Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen mensen
prachtig weer hier
en ik kom ff zeggen dat ik minder hier ga komen.
Zoon heeft eindelijk bericht dat ie op zichzelf mag
beschermd wonen. (Asperger en al 3 jaar in instelling, voor de nieuwen).
Maandag hoorden we dat het nog maanden ging duren, gistermiddag 17 u,
tel. dat het volgende week al is. Dus je snapt dat er een hoop moet gebeuren, maar
dit is sinds jaren eindelijk erg goed bericht, dus ik ga ervoor!
Lees savonds ongetwijfeld bij, maar reageren wordt dus voorlopig minder.
Kan ik met CDB worden en FDB (compu en forum), ook niet verkeerd. Maar misschien gaat de meeting nu wel lukken, want hij gaat in den haag wonen, en is die dag dan niet hier.
sorry als ik ergens inval, maar schrijf lekker verder dus,
fijne zonnige Pinksterdagen allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweet ni zonnetje..
Huisarts heeft maar zo weinig voorgeschreven. Ze weet ook van het alcoholprobleem maar verwees me door naar een psycholoog.
Heb er nog geen afspraak mee gemaakt. Drempel lijkt zo hoog. Had er liever ook langer op gezeten (medicatie) maar het zij zo.
Heb geen zin om weer jankend voor de arts te gaan zitten en alles er voor de derde maal uit te gooien..
Moet het bekijken zeker? Als het niet gaat dan moet ik terug maar weet ook wel dat ik niet eeuwig op die medicatie kan teren.
Moet de dingen ook effectief leren verwerken op een moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtjelief, ik zou wel willen dat je mijn psychologe had. Zij heeft me een lichamelijk trucje geleerd om zonder medicijnen van de paniek-aanvallen af te komen, ik zou wel willen dat ik je het kon uitleggen, maar dat gaat niet zo makkelijk met letters.
Wat is voor jou de drempel om naar een psychologe te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Vie..het is gewoon niet leuk. En dat klinkt misschien dom maar ben eerder twee keer naar een psycholoog geweest. Eén keer in mijn jonger jaren en dat was voor een ander probleem waar ik nu ook nog mee loop en die mevrouw kon alleen maar gapen. Dacht ik ff...ok hier gaan we niet meer naartoe.
De tweede keer is een half jaar geleden. Voor hetzelfde probleem als de eerste keer. En hem begreep ik niet...Kwam met cases af en ik begreep echt niet wat hij wou zeggen, dus ook maar niet meer naartoe gegaan.
Je moet goed vallen bij een psycholoog anders werkt het niet.
Iets anders dat me tegenhoudt en ik weet dat het stom gaat klinken is het gevoel naar mijn dochter toe.
Ben alleen met haar, haar vader komt haar nu al zeven jaar niet meer halen. Soms valt hij met zijn zatte botten ineens uit de lucht. Dochter heeft er nu bang van dus wil er zeker geen contact meer mee.
wat zeg ik haar?? Hey mama moet effe naar de psycholoog want er zijn een paar probleempjes. Weet dat het dom klinkt maar het houdt me toch ook tegen.
Moet het niet alleen tegen haar zeggen dan maar ook tegen mijn pa. Want hij moet dan weer op haar passen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Pinksterindiaantje ook present.

Houtje wat ben ik blij voor je dat je van die nare pijn af bent. Stiekum ben ik best wel jaloers op je hahaha. Nee hoor, ik gun niemand pijn en zeker jou niet.

Patatteke je heb wel lef hoor om hier te zeggen dat Rotterdam mooier is als Amsterdam. Naja vind het beide 3 keer niks dus sluit me bij Yvonne aan en houd het op Groningen.

Jane ik hoop van harte dat je zoon happy wordt in zijn eigen (beschermde) huisje.

Zonnetje ik had eens een grote reis door Israel gemaakt en was zo onder de indruk dat ik besloot terug te gaan om er voor een half jaar in een kibboets te gaan wonen en werken. Toen met schaamte maar nu met trots kan ik zeggen dat ik het 3 maanden uitgehouden had. Behalve de heimwee vond ik het net een consentratiekamp. Heel hard werken, slecht eten en constant militaire bewaking. Maja heb het land mogen zien en was weer een ervaring rijker waardoor ik er nu met een glimlach op neer kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja ervaringen van kibboets zijn zeer varieren, hangt ervan af waar je terecht komt
mijn dochter in 4m kibboets vond het geweldig en zoon in moesav vorig jaar heeft zoveel heimwee dat hij deze zomer teruggaat.
ikzelf vertrek min 2x per jaar, nu in juni ben ik weer weg voor een maand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur ik snap je antwoord. Ik begrijp niet hoe je het zo slecht hebt kunnen treffen met die twee hulpverleners. Dat is wel droevig. Wat erg voor je.

Ik schiet wel een beetje in de lach om al onze berichtjes, want moet denken aan een liedje:'
"Wij zijn twee vrienden
Jij en ik
Twee beste vrienden
Jij en ik
Wij zijn er altijd voor elkaar
Ook al worden we duizend jaar
Wij zijn twee vrienden
Tot de laatste snik
Hoebahoebahoeba hop hop hop...."

Sorry hoor, ik word een beetje melig. Komt omdat ik zit te wachten op de ontstoppingsdienst, want de gootststeen loopt al twee dagen niet meer door, wat voor chemische troep ik er ook doorheen mieter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Jane, wat een fijn nieuws dat je zoon op zichzelf kan, onder begeleiding.

Sailor, goed dat je er weer bent! :present::present::present:
De tuin ja, daar ga ik ook nog even wat aan doen voor het te warm wordt.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...