Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte ik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt toen ik schreef vanmiddag dat de pammetjes hier om je oren vliegen.Ik denk dat het een soort taalgebruik is.Zo vind ik het irritant als men het over "manlief", "dochterlief" heeft. Snap wel wat je bedoelt denk ik, maar dit is ook misschien weer zo'n kwestie van: laat maar los, ieder vogeltje zingt.....Denk je niet?P.S. en als je mij leest, weet je dat diazepam, of andere pammen, echt niet gemakkelijk worden uitgeschreven. En dat is maar goed ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi Hannah, is ok En nu, uitje fruiten ? Ik zou er honger van krijgen al die olie en uitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Is dat een algemene kwaal bij "ons forummers", ik bedoel veel lopen weg voor bepaalde gevoelens en dus lopen we ook weg voor tandarts etc, is dat hetzelfde mechanisme in ons? Ik ben ook een geweldige negeerder in; ik moet eigenlijk naar de tandarts; smoezen of argument is in de winter geen geld, in de zomer geen tijd. Daar komt bij dat ik 1 keer een kies heb laten trekken bij zo'n pief hier; een doodnormale nijptang, een behandelkamer die ik meer in een Afrikaanse rimboe verwacht etc. Maar ja ondertussen ben ik er toch niet snugger mee bezig.Daarom mijn nieuwsgierigheid, verband met onze verslavingsneigingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Thnx Vie,Ik was er zo mee op weg...Je hebt helemaal gelijk, loslaten moet ik het.Maar ja, ik vind het erg als ik lees hoeveel mensen dit goedje blijkbaar nodig hebbenIk gun ze zoveel beter.Ik ga maar aan mn eten, laat ik t vanzelf wel weer los;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Brrrr .... we zijn weer terug wat was het koud zegop dat voetbalveld, maar ja, de dames hebben plezier gehad.Vanavond bij iemand een paar laarzen kopen, ben benieuwdhoe ze eruit zien, je weet het nooit, moet wel een eindjerijden, maar ja dan kan je ze in ieder geval ff passenen bekijken.Zo lekker een hapje eten, voor iedereen eet smakelijk voornu of stakkies Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nog heel even voor de angsthazen onder ons.Weet dat er ook angst tandartsen bestaan.En ik kan het weten, ik zit er al 5 jaar inmiddels.Bevalt mega goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Johnny Depp, bedoel je volgens mij Bol !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Heeej Dar, leuk hoor een compu zijn !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 nou zwijmel Dar..... ikke niet hoor val op wat stoerderetypes !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Voordat ik hier kwam had ik ook geen flauw benul wat een pammetje is of een pam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Waarom vind je manlief een irritant woord, Vie? Voor mij is het een normaal woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 26 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ha bestond de dierenzaak 50 jaar,en kreeg ik een zak volproefmonsters kattenvoer mee,scheelde weer € 20- ernaast zit de slijter,heel verleidelijk,toch maar niet gedaan.pammetjes? troep is het! ze schrijven maar voor of het snoepgoed is,ik heb er zelfs voor in de detox gezeten! hoezo verslavend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja Flip Jonny Depp. Vind ik zo berengoed acteren hé? Maar als ik inderdaad films kan leren downloaden zou dat machtig mooi zijn. Verheug me er echt op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Kijk maar uit met een Spaanse hond dan, voordat je het weet is het hap oor; is vast een delicatesse voor hondlief: oor met ui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Is ook een normaal woord Dhendro, maar ik vind dat persoonlijk een ontkenning van wie die persoon is.Maar dat maakt verder niet uit, want dat is mijn persoonlijke irritatie, die ik los kan laten. Het is net zoiets als met pammetjes en wijntjes en biertjes: noem de dingen bij hun naam.Tegen achten komt mijn geliefde weer thuis Dar. En dan gaat hij met me mee om te horen hoe ik die solo zing.Wat leuk Sailor, zoveel proefmonsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoe is het met de schildpadden Bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wij West-Vlaamse boeren gebruiken geen verkleinwoorden.Alles is hier in het groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik snap het verschil niet tussen geliefde of manlief, maar goed het zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Avond allemaal.Wat mij irriteerd, en ik weet niet of ze dat in nederland ook doen, zijn mensen die de hele tijd over onze pa, ons ma onze Jan en ons Marie praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Manlief is toch niet altijd lief? Of die van jou wel? Ik ben er ook even weer. Baal van mezelf omdat ik vandaag een sollicitatiegesprek had en \e willen me niet Dit zou wel weer een momentje geweest zijn om even onder te duiken met een paar glaasjes. Maar ik doe het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ons Vlaamsmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Mupke Dat ze jou niet willen hebben ligt aan hun, laat het lekker daar liggen.Ja dat ons vind ik ook raar, VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dat is heel flink van jou Mupke! Afblijven van die voor ons duivelse dranken.Het zou ook niks veranderen aan de zaak met een paar glaasjes.Dat zou toegeven zijn aan oude gewoonten en de schuld op een ander schuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Tuurlijk Dhendro, dat weet ik ook wel. Sukkels zijn het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Caro, je hebt vast en zeker wel een sjaaltje waarmee je de uienbaal op de plaats kunt houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden