fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Vonneke Nee nog niets van het huisje gehoord. In mijn hoofd ben ik het al aan het inrichten en ik heb het nog niet eens .Het is wel niet zo'n groot huisje en soms twijfel ik nog steeds of ik niet gewoon zou doorzoeken. Het is maar het tweede huisje dat ik heb gezien. Anderzijds met mijn budget vind je niet veel..Eeuwige twijfelaar ik :$Zou ik hem dinsdag gewoon bellen als ik dan nog niets weet. Of zou diene makelaar mij gewoon gek verklaren omdat mijn bod zo laag was? Stel je voor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 IK heb smorgens ook de zon in mn slaapkamer, daarom ook vroeg wakker vandaag. Ik heb wel mn bed andersom gezet zodat ie niet recht in mn gezicht schijnt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hm Fleur, geloof dat een dag of drie normaal is voor ze wat laten horen. En nou zitten er natuurlijk ook weer de pinksterdagen tussen. Zou zo'n makelaar niet het idee krijgen dat je wel heeeeeeeeeeeel graag wilt als je zelf gaat bellen? Ik zou gewoon ff afwachten en intussen eventueel ook andere woningen bekijken. Maar moet ook eerlijk toegeven dat ik ook niet echt veel geduld heb hoor, dit is een zuiver theoretische en verstandelijk bedachte raad. Gevoel zou zeggen: dinsdag gelijk om acht uur bellen en zeggen dat het NU wilt weten, maar dat is natuurlijk weer een heel domme raad, vergeet die maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 goedemorgen!ik moest gisteren naar een hippe verjaardag van mensen die mij kennen uit de tijd dat ik veel dronk.had al geen zin, maar toch gegaan.en ik vond er geen klap aan. na 10 uur weinig gesprek en dansen op muziek die te hard stond waardoor de bas vervormdenog braaf 2 nummers meegedanst en om 12 uur soort van ruzie met vriend omdat ik naar huis wilde.nu alsnog brak want hij heeft liggen snurken als een os.koffie en douchen dan maar..misschien vind ik zulke verjaardagen gewoon niet leuk an sich en dronk ik me er gewoon altijd doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goeie morgen lieve KanjersWat ontzettend vervelend Woman dat je zo lang zonder warm water moet zitten zeg. Ja je kunt wel een keteltje verwarmen maar met douchen is het toch ontzettend vervelend. Heb je vannacht veel liggen prakkizen? Ja de aanschaf van een nieuwe boiler kost een hele hoop hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wordt het dan niet tijd voor dikke overgordijnen of rolgordijn woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi Lianne Ik moet altijd weer beetje lachen om je verhaal, nu ook weer, zo herkenbaar zoals jij het omschrijft haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goedemorgen jullie.Niet iedereen heeft zon vandaag? Hier is het stralend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hihi Lianne, ik denk dat je ze inderdaad niet leuk vindt. Goeiemorgen bol op deze goddelijke ochtend. Mensen wat schijnt de zon uitbundig, moet blijkbaar inhalen wat hij gisteren heeft laten liggen, tis ook al lekker warm in de tuin:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoofd naar het noorden Woman?scheelt echt in slaapkwaliteit.En kun je niet 2e P.dag al een boiler kopen?scheelt ook 2 dagen douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goeiemorgen mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik heb al dubbele gordijnen !Maar de zon schijnt recht mn raam in. Toch slaap ik het liefst aan die kant van het huis, want het is er snachts lekker koel. Ja Bolletje, maar ik heb wel wat geld opzij gezet voor dit soort uitgaven. En gelukkig heb ik nu mn uitgavenpatroon weer redelijk onder controle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nee Jane dat gaat niet, de buurman kan woensdag pas. Nou ja maar niet zo klagen, ben superblij dat ie me helpt, en dat ik daar mag douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Da's ook een leuke stelling Lianne, dat je het eigenlijk toch al niet leuk vond maar je er doorheen dronk. Maarrrrrr lekker weer vandaag, ga je de zon in?Heb ik me gisteren de hele middag en halve avond op die ontstopper zitten wachten, die niet kwam. Zit ik op eerste pinksterdag met een gootsteen die met geen mogelijkheid meer wil doorlopen. En ik heb niet zo'n tang, hoe heet het (Daar komt Willem met de waterpomptang, de nijptang en de combinatietang).Enfin, klein leed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 :$ een bijzonder goede dag allemaal!vandaag pinksterraces hier,dus ik ga fijn bovenwinds ergens op een terrasje aan het strand zitten,want dat is me een partij irritante herrie,dat wil je niet weten.kat krijgt zijn bek niet meer dicht? hopelijk is het een dwarszittend melkkiesje of zo,anders maar naar de dierenarts,ff aanzien maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hond uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Saillor hoe oud is je kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Vie , heb je ook geen veer? dat wil vaak ook helpen. kweenie op de ammaG vandaag open is daar, die dingen kosten geloof ik maar een euro of 6 en helpt bij hardnekkige verstopping beter dan die rotzooi die je er door heen gooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hi meiden.ja het is wel balen hoor..kijk, vrijdag gaf ik een etentje en dat vond ik helemaal prima zonder drank.en gisteren was echt zo een verjaardag, je kent het wel..'en sjonge, die mensen die veel wijn dronken stonken uit hun giecheltje zegen praten met consumptie.op een gegeven moment was het het echt onderbroekenlol en tradielaen ik was zo klaar.en iederereen stond soort van te dansen en ik werd meegsleept, naja vooruit dan.vriend vond het helemaal gezellig, ja snap ik na 2 flessen wijn.helaas heeft hij sowieso nooit een kater, grrrbalen woman van je boiler, heb je niet een lekker zwembad of een hamam vlakbij?heel stel vrienden van me gaan naar het strand en ook daar heb ik geen zin in want om 12 uur aan de rose.nou, ik ga een loi cursus kluizenaar aanvragen haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Lianne, misschien drinken de andere gasten zich óók door de avond heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ha mupke, ja ik weet het niet, ik heb toch het idee dat ze het beregezellig vonden.maar goed, wie weet hoe brak ze nu in bed liggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ok braaf wachten wordt het dus Goh het is al behoorlijk warm vandaag..ff denken wat zou ik gaan doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Vond jij het niet ook gezellig toen je nog meedronk?Nu achteraf bezien misschien niet, maar toen ...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hee Vie,ja dat zou kunnen.. ik ben ook niet zo van dat soort verjaardagen denk ik.heb jij er ervaring mee hoe je dat soort feestjes nu vind?geeft niet, er blijft genoeg over..ik ga even dochen, tot straksx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ennnn, wij zijn vandaag niet brak. Dat hebben we maar mooi weer in the pocket. Da's extra genieten dan toch van deze heerlijke dag die voor ons ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden