geleden bloed laten trekken en is PERFECT op alle vlakken. Nie goed hé zei hij, want dat is net het signaal om door te drinken. Stoppen is de boodschap en ik hang er momenteel even aan voor de moeite. NU stoppen, water drinken en de schade laten voor wat het is. U All Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hoi Rapilos,Ik drink al heel lang en ook al heel lang niet. Het is dus zo dat ik vroeger gewoon een gezellige sociale drinker was. Helaas kan ik blijkbaar niet tegen alcoholen ben meerdere malen gestopt. Soms een jaar, soms een paar maanden, soms een paar weken.Het is duidelijk dat ik dus geen alcohol moet zien of ruiken als ik in een dip zit.Dus simpel voor mij geen alcohol meer.Dit is hard werken, vooral als je al de 60 gepasseerd bent.Ik ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dan kan je je eigen fabriekje gaan beginnen Wing,Wie weet, verdient misschien veel beter dan een schilder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hé Kruimel, mijn leeftijd.Beetje meer ouwe jongeren hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wilrijk: Vreemd zo'n signaalLekker doorgaan waar je gebleven wasJe gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Kruimel,Kan op elke leeftijd hoor.Denk eigenlijk dat het altijd hard werken is.Maar je instelling is super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mag ik ook meedoen met de ouwere jongeren Soothe?Of is 55 nog te jong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goedenavond allemaal. Tsjonge jullie schrijven wat af hoor hier. Eerst maar eens proberen een beetje bij te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Will, wat jammer zeg. Maar weer gewoon verder gaan he?Heb je het nog over de Refusal of Antabus gehad met je arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Natuurlijk jij ook Rapilos.Iedereen is welkom.Een paar ouwe erbij voor het evenwicht, zoiets.Ouderen zijn vaak ook wat milder, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 he allemaal,Ik ben nog hartstikke jong, ik sport 4 tot 7 uur per week en ben een super gekke oma van 3 kleinzonen, in de leeftijd van anderhalf tot 5 maanden oud.Ben lichamelijk, ondanks m,n wisselend drankgebruik nog super gezond. FFF geboft.Maar als ik diep in mezelf kijk, heb ik toch spijt van sommige dingen,Eigen apart om zo met mensen die je niet kent te praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Overigens succes in je nieuwe onderkomen.Je verdient het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Juist lekker veilig Kruimelen waarschijnlijk een en al herkenningwie heeft er hier geen spijt van sommige dingenonder invloed?ik wel in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Leuk is dat he, Kruimel om zo met elkaar te praten.Hier ook een ouwe jongere, hahaha 51 lentes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Emma en cathy "aan de boemel"Het was leuk begrijp ik. Mooi.Kan je nagaan als er een echte meeting is.Zo vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dank je Soothe,Dat klinkt aardig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 fff niet kletsen deze edelachtbare heeft de respectabele leeftijd van 61 jaren.Lachen mensen je bent nooit te oud om te leren.Onze 3 kinderen zijn volwassen hebben een goede baan en een goede!!!??? relatie.Waarom doe ik eigenlijk zo nu en dan zo gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja Soothe, ik heb de vorige meeting ook meegemaakt, dat was ook echt zo leuk. Jammer dat er maar weinig waren maar die er waren, was geweldig om hen te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Sodemieter wat is het hier druk zeg.Jammer Wil dat het niet gelukt is, maar pak de draad opnieuw op hé?Hier is alles uit de tuin dus morgen heb ik een tuinmanmeneer in de aanbieding, de hoogste bieder krijgt hem.'t Gaat hier nu in een sneltreinvaart zeg. Heerlijk. Deze dame is nu de koning te rijk. Wat een mazzel, en dat alleen voor een schilderij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben ook aardig.Jullie kennen mij virtueel, maar ik ben toch iets anders.Beetje rustig- beetje introvert- beetje shy.Dus..schijn bedriegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden