Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ER
Nou dat is sterk zeg
Was gisteren wat aan het nakijken over die AD
Dacht ook aan o.a. Mirtazapine, is van een andere groep, maar werkt
vergelijkbaar. Hoop voor je dat het beter werkt dan de Seroxat.
Oja, merknaam is Remeron, hoor er goede berichten over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em Remeron heb ik gebruikt de eerste depressie na mijn hersenbloeding. Heeft wel tijd nodig om aan te slaan.
Ik heb nu Efexor en bevalt me het beste na problemen met Seroxat en Mirtazipine. Mijn bloeddruk is altijd goed. Wordt wel geregeld gecontroleerd. De cardioloog (bloeddruk) was blij met mijn Efexor. Soms snap ik die artsen niet helemaal meer.
:huh:
Gewoon uitproberen dus! Hoop dat Mirtazipine bij jou wel goed werkt.
:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em, wat fijn dat je HA zo met je meedenkt en -werkt,
en maar hopen dat de AD snel wat fijns voor je kunnen doen meis:present:

Alfie, zet m op he, nr uno voor een betere baan!
als je referenties nodig hebt, horen we dat wel he
we prijzen je regelrecht de hemel in:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf,
Dat is inderdaad dan heel toevallig en ik hoop dat het goed voor me uitpakt.
Dees,
Seroxat wekte bij mij te goed denk ik, ik bedoel daarmee dat alle gevoelens weg waren en dat wil ik niet.
Efexor was de huisarts in eerste instantie wel voor maar mijn bloeddruk reageert erg sterk en je weet, dat moet echt niet dus daarom is de arts zorgvuldig verder gaan zoeken.
Dit middel leek hem dan het beste. Heb de bijsluiters net gelezen, schijnt toch wel snel te werken en ik reageer ook snel op middelen.
Jane,
Dat hoop ik ook inderdaad en ja, fijn he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit even helemaal op het randje. Voel me enorm moedeloos. Hulpverlening is zoooooooooooooo traag en blijkbaar is het ze al goed genoeg als ik me met pillen staande houd. Ik ben boos! Ik wil geen verslavende rotzooi, ik wil hulp! Mensen om me heen waarmee ik verder kan komen. Ik voel de val van een terugval en probeer me met alle redenen die ik maar kan bedenken tegen te houden te gaan drinken. Niet dat ik iets in huis heb maar een desperaat mens doet alles voor z'n verslaving.
Help!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel m'n vriendin gesproken. Ze klikte me aan op MSN. Dat was wel heel fijn. Ze is nu heel erg moe en is gaan slapen. Dat heeft ze ook hard nodig. Het is zo'n lieverd.

Wat betreft de hulpverlening voel ik me ontzettend in de steek gelaten. De vervangster van m'n casemanager heeft nog steeds geen contact opgenomen dus heb ik haar maar gebeld. Voicemail. Wat moet ik in een noodsituatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Emmaroos

Hannah wat vervelend voor je.


Over wat voor medicijnen heb je het dan?




Hermie, dat is echt en teleurstelling zeg en bel je er nog achteraan?


Kun je ook uitleggen dat je geen vragen had?




Dees:heart:



Over Librium 25mg. Ik slik ze zelden. Mag er 3 per dag maar ik ben wel gek als ik dat doe. Ik slik er hooguit 3x week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Emma deur is dicht. Heb de manager aan de telefoon gehad en alles uitgelegd, ook dat ik misschien door de zenuwen van het examen afgelopen zaterdag misschien niet helemaal mezelf geweest ben maar helaas. Heb nog wel even gezegd dat ze een toppertje laten lopen maar zit hier nu toch echt wel een beetje met tranen in de ogen. Maar ja, het leven gaat door toch. Em ik hoop dat je baat hebt bij je medicatie.

Hannah wat zou je nu willen van de hulpverlening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hermie

Krijg net een telefoontje. Ben afgewezen voor een functie omdat ik niet genoeg vragen stelde tijdens het sollicititatiegesprek.. had ook geen vragen de functie was mij totaal duidelijk. Baal hier echt ontzettend van zeg.



Jeee , balen Hermie,
heb ik ook wel eens te horen gekregen
slaat nergens op als alles je al duidelijk is
maar heb me toen voorgenomen toch altijd
nog een vraag of 2 in het achterhoofd te houden
Maar ja, dan hebben ze wel weer iets anders
de één na laatste keer was het argument dat ik
in aanmerking kom voor zgn levensfase-uren
en dus niet altijd aanwezig zou zijn
nou ja zeg, daar kun je dan toch over praten en wat regelen
denk ik dan? Maar ja, ze zeiden dat ze meer van dat soort mensen hadden en dus liever
een wat jonger iemand hadden die dat niet heeft. Ik heb niet om die uren
gevraagd en wordt er dan ook nog eens op gepakt. Het zit krom in elkaar, maar het draait
allemaal om geld dat is wel duiddelijk.
Het gaat er dus ook niet beter op worden de komende tijd.
Stug doorgaan Herm, het gaat lukken
Hoorde ik net van Witte en die kan het weten:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hannah Natuurlijk wil je niet gaan drinken meis en je bent sterk genoeg om dat ook niet te doen. Daar heb ik alle vertrouwen in maar waarmee zouden wij je nu op dit moment kunnen helpen. Wat kunnen we doen om het dragelijk te maken voor je? Blijf in ieder geval hier zodat je bezig blijft. Das belangrijk. Heb je al flink gegeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook absoluut door Alf maar ik kan hier zo boos om worden. Wat ze vroegen kan ik met 2 vingers in de neus en dan nog ondertussen een boekje lezen. Kan hier gewoon **link om worden. Maar ja zoals je zeg gewoon doorgaan. Punt is wel dat ik voor eind november iets gevonden moet hebben anders kom ik in de bijstand en dat wil ik absoluut niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...