blondie6173 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Bor :Worden wel gemist, maar dan wordt er gesuggereerd dat er niet goed genoeg geregistreerd is..............Zelfs nog gekker !!!Op de Intensive Care waar ik gewerkt heb, werden zelfs medicatie klaargemaakt, zonder naam voor wie het was, geboortedatum, etc.............En dat terwijl er op de gewone afdelingen wel heel secuur werd gewerkt met dat allesMn klomp brak ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Lieve allemaal, Ik heb besloten om maar een pammetjes meer te nemen overdag. Want vind het helemaal niet fijn dat julie je zorgen maken om me. Maar echt, heel af en toe neem ik die pammetjes omdat m'n hoofd dan zo overloopt van spanningen, en dan neem ik een paar van die dingen, maar dat kan goed maar één keer in de drie maanden zijn. Dus nogmaals a.u.b. geen zorgen om mij. Is echt niet nodig hoor. Maar toch hartstikke bedankt voor jullie betrokkenheid.Zo, ik heb lekker de verwarming aan gedaan, kaarsje op tafel en ga lekker op de bank een beetje gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Groot gelijk Bolletje, de boog kan niet altijd gespannen staan !!!Rust, lieverd !!!Ben ook effe weg !!! Jimi wil eruit !!! Zwemmen waarschijnlijk !!!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wel een heel erg toepasselijke dag tekst, de eerste dag van de rest van je leven, een dag als vandaag na een nacht als vannacht. Heerlijk geslapen, eindelijk, bijna 5 maanden zonder drank en het is steeds meer de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Caro,Antroposofisch middel dat echt helpt:1 ui fijnsnijden en in schone theedoek (dun), omvouwen en dicht tegen je oor aan (knoop andere kant)2 tegelijk kan ook, maar dan wel ff gaan liggen, rustig laten werken en je voelt het wegtrekken.Zo niet naar de dokter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Joder! Dat is ook Spaans.Die vorige ontstopper deed nog kalm-aan, maar nu is het echt grondig gebeurd zeg. Ben er nog van onder de indruk. Bam! Boem! Knal! Ik wist niet dat ontstoppen op oorlog leek. Maar volgens mij loopt nu alles weer door.Eerst maar eens even een smoothie maken voor de schrik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 13.50 uur heb ik gelezen dacht ik Hannahen waarschijnlijk daarna meteen bed in.Maar misschien niet meteen behandeld.eerst maar even afwachten, wat een ellendewie wordt er nou kaakchirurg! Je helpt wel mensen van de pijn af,maar moet ze ook erge pijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 nee de maso's dat zijn wijzij zijn de sado's:D( en verdienen er nog goed aan ook)Ja hij is dolblij en ik ook, eindelijk een uitdaging voor hemen bij jongelui ook met aut. stoornissen en 2 van de 3 ookhoog niveau, dus ook talenten opzoeken er er wat mee leren doen.Dit is gezond loslaten hoor Han, voor het eerst in jaaaaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 goeiemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik heb een nieuwe boiler. Een grotere, dus ik kan nu langer douchen Ik ben helemaal opgelucht pfoeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Vragen aan hem, of hij wel tijd heeft voor een liefje. Als hij zaterdag afzegd vraag ik het. Als hij zaterdag niet afzegd vraag ik het ook. quote: Originally posted by: marieke44Fijn dat alles goed gaat Bol, slik niet teveel ineens van die Pammetjes hoor, dat is ook weer niet goed, Jammer Woman, dan is hij duidelijk niet aan een liefje toe, wat ga je nu doen? Verder met hem of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jeemig ik ben echt opgelucht dat die boiler er hangt. Dat was duidelijk het grootste spanningspunt van de afgelopen dagen !Nu kan ik weer ontspannen. Lang leve mn boilerbuurman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 twinkeloogjes van: de boilerbuurman:Ddoedelzakmuziek; djembé; de sjimmie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ha Witte:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Boilerbuurman is blij getrouwd en heeft een gezin....dus dat doe ik maar niet, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi allemaal,Jane,Ik lees het net van je zoon.Ben harstikke blij voor jullie.Dat is weer een hele zorg minder he.Woman,Lekker lang douchen voortaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Je hoeft er niets mee te doen Woman, foei!Maar je moest toch ergens dat twinkelgevoel vandaan halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja rapi, thnx, en hannah idem!en nu de keuken in, eten twinkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 haha Jane van de boiler krijg ik geen twinkeloogjes hoor hihiMoeilijk hoor. Ik denk nog wel even door. Heb nog een paar dagen de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hee Jane,Ben nog ff an t bijlezen,Tis hier soms net een boekVm zegt dat niemand zich zorgen hoeft te maken over Bol..Op die blz ben ik nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nog 15 dagen trouwens.Dan krijg ik de sleutel.Weer een dag om.Ben bezig, met dubbel glas regelen.Er zijn meerdere buren die meedoen, zodat het goedkoper wordt.Was wel even een lichte domper toen bleek dat er alleen maar enkel glas inzat.Alleen, de balkondeur is recent vernieuwd, en meteen met dubbel glas.Interresant allemaal voor jullie he (maar niet heus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik ga patat halen. Om te vieren dat ik een nieuwe boiler heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 En ik ga eten koken.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Krijg dadelijk bezoek. Van de vrouw van die man die mij wil leren downloaden. Ze komt een film en twee games brengen. Ben benieuwd of het gelukt is, want dan zou ik het misschien ook kunnen leren. De film die ze mee neemt is Alice in wonderland met in de hoofdrol die kapitein van Pirates of the caribian. Ik vergeet toch iedere keer z'n naam. Maar ik wil het echt zelf gaan leren hoor. Schijnt nog helemaal niet zo makkelijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ff een vraagje tussendoor:Waarom hebben jullie het allemaal over pammeTJES???Het leest voor mij als bierTJES en wijnTJES.Door het af te korten voor jezelf, lijkt het minder erg,maar dt spul is hartstikke chemich hoor.En ik blijf het ongelovelijk vinden dat het blijkbaar super makkelijkuitgeschreven wordt.Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden