Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat slechte slapen hebben we volgens mij bijna allemaal wel gehad in het begin Lostgirl. Je hele lichaam gaat aan het ontgiften en resetten, er gaat nogal wat gebeuren van binnen. Zelf heb ik de eerste tijd na het stoppen een knallende koppijn gehad, wel een week lang. Veel (kruiden)thee drinken, veel water....
Ik zou me nog maar niet druk maken over eeuwig, per dag is al goed genoeg, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lostgirl, je lichaam is aan het ontgiften en re-setten,
logisch dat het onrustig is, en blijft nog een poosje.
Het gaat over en als je weer een natuurlijke gezonde slaap
hebt, dan weet je pas weer dat het dat allemaal waard was, maar je moet er wel doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben dinsdag begonnen en ik voel me er verder goed bij. Ik voel me het ene moment erg sterk. Omdat ik nu even niet meer terug kan. Het andere moment raak ik weer in paniek Heb ook allerlei andere drankjes in huis gehaald. Ben er nu natuurlijk heel erg mee bezig.
Kan mijn kop ff niet meer in het zand steken:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

peut had een heel verhaal
ik ook trouwens :D
kortom, ik moet me niet zo druk maken!

eigenlijk intreseerst me het geen ene reet wat ze heeft gedaan
maar het maakt zoveel los.
dus..
ik ben even van het pad

*** nederlands ook
ik heb geen interesse in problemen

zo ookk goed??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lostgirl, niet om het een of ander, maar doe jij aan sport? Dit kan een heleboel helpen tegen de onrust. (Ik weet natuurlijk niet hoe je conditie er aan toe is, maar zelfs een lekkere wandeling kan al veel helpen.)

Tas, het interesseert je natuurlijk wel een derrière, anders zou je er niet zo over schrijven. Je bent kwaad. En terecht toch? Dat mag!
Lijkt mij van die dame trouwens een noodkreet, want je moet wel heel ongelukkig springen vanaf eenhoog om er iets meer dan gebroken botten aan over te houden.
Ik vind het dapper van je dat je toch terug bent gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja vie,

heb ik gelezen!

maar het doet me *** meer dan ik had verwacht.
ben gelukkig wel bij de tijd om mijzelf niet helemaal mee te laten slepen
maar het is zo confronterend

ok,
één
twee
drie

de peut snapte het wel, maar het antwoord "dit is oud zeer en moet verwerkt worden"
daar kan ik dus geen >>>, ok niets mee

en ondertussen weet ik het niet
ben ik boos, oud zeer aan het verwerken, ben ik verdrietig of wat dan ook???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn conditie is redelijk.
Ik liep veel met mijn hond, maar die heeft nu een lekkende hartklep. Dus kan niet ver meer lopen.
Alleen lopen moet nog ff wennen. Ik heb wel net 10 paardrijlessen gehad en dat is ook erg intensief. Dan moet je volledig concentreren op het paard. Kwam er met klotsende oksels af.
Wil erg graag z'n bokszak hebben, dan kan ik me daar op uitleven hahaha.
Wil ik al jaren dus dat moet er nu maar van komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tasseke, meld je maar even vanavond, dat zou ik wel fijn vinden. En nou maar weer smijten! :heart:

Lostgirl, je bedoelde inderdaad Tasseke, maar ik hèb zo'n boksding, aan twee veren op zolder. Heb die heel goedkoop van marktplaats afgehaald, blijkbaar was die persoon uitgebokst. Ik eigenlijk ondertussen ook, dus als we elkaar een beetje beter kennen (en ik weet niet of je ver weg woont) kan je hem zo van me krijgen. Kan jij weer een tijdje boksen, tot je hem niet meer nodig hebt en hem aan een volgende overdoet :)

Is je hond al oud?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, nee mijn hond is pas 6 jaar, een bobtail. Ze krijgt 2 keer per dag medicijen maar het gaat niet echt lekker loopt moeilijk maar ik kan haar nog niet missen.
Het is hier overigens een complete beesten boel, katten kippen konijn hamster.

Goed idee van de boksbal, plak ik er een plaatje van mijn partner op, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lostgirl ik kan me best voorstellen, met jouw introductieverhaal, dat je er een beetje krezie van wordt dat alles aan jou wordt geweten. Je zou er bijna van naar de fles grijpen ;)

Hier ook een beestentroep. Kat, drie hondjes, kippen, ezeltjes en een vijver vol vissen.
Dat is jong voor een hond, die hartklep. Is er geen operatie mogelijk?
Trouwens heel leuk hoe snel je je hier thuis lijkt te voelen.

Niet teveel chocola hè Woman? Denk aan je buikrol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...