Spring naar bijdragen

1e Pinksterdag 23-5-10

smart

Aanbevolen berichten

mupke, ik denk dat ik het toen idd ook niet leuk vond.
maar nu valt het wel heel rauw op je dak..

het waren allemaal leuke mensen hoor, maar muziek zo hard dat je niet kon praten en buiten bij de rokershoek was helemaal geen gesprek. (niet dat ik rook)
naja, ook weer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vonnie ik denk dat iewraK vanmiddag wel open is, dan ga ik daar wel heen.
Het is gewoon nogal vervelend, want ik zit nu in mijn flatje in Rotterdam, maar wilde eigenlijk vandaag weer naar mijn polderhuisje. Maar ik kan niet de boel hier zo achterlaten met een afwas van drie dagen.

Overigens Lianne, ik vergat het even te zeggen, maar ik vind het wel superknap van je dat je je ergernis/verveling tijdens dat feestje droog hebt doorstaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha vietje,
dank je wel, maar zo knap is het niet,
ik had vrijdag een refusal genomen omdat ik dit pinksterweekend te veel afspraken had met drank.
naja, wel knap dan dat ik die refusal genomen had eigenlijk, mag ik toch wel van mezelf zeggen..

en god wat was die plee vies, mannen plas er eens IN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal
Wat een prachtig weer
kijken of er wat te genieten valt..

Jane
Heb de film nog opgenomen
begon zelfs nog een half uur later
dus zal het eind er niet op hebben
Stukje gezien
Magistraal acteerwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er waren spaanse tapas met veel knoflook
geloof me, als je wijn gaat drinken en veel tapas eet, praat dan niet vol in iemands gezicht, pff

en er is altijd alcoholcontole hier in de stad, ik nog hopen dat ik in een fuik zou rijden,
maar nee ook dat was me niet gegund hahaha!
ben weer opgevrolijkt, dank meiden
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Dar nog in de koffiehoek?

Heb 1,5 uur lang zitten luisteren en zingen met Youtube, kwam steeds wat moois tegen.

Pers. houd ik niet zo van André Rieu maar wie Het Dorp verrassend mooi gezongen wil zien
(de andere André) echt heeeeel goed die moet eens kijken op:

You Tube
(link werkt niet)

zoek op: andré rieu en andré van duin
André van Duin zingt echt schitterend "Het Dorp" van Wim Sonneveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, nog even op reageren. Als je vrijdag een bod gedaan hebt, moet de makelaar eerst nog de verkopers te pakken zien te krijgen. En dan is het heel normaal dat zij even het weekend willen nemen om erover na te denken. Misschien komen ze met een tegenbod nog. heb je wat onderhandelingsruimte of was het meteen het max. wat je je kunt / wilt veroorloven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Lianne, ik had het laatst met een reunie van de middelbare school, waar ik vrij laat op de avond even naartoe ben gegaan.Iedereen uitbundig, wat een lol. En ik stond erbij en ik keek ernaar, zeg maar. En dan die drankadem. Wijn, dat vind ik dan nog wel te hakken op iemands adem, maar bier is zo smerig. Heb het drie kwartier uitgehouden.
Vroeger zou ik waarschijnlijk flink meegedaan hebben. Maar nee, dat zijn toch van die dingen. Men zegt wel, je kan ook zonder drank pret hebben op een feestje, en dat geloof ik ook wel, maar als anderen in de lorum zijn en jij bent broodjenuchter, zit je toch op een andere planeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mupke, ik heb nog een speling van 5000. Het huisje stond op 140 en ik bood 120. Weet niet of de eigenaar daar op zou ingaan..natuurlijk wil hij ook het max eruit halen..
Hij had zijn prijs al eerder verlaagd dus ik veronderstel dat het huisje al een tijdje op de markt ligt. Kreeg ook niet de indruk bij het bezoek dat er al veel biedingen waren geweest.
Dus kan in mijn voordeel spelen.

Jane, langs de telefoon gaat het sowieso gaan. Het bod ging via mail wat nog gemakkelijker is. Ben maar eens softie op dat vlak.

Vonneke, welke maskertje juist? Ik heb er zoveel ;)
Zoveel persoonlijkheden in mij

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
witte

goeiemorgen

woman, Mupke, Lianne, isa, jane4, Yvonne, cathy56, Kore, bolletje, Vie, jacc, witte, fleurtje, Alf, houtje

Dit was toch wel een goeie tip om te kopieren

vergeet ik niemand

Precies. Bolletje vergeet de helft :(

Ohhh, oeps, bolletje zat hier al langer. Sorry!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...