Spring naar bijdragen

26-5-2010


sailor

Aanbevolen berichten

Werk ze Yvonne, veel plezier.

Ja nou weet ik nog weinig Tas. ;) Want je kan niet spoelen met één theelepel. Bedoel je dat je een theelepel in een glas (warm?) water roert en daarmee spoelt?
Ik heb een trucje geleerd van een Chinees. Koop de allergoedkoopste tandpasta die je kan vinden en doop je tandenborstel (met de pasta) in een pak Arm-And-Hammer Baking Soda (39 cent per pak). Het smaakt zout, maar dat vind ik lekker, en ik heb nog nooit van die gladde, witte tanden gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 414
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie,

kijk anders even op kruidenvrouwtje.nl

en het lukt best met één theelepel, door het spoelen wordt het volume groter.
ik kan er echt niet meer van maken, zo makkelijk is het nu

Zo, ik heb de hoop opgegeven dat ik ooit een doktersafspraak krijg.
het is potverdrie wat, je kan tegenwoordig alleen bellen tussen 08.00 en 08.30
juist ja, ik ben dus al een jaar bezig om van een vetbult af te komen.
nou ja, morgen maar weer in de herhaling

ik stap op mijn fietsje!!
laters allemaal weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Mensen,

Tassie, a.s. Zaterdag begint het Euro S. festival meis. Morgen is er nog een voorfinale. Dan doet onze Sieneke mee. Gisteren waren er een paar goeie bij. Misschien leuk voor diegene die het volgen om een voorspelling te doen.
Ik vond Iceland, Rusland en Portugal al erg goed.

Igor wat vervelend dat je het gisteren niet in de hand hebt kunnen houden. Maar als je je nu voor neemt om er tegenaan te gaan, moet het toch een keertje lukken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, volgens mij heb ik het knopje gevonden nu. ik kan niet gecontroleerd drinken en problemen wegdrinken helpt ook niet. het is gewoon afblijven van die rommel.

ik zie Wil ingelogd, hoe is het? heerlijk aan het genieten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Supergoedemorgen iedereen. De laatste vanuit Venice. Om 14u vertrekt onze Ferry naar Corfu.
Aan boord zal ik wel even de tijd hebben om eens goed bij te lezen, want er is weer het één en het ander gebeurt dacht ik hé.
Igor, jammer hoor, ik leef met je mee. Op verplaatsing lukt het me blijkbaar wel (tot op heden toch)
Desi ?? Laat je vandaag even iets horen. Heel het forum is bezorgd hoor !

Hier een beetje :rose: voor allemaal, ik dacht dat jullie dat de eerstkomende dagen wat zullen gaan missen.
Ik neem jullie gewoon ff mee, goed ?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:heart:;)

Ben trouwens heel benieuwd of we vandaag iets horen van Dees. Ik hoop het zo, want dan kunnen we haar er doorheen trekken, en haar stimuleren om weer door te gaan en het te proberen.

Hé die Wil. Ook goeie morgen. Je gaat goed hé? Geweldig joh. Geniet maar lekker van al het mooie om je heen. Hoe is het met je vrouwtje? merk je dat ze anders si naar je nu het zo goed gaat met de drank?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane ik heb het zojuist zo gedaan: een paar druppels olie (toevallig had ik hier arachide-olie staan) op mijn vinger en daarmee het tandvlees gemasseerd. Vies is het eigenlijk niet, en als het helpt? Ik heb dat ook, tandvlees dat terugtrekt. Dus ik ga hier voorlopig maar een dagelijks ritueel van maken, wie weet.

Overigens zie ik even af van mijn plan om op de fiets te stappen richting Ikea/ontbijt/stoeltjes uitzoeken, want het begint me hier toch te plenzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vie onder mijn medebeheer vallen 2 minivarkentjes (spekkie&zwoerdje) 2 geitjes 2 minischaapjes
toompje kippen en nog een zooitje ongeregeld van beestjes met een hoge aaibaarheidsfactor,konijnen
(aantal wisselt nogal eens,maar ja dat heb je met konijnen) cavia,s en wat chinchilla's
geeft een beetje structuur aan mijn ongeregelde leven,want je moet! eruit om ze te voeren ed

gedver je mond spoelen met olie? brr! ik poets wel met sensodyne dat helpt ook,maar ga het toch eens
proberen,gebruik ik de rest wel in de keuken als het niks is.

ja kom op met die regen,stuur maar richting kust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bolletje, we hebben hier al ellenlange gesprekken gehad (van een heel goede toonaarde trouwens), en ik weet dat ik nog een lange weg moet afleggen, maar moest ik het thuis kunnen klaarspelen zoals ik het hier klaarspeel, dan gaat alles tip top in orde komen. Natuurlijk, thuis is hier niet en dat weet ik. De campral heb ik nog geen enkele keer overgeslagen en volgens mij werkt het toch al wel. Of het zit tussen mijn oren, dat kan ook, maar heb nu toch al enkele keren gehad dat ik na één of twee glazen de zin om verder te gaan kompleet ontbrak, integendeel zelfs. Eender hoe, ik ben eens curieus hoe het in Corfu zal verlopen, met "de bende" :huh:
Tot dan, genieten van het weer, de omgeving, mijn vrouwtje, etc etc. Tot vanmiddag iedereen, want we gaan nu lekker ontbijten (oh, vandaag een kompleet alcoholloze dag beloofd ;) )
:rose::present::sun::moon::rose::present::sun::moon::rose::present::sun::moon::rose::present::sun::moon::rose::present::sun::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor, zijn die dieren allemaal van jou? Wat ontzettend fijn dat je er zo veel onder je beheer hebt. Heerlijk is dat hé? Je kunt er zo veel aan kwijt, en je krijgt er zo veel voor terug.:)

Wil blijf zo door gaan joh. Mij doet het ontzettend goed te horen dat je het binnen de perken houdt en dat die Campral werkt. Of het nu tussen je oren of niet zit, belangrijk is, dat het helpt.:heart:

Gisteren mijn vijverlrubber besteld, vandaag in huis. Is dat snel of is dat snel? Maar ik denk dat het zo'n 100 kg. weegt, dus heb ik wel een paar man nodig om het te leggen zeg. Alle jemig wat is dat zwaar.
Maar we hebben het binnen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Forumgenoten,

Bedankt voor de tips en adviezen en steun.
Ik hoop dat ze staks wat van de druk afhalen.

Sailor, laat je niet gek maken door mijn verhalen.:)
En ja, met zo'n pijn ga ik ook aan een prothese denken.
Jij ook sterkte en houd het droog.
Groet spekkie van me, doe zwoerdje ook maar.

Nu douchen en later naar de kaakchirurg.

De nacht ging redelijk, nu begint het weer.

IK ga nu, anders word ik koekkoek éénzang.

Groet.

De ietwat zielige.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal.
Ik zie dat er al weer heel geschreven is. Sterkte met de kies. Mijn man is nu ook naar de tandarts, ook zoiets vreselijks en dan de rekening, nog erger.
Deze dag kun je maar eenmaal beleven, laten we er met z,n alle iets van maken. En proberen weer dat 1ste glas laten staan.
Is soms wel heel moeilijk, maar als het een dag lukt is de volgende dag mooier.
Liefs Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...