Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Goedemorgen!Deze ouwe elpeekent ook wat ingesleten groevenOm altijd met een schokin het volgende groefje verderte gaan..Ik besta niet zonder het geheelvan de draaitafel en de luidspeakersEn zij niet zonder mijIk ben ikEn wil gehoord Misschien laat ik me eensoverdingesen op zo'n andere schijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ik ga wat doen,Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Tas, rustig an! Goed voor jezelf gekozenWhat else?Meer heb je nietUiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Yep, dag makenNice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Emma,ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt, het is ook een drama om met een borderliner te levenik vindt het al moeilijk om met mijzelf te levenals ik serieus ga doen......daarom probeer ik er altijd maar een feestje van te maken, de draak te steken met die ellendein ieder geval heb ik wel een afwisselend leven hoidieboi oude elpee,niet laten overzetten hoor, die krasjes en uitgesleten groeven maken jou zoals je moet zijn.je zou wel eens een nieuwe naald kunnen proberendan slaat de plaat niet zo snel meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hij heeft weer afgezegd Twee keer in een week is me echt teveel, eest met een voorstel komen en dan afzeggen, dus sorry jongens maar ik heb een kattige reactie teruggestuurd. Dan maar een ***. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Een nieuwe naaldMisschien eens eenpoetsdoek erover..Tnx for the tip flip!Beetje smoothe meedraaienDanst beter! Mooi Tas. Jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Bindingsangst?Volg je gevoel Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hij heeft het te drukDat is allemaal we leuk en aardig en dat kan ik best snappen, maar ik ben geen aan en uit knopje. Ik wil je zien en 24 uur later oh nee toch niet. Ik wil je zien en 24 uur later oh nee toch niet...pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 In de krant van vandaag, Pietje ?Wat tof zeg ! ja volgende week is er een tribute in Carré. Dan gaat de hemel open !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ojah!Koffie opNext moveKrant!Waarom vergeet ik dat altijd..Nah, nu weet ik het weerDaaaaaaag!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ik weet het even niet MarjoHet is allemaal zo nieuw nuVoor het eerst nuchter verliefd, voorheen surfde ik op mn dronkeschap of mn kater en reageerde impulsief vanuit die emotie Misschien moet ik dat nu ook gewoon doen. Niet eerst wikken en wegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 IndeedKoffie opKrantje kopenDe stem van ArabieMuziek voor je hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 OwjaVandaag drink ik nietVandaag geef ik geen geld uit(behalve dat krantje dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Vandaag doe ikNet als gisterEen stap achteruitNiet teveel nadenken WomanRide the waves! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Volgens mij had je gisteren een stap vooruit gedaan marjo:)En was je daar moe van.Vandaag misschien pas op de plaats? En natuurlijk even krantje en koffie halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Woman, dat hij het druk heeft geeft niet lijkt me. Je vertelde gisteren dat jij het zelf ook heel druk gaat krijgen. misschien wel handig als je de prins een agenda kado geeft?Kan hij daar zijn eigen verplichtingen in zetten en nakijken voor hij zijn hand naar jou uitstrekt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Indeed Yvonne, indeed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Mooi, leuke agenda meenemen als toch de krant gaat halen.....Geef je met een dikke zoen en de mededeling dat je zo fijn zou vinden als hij eerst ff kijkt of hij kan en dan pas een afspraak met maakt. Geen venijn bij nodig, geen ruzie op komst, geen verwijdering in het verschiet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 SssssssssssjjjjjjjjjjtttttMag hier niet zijn op het moment maar toch effe piepen.Moet dus dadelijk weer weg maar kom vanavond nog even langs..Vonneke jij bent zo een lieve schat tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 laatsste bericht 11.35? staat die klok nog op wintertijd,of is iedereen aan het eten?hè hè de kas ligt er schitterend bij,vol met aardpeer (voorloper van onze pieper) en pompoenen,die kunnen best buiten,maar ja er lopen hier een paar duizend bambies rond en die vinden die planten oh zo lekker,wat dat betreft is het zeer frusterend tuinieren hier!als beloning nu eens geen bier maar ga lekker eoa hebbedingetje kopen,tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Sailor, strak plan!Ik ga naar m'n therapietje,Op de sofa, lekker bijtrekken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Zo druk druk druk, maar ff laten weten dat ik aan jullie denk. Zag dat fleur er ook ff was. Hartstikke fijn. Net een jonge gewonde ree op gehaald en verder veel jonge vogeltjes.Zo nu weer aan de gang.Dag dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Heb net mijn Antabusje netjes gaan innemen. Ik mag niet meer CAD zeggen. Zij heten GGZ. Nou weer wat geleerd vandaag.Ga dadelijk maar vlijtig verder met mijn huishouden doen waar ik echt geen zin in heb vandaag. Ga liever in de tuin de stenen inwassen.Maar ja eerst mijn voornemens maar eens afmaken. Dat stomme uitstellen ook altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Bolletje er liep deze week een muisje in mijn tuin met nog maar 3 pootjes. Doen jullie daar ook wat mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden