Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Gevonden! Netelsoep. Moet alleen nog de netels gaan plukken en citroenmelisse zien te scoren. De winkels zijn vandaag wel open vanaf elf uur, maar geen idee of ze melisse hebben. Lavas lijkt me er ook erg lekker in.Ik zag ook nog het sambalrecept van Dar, lijkt me ook wel iets om vandaag te maken.Het wordt kookdag voor mij vandaag.Igor ben ik heel onbescheiden als ik vraag wat voor vrijwilligerswerk je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ik ben dan iets teveel herkenbaar vm. maar ik moet gaan ben al laat.fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Have fun Igor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Haha Vlaamse. Hoeba hoeba hoeba hop hop hop, en dan met zo'n lange staart, die Marsupilami.Ik vind het trouwens jammer dat wij als mensen geen staart hebben. Waarschijnlijk is het door de evolutie niet nuttig voor de mens geweest, maar stel je voor. Een mooie, slanke lange staart, zoals wol-aapjes die hebben, en dan aan een boomtak hangen en zachtjes wiegen.Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Of dat je hem spiraalvormig kan maken en heeeeeeeeeel hoog kan springen. Lijkt me fantastisch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik hou van nature meer van hoog en snel springen dan van zachtjes wiegen. Hoewel ik dat miss. soms beter wat meer zou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Jaaa, leuk, ploeink, ploeink op je spiraalstaart, wat zou de wereld er vrolijk uit gaan zien.Oh ik vind het allebei wel leuk, springen en wiegen. Ben jij zo'n springertje Vlaamse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Met ouder worden is het wel wat minder maar vroeger kon het niet hoog en ver genoeg zijn!Vandaar waarschijnlijk ook alc. ik zei altijd ik drink om mijn hoofd te stoppen. Belachelijk natuurlijk. Ik merk nu dus wel dat ik ook nuchter rustiger ben geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik moet om jou lachen Vlaamse, dat je zegt: "met ouder worden..." Je bent nog maar zo'n piepkuiken. Dat zeg ik met een glimlach hoor.Ik zie jou steeds voor me met je oranje dr. Martens, baggerend door afgevallen bladeren (oh nee het is lente).Stel, Vlaamse, ik heb kaartjes gekregen om te gaan parachutespringen. Zou je dan zeggen: yep! ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Absoluuuuuuuuuuuuuuut Vie! Liefst alleen en van zo hoog mogelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ene in de lente bagger ik ook graag door vers gemaaid hooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja, en dan de eerste kilometers een vrije val?Hmmm, versgemaaid hooi.Zeg het lijkt wel of wij er alleen nog maar zijn, en er zijn toch nog meer mensen ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ha die Dar. Meid ik ben nog helemaal hees van het inzingen van gisteravond.Kopje koffie verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi Dar.Ik moet de bende gaan voeren!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goeiemorgen!Isa hoe is het in Den haag met het weer?Gisteren kwam ik vol goed moed met strandspullen aan, maar moest meteen terugzo koud die mist en vanuit zee, dus pech.Vandaag hoop ik op beter, maar weer voorspeld dus durf het niet aan eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goedemorgen!Had mezelf op slaaprantsoen gezet van 22 uur af. Licht uit, ogen dicht, ontspanningsoef. doen, ik was bekaf.Tot 8 uur geslapen dus oké.Nu de kat binnenlaten die krijst iedereen wakker.Laters!Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ha die Hout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja die luchtvochtigheid, dat zou zo maar de mist kunnen zijn,ga ff mijn webcam van Zeezicht opzoekendus als jullie me niet meer ziendan lig ik mezelf te BBQen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goede morgen, goede dag Ben 'vannacht' nog in het bed van mijn dochter gekropen. Moet hier echt eens betere gordijnen halen. De zon piept elke morgen recht in mijn ogen. En ikke slaap in het weekend toch graag iets langer.Zonen hoogslaper is wel niet handig als je naar het toilet moet terwijl je nog half slaapt :wine:Iemand zin om naar de winkel te gaan? Ik ben nog moe...En zo'n sapcentrifuge ding wil ik me ook nog aanschaffen...alleen weet ik niet hoelang ik ook dit weer ga gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hey verkeerde icoontje!! Ik wil geen glas wijn...Amai ik slaap nog denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Een hele goeie morgen allemaal. gewoontegetrouw even een stukje gisteravond teruggelezen....wat leuk al die liedjes. (darling.....) vond ik wel heeeel leuk: toen ik klein was speelde mijn moeder die altijd op de piano en zong er bij. In tegenstelling tot mij kon zij wel op toon zingen en zochten niet alle levende wezens in haar omgeving een veilige schuilplaats als zij begon te zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goedemorgen jane4, Kore, Vie, isa, bolletje, fleurtje, sailor,Voel me niet zo goed vandaag. Te weinig slaap en toch vroeg wakkerBléhZal zo maar eens te maken hebben met die rottig boiler. Gister 2 x een dutje moeten doen, dat zegt wel iets he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hihi, ook goeiemorgen Fleur. Gaat goed zie ik, en dat op de vroege morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hm, klinkt niet echt lekker woman. Boiler nog niet gemaakt dus???Fleur, al iets van je huisje gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nee Woensdag gaan we een nieuwe halenBoilerbuurman is geweestTot dan alleen koud water en douchen bij de burenGelukkig zijn ze heel aardig maar toch, met je handdoekje en je flesje shampoo bij de buren aanbellen voelt wel een beetje eigenaardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden