Spring naar bijdragen

Donderdag 27 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 488
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor Borrie, ik heb heerlijk geslapen en heb zin in de dag. Kan ook niet anders want ik heb zo'n goeie hoop dat ik kan leren te downloaden. Ik hoorde gisteren van die downloadmevrouw dat ze iets van 3500 films had:huh: Goh, het is wat hé? Nou zoveel hoef ik er niet hoor maar het lijkt me wel erg leuk om te leren.

Fonneke, is het met de Pinsterdagen niet goed gegaan? Ontzettend vervelend meis, ik hoop echt dat je er weer voor kunt gaan.
Zo nu eerst weer ff een Refu. in nemen.
O ja vanavond de tweede halve finale van het songfestival. Ben heel benieud of die Sieneke het haalt. Maar ik heb zo m'n twijfels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zal ik vandaag eens gaan doen?????? O ja, ik ga m'n kleden eens goed schoon maken met azijn. Das hard nodig. T'Zou beter zijn als het wat warmer is maar mischien moeten we dan nog lang wachten. Ik heb er zin an.:)
Voel me goed. Gewoon omdat ik gisteren "Nee"gezegd heb tegen de verpleging om de was te komen doen. Ik voel me toch een beetje een" kanjer". Hahaha.

Heel veel plezier Cathy en laat het zweet er maar eens uit komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ook goeiemorgen.
En gelukkig gaat het heel goed met mij hoor.
Ik haalde de openingstekst van Choice aan....

Gisteravond niets gedronken en op zich is dat niet zo'n prestatie, maar in dit geval zit er toch een verhaal achter.
ik had s morgens al boodschappen gedaan voor Kees omdat ik op mijn werk zou eten gisteravond.
Gelijk zijn biertjes meegenomen voor hem.
Doe ik die boodschappen niet dan haalt hij ze zelf en neemt nog meer bier mee dan ik al doe voor hem......
Had ook kant en klaar eten meegenomen, hoefde alleen even in de magnetron.
Heb nog met hem overlegd: nou zelf geen bier meer erbij halen he? Was gisteren al weer veel te gek enz enz. .....
mooi, toezegging dattie ook wel wist dat het even mooi was... (voor gisteren drie halve liters gehaald, moest genoeg zijn leek me).
affijn, ik kom thuis gisteravond...... had hij toch net nog even boodschappen gehaald..... bananen waren op... jajaja , nee dus.
EN weer drie halve liters erbij.... EN een liter rode wijn, voor mij.
nou, hartstikke lief Kees, maar ik hoef dus niet.
Ohnee???? nee!!!!
Oh! nou, ik drink ook al dat bier niet op hoor.
Okee.:$
Ik vond het best moeilijk, die fles bleef natuurlijk op het aanrecht staan..... maar bleef er af.
Binnen een drie kwartier begon Kees aan zijn 4e halve liter.... begon ook commentaar te leveren op het feit dat ik niet ja en amen zeid op de stelling die hij net had neergelegd.....
Mooi, ik had het wel gezien, en ben opgestapt, vroeg naar bed.

Vanmorgen werd ik om half zes wakker.... geen Kees.......
Kwart over zes vond ik hem beneden op de bank al zittendn en zappend in slaap gevallen.

Mensen, ben dus best een beetje trots op mezelf :sun:voor mezelf ;)
En behoorlijk nijdig op Kees.....
Maar ja, die zie ik niet eerder dan een uur of twaalf, dan ben ik ook wel weer afgezakt tot normaal niveau;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank, dank dank Bol :D
Voordeel van Kees is dat de fles wijn ook leeg was, hoef ik me dus geen zorgen meer over maken;)
Maar vond ut wel heel ****** dattie dat spul voor me had meegenomen terwijl ik het niet wilde.... al een poos niet.
En dan moet ik ook nog zeggen dat ik dat lief vind.
Net zoals het struikje bloemen van de dag daarvoor ..... met een lading drank.....
Hihi, als ik me zo netjes blijf gedragen krijg ik vast ooit nog een ban omdat ik als partner van een drinkert hier zit te posten.... mensen als dat zo is...... hang ik de vlag uit.

Aan de andere kant: dan kan ik hier ook niet gezellig een bakkie doen.
Hm, denk dat ik maar gewoon mezelf blijf dus:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...