Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nou Borretje, er gebeurt hier van alles op het gasfornuis, (hihi, ik lig er nog net niet achter)Desi ik vind het op zich wel dapper van je dat je naar het CAD bent gegaan.Dat ze je daar nu niet helpen is een gegeven.Ik vind het ook dapper van je dat je je nu weer hier meldt.Toch sluit ik me aan bij de eerderen: ga even in de douche en een grote lekkere tuk doen.Het lijkt wel of jij zelf nu even niets meer met je leed kan aanvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo allemaal, wat een drukte op deze - alweer - zonnige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Zo dat was een pittig dutje van 2 uur. Straks alweer doedelzakken, dansen en zingen. Leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi iedereen, en ik bedoel IEDEREEN Fleurtje, welkom to my city (ahum, city ?) Dikke proficiat zenne Deesje toch, damn. Kop op meid, even herpakken nu. Het is vijf voor twaalf !! Denk even aan je muzikantje aub !!Ik ga er alweer vlug tussenuit wegens acute vermoeidheid (mijn benen zeg, pffff). Morgen ga ik kunnen rusten op de ferry, maar vanavond nog een romantisch diner aan de Zatterekade.Met zonsondergang, onze laatste in Venetië.Hou het fijn vandaag, want ik ben heel erg goed bezig voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 nee maar ik heb sinds tijden niet meer gelachen ( beetje boel depris) maar bij dat filmpje van die loodgieters lag ik helemaal dubbel.ja dees als je gedronken hebt staan ze je bijna nergens te woord, behalve bij de crisisopname maar daar zul je ook wel niet op zitten te wachten neem ik aan?uitslapen maar zou ik zeggen,meer zit er momenteel niet in helaas.morgen regen? jippie!!! mijn planten hangen slap van ellende tegen het stofdroge duinzand en ik heb mijn nek gruwelijk verbrand,dus kom maar op, liefst 5 cm of zo,ga ik fijn een dagje voor de pc hangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hai allemaal, hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.Heb net alles even gelezen, tjeetje Dees wat vervelend voorje meid maar stoppen met de drank is echt het beste voor je.Door de drank komen emoties veel harder binnen danzonder drank. Zonder drank weet je meer te relativeren enalles in het juiste persectief te zetten. Dus tukkie doen lijkt mij ook de beste optie, in ieder geval de fles latenstaan.Vie, ik begrijp je ook helemaal en als ik zo eens ophet forum lees zijn wij niet de enige die met ditprobleem worstelen OHHH Fleur gefeliciteerd met je huisje, dat ging snel !!groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Tjeetje Wilrijk, je bent toch maar een bofkont, eetse !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Wil, heb je die foto zelf gemaakt? Ik zie allemaal mensen met dikke jassen en mutsen. Hoe kan dat nou, hier lopen we in korte broek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Sorry heb mezelf toch nog even veranderd, vond mijzelfzo'n strenge hutsefluts, dees is beter Zal niet meer wijzigen, is beloofd Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dees go for it. Ga lekker slapen NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Neen foto, van het www geplukt, hier is het megawarm Arrividerci iedereen........chaio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Arriverderci, Even dit draadje boven halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Sorry Dar, vond mijzelf zo streng en dat ben ik helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 De doedelshttp://www.youtube.com/watch?v=BKb-ZQ2k_j4Net op You Tube gezet dus hij is nog vers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Witte, natuurlijk kom ik niet op de TV vanavond!(en als het wel zo was zou ik het hier niet rondbazuinen)Nee, halve finale Eurovisie (sommigen onder ons vinden dat leuk). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo allemaal ....das een tijd geleden.......ik dacht ik kom weer is ff buurten.Voor degene die mij niet kennen of niet meer kunnen herinneren , mijn verhaal staat er nog.Hoe issie woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Woman, de buikrol (pagina 5): kun jij dat liggend of zittend op de bank?Tenminste, je schreef gisteravond dat je dat even doet tijdens het zappen.Lijkt mij staand al lastig genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 ja maar dat stond er niet bij;)En bedankt Alaine...... nou zit dat irri liedje direct weer in mn hoofd pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Liggend Alaine, op je rug. Eerst 1x dan 2x en zo opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Gelukkig dat heb ik dus ook.... ha ha !!Drup wat een eng verhaal, werd er helemaal iebelig van, getsie !!brrrr.... nou maar hopen dat het goed gaat komen metdat wier op je hoofd.Dat zal wel zeer gedaan hebben, sterkte ermee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik hoop dat met iedereen goed gaat.Hou vol allemaal ....Sterkte!Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Flip dat echt hartstikke goed maar ontzettend duur spul dat alginaat. Daar blijft het schoon van en het absorbeerd het vuil. Nu zal het wel gauw over zijn (hoop ik).Woman van een ontzettend mooi geluid hé die doedelzakken. Een beetje melangolisch, ik krijg er altijd kippenvel van.Dim blijf nog ff? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dim ik ken jou eigenlijk niet zo goed, volgens mij was je niet zo lang op het forum, maar Rock your baby vind ik wel erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ha Bol,Met mij gaat het wel redelijk...ik moet alleen nog zo wennen aan het nieuwe nuchtere leven.Afgelopen weekend was voor het eerst.... nuchter met mooi weer.Maar ik ben al bijna 6 maanden alcoholvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden