Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Alhoewel, duiveltje steekt zo nu en dan de kop op. Was maandag en dinsdag aan het verven met iemand. Die jongen rookt mijn merk. Dinsdag reed ik er naar toe en dacht: 'zal ik er eentje roken'????? Nou ja zeg! Dan denk ik terug aan hoe moeilijk ik het heb gehad met stoppen en dat ik echt niet meer wil roken en toen ging het moment weer voorbij. Oppassen dus. Niet vergeten hoe erg het was en dat is voor mij vergelijkbaar met de drank. Volgens mij zijn alcoholisten kort van geheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi Bambam, dan werken wij precies andersom: bij mij gingen de sigaretten er als eerste uit.
heb veel steun gehad aan het boek ' nederland stopt' .
Ben er nou een maand of zeven van af en ben er zo verschrikkelijk blij om.
Hoewel ik het nog steeds heerlijk vind om even naast iemand te gaan staandie rookt en even te snuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam je weet dat je als je een heis neemt, dat je verkocht bent en dan moet je weer die hele shit periode door. ik ben nu al een paar jaar gestopt en durf echt geen trekje te nemen. ook niet toen ik nog wel eens aardig kachel was bleef me dat toch bij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee bammerdebam

morge!!

Wil,

een beetje rottig maar we leren blijkbaar alleen van stomme fouten
maar goed, gemaakt en even uit het evenwicht
maar nu weer opstaan en doorgaan
voor straf geen aspirines en een schop onder je achterste, zodat je deze actie niet snel vergeet
:P

even serieus,
niemand doet het in een keer goed
het is een proces van vallen en opstaan
het zal gerust nog een keer gebeuren
maar het belangrijskte is dat je ervan leert
niet zomaar denken, nu kan het nog een keer
schrijf het desnoods op, wat je valkuil is geweest
en met recht bek op het stuur en gaaaan


luitjes,

ik wens iedereen een hele fijne dag
ik ga peuten
en daarna de schommels uitproberen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rokers zijn ook kort van geheuge bambam.
ook bij stoppen met roken komt vroeg of laat het gevoel: ' nou kan ik wel af en toe eens een sigaretje roken... kan er mee omgaan' .... nee dus, binnen paar dagen zat ik dan weer op 1,5 pakje per dag :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, niet meer roken, niet meer drinken. Isse goed. Ben momenteel ook aan het minderen met vreterij. Chocola, gebak enzo. Dat liep hier de spuigaten uit. Dat gaat met wisselend succes maar ik voel me al wqel beter. Komt vlgs mij omdat ik minder suiker binnen krijg. Ach, mn mem zegt altijd dat het verstand met de jaren komt....Zal wel dan he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, en heit zei zeker dat het bij sommigen nooit komt?
maar ff weer serieus, ik ben ook veel meer gaan eten, niet bij het stoppen met roken deze keer (was een valkuil van vorige stoppogingen: 10 kilo aankomen.... maar weer gaan roken tot ik op gewicht was.... ) maar nu wel bij het minderen/stoppen met drank. en dan geen zoetigheid maar hartige dingen.
Ben daar nu dus aardig door gegroeid, en heb mezelf ook daar maar weer eens pittig over toegesproken:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag Witte,
Jij ook Bambam, vond het leuk dat je er weer even was.

Ik ga ook de douche opzoeken en mijn volle vrije dagen invulling geven :D

Wilrijk, ben je aan het 'schrijven' of zit je met je koppie in een grote zak met watten? Je bent zo stil.
Komop Wil, ga ervoor, laat gisteren achter je. Voetjes op de grond en verder gaan. Gaat lukken.
:rose:

Mensen , plezier, waar dan ook , laterrrrrr.
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even terug van het sigaartje roken. Wat ga ik er aan doen ? Vandaag geen eerste nemen om te beginnen :present:
Naar de AA zelf gaan zie ik niet zitten, te confronterend voor mij, denk van mezelf nog niet te zijn waar de meesten denken dat ik ben? Draai ik een eigen rad voor mijn ogen misschien ?
De trigger........zoals de dokter al een beetje vreesde. Een perfecte bloeduitslag. Hij zei ook, moet het dan eerst verkeerd zijn misschien ? Natuurlijk niet, maar ik was zooo blij. Mijn lichaam verteerd dus alles blijkbaar heel erg goed, maar ergens wist ik dat al, gezien mijn verleden. Wat een drogreden eigenlijk. Ik denk terwijl ik schrijf en dit is eigenlijk allemaal maar flauwekul om dan toch maar die eerste te nemen. Foei van mezelf en die pets op mijn poep is dubbel en dik verdient.
Ik sta er nu wel anders tegenover en denk diep na, elke keer dat het gebeurd. Het is anders nu, nu ik weet wat er aan de hand is ! Mocht het een troost zijn, de sterke heb ik gelaten voor wat het is, dat was vroeger zeker niet het geval. Een klein lichtpuntje misschien ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Dochter begint vandaag met de entreetoets voor groep 8. Had paps gisteravond nog even gebeld en gevraagd stuur haar morgenochtend een leuk en stimulerend sms-je. Heeft 'ie gedaan en kind loopt nu glunderend door het huis. Kleine moeite, groot plezier.

Tas succes met je therapie maar weer. Mijn therapie gaat niet door. Ik moet over 1,5 week praktijkexamen doen, wat heel erg kort dag is. Heb dus gebeld dat ik 2 sessies moet/ga missen. Werd me doodleuk vertelt dat het erg dom van me was om op 1 paard te gokken en dat ik geen 2 sessies mag missen.. Nou ja zeg dan maar geen therapie, dit examen doe ik voor mijn toekomst dus nu even iets belangrijker.

Wil heb je epistels van gisteren nog even gelezen. Schaamte is alleen zinvol als je er iets van leert. Dus doe er je voordeel mee:present:

Verder weet ik het even niet meer zo snel, er wordt ook zo veel geschreven hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: wilrijk
Zo, even terug van het sigaartje roken. Wat ga ik er aan doen ? Vandaag geen eerste nemen om te beginnen :present:

Naar de AA zelf gaan zie ik niet zitten, te confronterend voor mij, denk van mezelf nog niet te zijn waar de meesten denken dat ik ben? Draai ik een eigen rad voor mijn ogen misschien ?

Haha, die smoes kende ik nog niet. Hij is leuk Wilrijk. Keep on dreaming. Maar ik snap je angst, echt waar. Take care. Doei. Nu ontbijten met mem.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Hermie, ja hoor, elke keer weer. Heb nu campral voorgeschreven van Dr. Vandaag ga ik dat halen en ineens aan beginnen. Nog 3 dagen tot vakantie, weg stress, weg druk, hello vrouwtje, hello, zonnetje.
Laat het een ommekeer zijn, of mijn Waterloo. Zwemmen of verzuipen. Wat ga ik mijn best doen :D

mem ? BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...