Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 zo, en nu ga ik echt even aan de slag hier.loopt een beetje de spuigaten uit vanmorgen.... tot straks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Heb jij je wel eens op die manier verbaasd Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik laat het los. Laat em zn ding doen. Ga ik ook doen. Vanmiddag denk ik er vast weer anders over, ben nu ook potje sjaggie nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik heb een reeunie van de zesde klas voorbij laten gaan. kreeg een mail dat ze er allemaal waren behalve ik. Moest mijn inschrijfgeld maar terug halen. Wat nog na 2 jaar moet.Kreeg wel een mooie foto Vorige week is een schoolvriendin overleden en wat had ik een spijt.Had haar graag nog geproken. Niet te geloven hoe stom. Wat ben je egoistisch door drank. Kan me voor mijn kop slaan.Bij de avondwake van mijn zus zijn er enkelen voorbij gekomen en zeiden dat we ons nog wel zouden zien. Zou het zo graag maar wie wil mij eigenlijk nog willen zien? Ben erg verward. Heb geen overzicht meer. Het is zo druk in mijn kop. Krijg het niet meer op een rij. Kan ik echt niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 quote: Originally posted by: borretjeMorgen mag ik een half uur met hem bellen. Sterker: Vrijdagavond mogen we hem weer ophalen tot zondagmiddag! Yes Bor. Dat gaat lekker nu hé? Gewoon omdat je zo sterk bent dat je hebt kunnen kiezen voor je zoon. Heerlijk meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Borretje wat fijn voor je! Nee natuurlijk ga je niet op het forum zitten als je een weekend met je kind hebt. Heerlijk dat je hem volgend weekend weer hebt.Emmaroos dat is ook zo, ik zou kunnen zeggen, juist ondanks alles heb ik nu best wat bereikt. Het leven begint weer vormen aan te nemen.Het is ook alleen maar dat ik juist door alle ontmoetingen van mensen van vroeger, een beetje uit mijn doen ben.Maar dankjewel (ook Yvonne en Tas en Tapas) voor de feed-back, daar kan ik wat mee.Desi, zo'n gevoel heb ik ook wel eens, wie zit er nou op mij te wachten.Wat erg trouwens van die schoolvriendin, dat moet wel als een bom bij je aangekomen zijn, net nu met het overlijden van je zus.Maarrrrr..... je gaat toch niet aan het drinken toch, hè? Zelfs verwarring is beter nuchter aan te gaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Oh maar Borretje, dat is helemaal niet zo gek hoor. Vijf avonden in de week 1 glas wijn schijnt gezond te zijn voor hart en bloedvaten. Dit hebben ze voor het eerst getest in een vrouwenklooster, waar de nonnen zonder uitzondering over de negentig jaar werden. (Wellicht heeft daar het ontbreken van relatieperikelen ook mee te maken )Maar ja, als je zoals de meesten van ons geen maat weet te houden, word ik toch maar liever zonder alcohol tachtig, dan mèt heel veel, wellicht hooguit zestig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik log even uit want we gaan nog even een boswandeling maken. Theo is vandaag nog vrij.Vanmiddag komt de dominee hier en vanavond weer naar koor.Dus ik zie jullie wel weer.Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Plezier Emmaroos!Ik ga even boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik ben weg, doedelzakken feestjeMét, dus ik ben blij dat ik een groen pilletje heb geslikt x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 En ik ben de vijver vrij aan het maken van alle glasscherven en steentjes. Ga nog ff door, maar moet m'n rug een beetje ontzien. Gaat lukken hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik ben weer terug, plasma is gedoneerd.Desi, wie zit er nou op jou te wachten? de hele klas zat dus op jou te wachten!die stomme onzekerheid zit volgens mij in iedereen, zelfs in de meest succesvolle mensen,Het gaat er om of je je daardoor laat leidenof je de angst het laat winnen van de nieuwsgierigheid.Tegenwoordig ga ik wel naar dat soort dingen en neem ik me voor dat als ik het niet trek ik weer naar huis mag.Ik ben aan niemand verplicht om ergens te blijven als ik me er niet prettig voelMeestal pakt het dan wel goed uit en pakt het niet goed uit dan ga ik ook daadwerkelijk naar huis.en eenmaal weer thuis ben ik ook trots op mezelf dat ik voor mezelf gekozen heb maar het toch geprobeerd heb.Verder heb ik het gemak dat ik rook, dus kan veel wegvluchten uit gezelschapof ik ga fotograferen, ben ik er bij maar staat de camera er tussen. Woman, even je slechte humeur kwijtraken voor je echt wilt kappenmuzikant en drumstel... oei dat is een moeilijkeIk denk niet dat zijn afbellen persoonlijk bedoeld is okee, ik ga weer verder, genoeg te doen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Bolletje kijk uit voor je rug. En Woman relax.Probeer ik ook maar lukt niet echt. Kon ik maar zoals ik zeg. ....... wat ben ik een sof.Mijn liefie is mijn alles maar ik doe hem zo'n pijn niet te geloven waarom dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik ben op het moment erg emotieneel. Is er iemand die op mijn niveau zit of niet? ff een vraagje. Hoeft niet want ik heb meer connecties. antwoord graag direct.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Sorrry voor mijn direct antwoord . Bolletje fijn dat het goed gaat met je zoontje. Dat is het beste voor jou en je gezin. Hou het zo. Hou me op de hoogte. Je gezin is echt het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik weet niet goed wat je niveau op dit moment is Desi. Ben niet zo emotioneel, wel gespannen.Maar vertel het maar, wie weet welke herkenning je krijgt.Vanmorgen ben ik ook geholpen door anderen met mijn vraag over onzekerheid.Overigens: Borretje = zoontjeBolletje = vijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Mijn nivaeux is erg laag op het moment. Heb gedronken niet te veel maar genoeg. Wat wil je weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dat dacht ik al Desi, een heel klein beetje toen je vanmorgen begon te schrijven.Je laat meer door je letters glippen dan je wellicht wil laten merken.Ik weet niet wat ik wil weten, ik wil graag weten wat jij wil vertellen.Ik heb niet gedronken, dus op dat punt zit ik niet op je nivau. Ik heb ook niet nog maar pas een zus verloren.Wel wil ik er voor je zijn als je even rustig wil worden en wil vertellen wat je zo dwars zit dat je het niet meer aankon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 quote: Originally posted by: womanHet was zijn idee om te gaan zwemmen...... Maar ja een drumstel is dus belangrijker. Whatever. Voor Dar en Mr. Smid Zal later een beter oefenfilmpje opzoeken van de buikrol. Woman,De buik rollen zal hier geen probleem zijn. Het is veeleer een probleem om de buik te rollen bij de vrouwen op het filmpje, die hebben geen buik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 De afspraak met de psychiater is met 2 weken uitgesteld! Totaal wachttijd: 6 weken! Baal ik van. Gisteren samen met man buiten geweest en zelfs een klein stukje gereden. Het zweet stond in m'n handen en m'n hart klopte in m'n keel maar ik heb het wel gedaan De vriendin die ik heb gekwetst opgebeld maar ik viel nogal rauw op haar dak. Ben aan de ene kant heel blij haar weer gehoord te hebben maar ook heel verdrietig omdat ik het zo verpest heb. Drank maakt zoveel kapot Langzaam begin ik trots te worden op het niet-drinken. Niet dat ik me beter voel maar met drank zou ik me vast en zeker veel beroerder voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo allemaal,Dees, wil je vertellen wat je dwars zit??Och Hannah, dat is balen zeg....dat je nog zolang moet wachten. Toch vertel je dat je stappenaan het zetten bent. Weet je, elke stap is er een! Knap van je. Ga het niet uit de weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 GGGrromm, Dees is alweer weg.Kijk, ieder kan iets begrijpen van waar je in zit, na alles wat er is gebeurd. Maar wat helpen kan is om er hier over te komen praten. Neem die uitgestoken hand dan ook aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Dan maar even door met de discussie van eerder....Onzekerheid. Feestjes. Denken dat anderen zich altijd goed/beter voelen en maatschappelijk gelukt zijn...Ik denk dat er veel rollen gespeeld worden. Overal is wat, elk huisje heeft zijn kruisje en dat zie je niet altijd zo aan het uiterlijk van iemand.Ik ga er altijd van uit dat een ander net zo gevoelig is en mens is als ik. Los van wat men bereikt heeft is er altijd de kwetsbaarheid waarin we als mensen gelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ja Bor; van Dik Hout zaagt men planken.Loslaten.Dit is Dees haar leven.Kennelijk voelt ze zich nog heel slecht over zichzelf.... maar dat is hetgeen ze juist aan zou moeten gaan werken denk ik. Zolang dat niet gebeurt verandert er ook niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Desi, ik zie je weer ingelogd staan.Als je dan zoveel onrust in je hoofd hebt, deel daar dan iets over, misschien helpt het je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden