Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Goedemorgen lieve allemal,Brr wat een enge verhalen hebben jullie.Ik ben echt doodsbang voor de tandarts, Niet normaal meer gewoon, slaap een paar dagen voor ik moet gaan ook slecht en droom dan dat ik alle tandartsen uitroei.Ben al een paar keer veranderd van tandarts omdat ik dan weer hoorde dat die tandarts heel lief is voor bange patienten.Niet gevonden dus. de tandarts die ik nu heb, lacht me vierkant uit en geeft me echt het gevoel dat ik een aansteller ben.Ook vindt hij dat ik, toen ik het eens had over het bleken van tanden, me niet meer zo druk moest maken, tenslotte was ik de 50 al gepaseerd en wat moet je dan nog met witte tanden.Gewoon ijdelheid! (nou én, mag dat niet als je 50 bent?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Bol, ga je dat vandaag allemaal nog doen? Of duurt het optrommelen nog wat langer.Ben erg benieuwd.En waar heb je je schildpadden nu zo lang dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Morge ER.......goh, die tandartsen hè.Kijk dat ik het prettig vind is wat anders, maar die van mij doet echt ALLES pijnloos.Tja alleen de verdovingsspuit doet zeer......ie ie:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Mijn aardbeienplantjes doen het prima, nu in een grote pot, vorig jaar in van die hangpotten gehad.Uien komen al iets boven, knoflook ook, bonen nog niet, radijzen zijn knettergek, en dan had ik nog iets, ben het vergeten.En nog tomaten, ook nog.Maggiplant heb ik helaas niet meer, krijg in de herfst een stekje, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 ZoKoffie is opNu aankleden en de hond uit. Douchen bij een vriendinVoelt wat minder ongemakkellijk dan bij de burenVanmiddag boiler kopen met boilerbuurman. ALS HIJ HET NIET VERGETEN IS TENMINSTEVerder wil ik vandaag verder met mn kostuum. Mn belt moet gepoetst(koperpoets denk ik ???)En mn kasteeljurk moet nog beetje meer versierd. En klein beetje in m huis doen want het ziet er ontploft uit hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Vie. Misschien moet je er eens een zak potgrond over heen doen. Meestal als ze geen vrucht dragen heeft het toch te maken met arme grond.Cathy ja, nu kan ik nog niet zo veel doen. Dus eerst maar eens kijken voor mensen. Verder ben ik bezig om alle steentjes en glas uit de kuil te verwijderen want anders is het risico op een lek erg groot. Kijk als het rubber er ligt, kan ik hem gaan vullen. Doe dit met grondwater anders denk ik dat het heel veel centjes gaat kosten. Ik weet niet hoeveel kub het is maar heeeeel erug veel.Het grondwater is hier bij mij erg goed en er zit niet veel ijzer in. Je kan het zo drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nou Cathy, ik moet anders toch maar eens een gesprek met hem aangaan.Waar ga jij altijd naar de Sauna? Wij gingen altijd naar een Sauna in Eexterzandvoort maar die is er niet meer, nu gaan we in Nieuweschans.(haal het zo wel even weg dit hoor.)Woman, wat zei hij dan in die sms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Vie, over die stoelen, die kleuren, leuk!!!!Die vierde hardblauw?? Staat mooi, of knalgeel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Naar Zevenhuizen, sfeervol daar...Bol hoe kom je aan grondwater dan?Zal wel een stomme vraag zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hannah, niet weggaan joh, roep dan wat harder.We hebben dat allemaal wel eens dat je geen antwoord krijgt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Gewoon een beetje meepraten Hannah.Ik heb het ook wel es hoor, dat ik me niet zo gehoord voel.Kan gebeuren. Gewoon wat harder roepen dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Goedemorgen, bijna middag...Hier nog steeds in gevecht met mezelf, en de gremlins, maar weet het inmiddels wel te beperken tot 1 of 2 glaasjes per dag... Weet het, beter om dan maar te stoppen, maar die knop heb ik nog niet weten te vinden...En nu even terug lezen hoe het met iedereen gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hij vroeg hoe laat ik op moet. Beetje vaag smsjeNu ja ik ga me er niet weer de hele dag mee bezig houdenOw ik heb iets andersIk heb een woord of een zin nodig waar mn ogen van gaan fonkelenWe hebben afg zaterdag gewerkt aan expressie, en dat is de truukIk had dus bedacht: Hindoestaanse droomprinsMaar die doe ik maar niet meer nu, Dus ik mot eens nadenken over iets anders waar ik fonkeloogjes krijg. Daar ga ik me vandaag eens mee bezig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hihi Em, wat zijn we eensgezind!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hallo Bor en Blondie, Woman enz.Woman, misschien is denken aan Zowie wel net zo goed??Pff, moeilijk hoor. Wat maakt je toch zo aan het twijfelen bij deze man.Gaat hij er niet voor de volle 100% voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Cathy, laatst werd mij gezegd dat ik een domme vraag stelde. Domme vragen bestaan niet. Wat pas dom is, is als je niet vraagt wat je weten wil. Dank voor alle tips. Emmaroos breek me de bek niet open over radijzen. Ik eet brood met kaas en radijsjes, radijsjes in de sla, ik droom over radijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nou ik ga even boodschappen doen.Wil vanavond pasta maken. Weet nog niet wat.Kijk wel even, Cathy dat recept van jou lijkt me ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 En is Vie nog steeds aan het googlen?Ik ga zo maar wat mest bij de aardbeien gooien. En sproeien met regenwater uit de ton.Ik moet nodig wat gaan doen, regeldingetjes en boodschappen.Blondie, het is al best knap dat je het bij 1 of 2 kunt houden, maar dat is best moeilijk hè?Bor, was het leuk met je vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Goeie morgen Em:present:Cathy ik heb een put laten slaan in de tuin. Daar kan ik het grondwater d.m.v. een elect. pomp naar boven pompen. Kost geen rooie cent en heb altijd water voor de planten in de tuin.Zo ik ga ook ff boodschappen doen. Bij de Ldid zijn een hoop indiase hapjes in de aanbieding. Eens ff een hoop in gaan slaan. Tot zo mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja ik ga ook ff Em, suc6 met alles vandaag.(gaat het alweer wat beter trouwens??)Ik kom nog even om de hoek zo nu en dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Bor, ik moet ineens aan mijn eigen pa denken, hij leeft niet meer.Fijn dat ie er nog is dus! Geniet ervan.Vie, klopt hoor, vragen zijn nooit stom! Nu begrijp ik ook hoe Bol er aan komt.Ik moet het maar met mijn ton doen, alleen bij grote droogte is ie snel leeg natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ow. Goeie morgen Bor. Weet je trouwens dat je aarbeiplanten heel gemakkelijk in een hangpot kan kweken? Neemt weinig plaats in. Tip van de dag. Misschien weet niet iedereen dat maar als je stro onder de plant legt dan rotten de aardbeien niet weg als ze op de volle grond liggen. Hoeft uiteraard niet als ze hangen. Zo nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik koesterde warme her-inner-ingHet is zachtHet krijsen van meeuwenwees de weg naar zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja Bolleke, leuk, een voorspelling!Naast Belgie en Portugal vind ik Armenie erg mooi. Ook Zweden, Oekraine en Turkije vind ik leuk. Litouwen is bij de kinderen favoriet (de laatste 4 zijn morgen te zien).Duitsland? Frankrijk? zijn zaterdag pas op de tievie.Wie er no 1 wordt? Ik zal me er vrijdag nog eens over buigen (als de overige finalisten bekend zijn). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Soothe, sterkte bij de kaakchirurg!Het zal even doorbijten zijn, maar daarna is de ergste pijn weg, als de druk er eenmaal af is.Hannah1, ik ben niet zo'n kletser en lees ook niet altijd alles. Toch heb ik de indruk dat je kalmer bent geworden en wat beter kunt relativeren. Ik ben blij voor je dat je dochter zegt dat ze van je houdt Dat zijn de momenten die je nooit meer vergeet toch. Woman, leuk die doedelzakmuziek gisteren, echt leuke band.Balen als de chocoprins niet helemaal voor je gaat en steeds afzegt.Succes met je boiler.Sailor ik word blij van je berichten. Ik weet nog dat je een keer een foto van die varkentjes had geplaatst. Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden