Spring naar bijdragen

26-5-2010

sailor

Aanbevolen berichten

Witte ik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt toen ik schreef vanmiddag dat de pammetjes hier om je oren vliegen.
Ik denk dat het een soort taalgebruik is.
Zo vind ik het irritant als men het over "manlief", "dochterlief" heeft.
Snap wel wat je bedoelt denk ik, maar dit is ook misschien weer zo'n kwestie van: laat maar los, ieder vogeltje zingt.....
Denk je niet?
P.S. en als je mij leest, weet je dat diazepam, of andere pammen, echt niet gemakkelijk worden uitgeschreven. En dat is maar goed ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 414
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is dat een algemene kwaal bij "ons forummers", ik bedoel veel lopen weg voor bepaalde
gevoelens en dus lopen we ook weg voor tandarts etc, is dat hetzelfde mechanisme in ons?
Ik ben ook een geweldige negeerder in; ik moet eigenlijk naar de tandarts; smoezen of
argument is in de winter geen geld, in de zomer geen tijd. Daar komt bij dat ik 1 keer een
kies heb laten trekken bij zo'n pief hier; een doodnormale nijptang, een behandelkamer
die ik meer in een Afrikaanse rimboe verwacht etc. Maar ja ondertussen ben ik er toch
niet snugger mee bezig.

Daarom mijn nieuwsgierigheid, verband met onze verslavingsneigingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Vie,
Ik was er zo mee op weg...
Je hebt helemaal gelijk, loslaten moet ik het.
Maar ja, ik vind het erg als ik lees hoeveel mensen dit goedje blijkbaar nodig hebben
Ik gun ze zoveel beter.

Ik ga maar aan mn eten, laat ik t vanzelf wel weer los;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrr .... we zijn weer terug wat was het koud zeg
op dat voetbalveld, maar ja, de dames hebben plezier gehad.

Vanavond bij iemand een paar laarzen kopen, ben benieuwd
hoe ze eruit zien, je weet het nooit, moet wel een eindje
rijden, maar ja dan kan je ze in ieder geval ff passen
en bekijken.

Zo lekker een hapje eten, voor iedereen eet smakelijk voor
nu of stakkies :D

Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha bestond de dierenzaak 50 jaar,en kreeg ik een zak volproefmonsters kattenvoer mee,scheelde weer € 20- ernaast zit de slijter,heel verleidelijk,toch maar niet gedaan.

pammetjes? troep is het! ze schrijven maar voor of het snoepgoed is,ik heb er zelfs voor in de detox gezeten! hoezo verslavend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook een normaal woord Dhendro, maar ik vind dat persoonlijk een ontkenning van wie die persoon is.
Maar dat maakt verder niet uit, want dat is mijn persoonlijke irritatie, die ik los kan laten. :)
Het is net zoiets als met pammetjes en wijntjes en biertjes: noem de dingen bij hun naam.

Tegen achten komt mijn geliefde weer thuis Dar. :) En dan gaat hij met me mee om te horen hoe ik die solo zing.

Wat leuk Sailor, zoveel proefmonsters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manlief is toch niet altijd lief? Of die van jou wel? :D

Ik ben er ook even weer. Baal van mezelf omdat ik vandaag een sollicitatiegesprek had en \e willen me niet :( Dit zou wel weer een momentje geweest zijn om even onder te duiken met een paar glaasjes. Maar ik doe het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...