Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

Ho ho Muppie ik heb hier nog zat staan hoor. Nou ja zat????? De kruimmelvla die gaat de Bol zelf soldaat maken maar er is nog genoeg over. Mupke zal ik jou eens een lekker stuk appelgebak doen? Ook zo'n stuk van een pond?:P Met een dot slagroom waar je U tegen zegt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Beate, ik ken je (nog) niet. En jij mij ook niet. Dus we staan gelijk. :)

Je voornemen is goed! Morgen opnieuw beginnen. Mag ik vragen hoe je je er nu onder voelt, vandaag toch iets gedronken na twee maanden niet? Vind je het erg van jezelf of vind je het wel oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben gisteren ook weer gestruikeld. heb 2 flessen wijn leeggezopen :o het wordt alleen maar gekker.
als ik nog eenmaal struikel moet ik ook maar aan de antabus of zo.
ik had wat verschillende soorten gehaald voor als er visite zou komen:huh: ik moet daar toch gewoon van kunnen afblijven...
heb me vandaag aardig beroerd gevoeld :D te laat op het werk verschenen, ik hoop alleen dat ze het niet hebben kunnen ruiken.
ik weet dat m'n rem kapot is en toch trap ik er iedere keer weer in. stom stom stom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate welkom terug meis.
Igor wat beroerd dat het niet gelukt is. Ja ik kan wel iedere keer tegen jullie zeggen morgen weer met goeie moed beginnen maar daar wordt je op den duur wanhopig van.
Ik kan alleen maar zeggen, wat ik hier boven ook geschreven heb, ik heb ontzettend veel baat bij de Refu. Waarom Igor uitstellen tot het nog een keer gebeurd, want de weet dat die kans er in zit. Waarom zou je niet proberen om ze nu te slikken. Kom op meid, je zal zien dat het je zo'n rust geeft. Heb je ze al eens eerder gebruikt?
En jij Beate? Heb jij wel eens Refu of Antabus gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dar

Goedenavond




Ik kom ook even een stuk frambozenvlaai halen, als die nog niet op is!

Zo,


nu lekker taart
;)



Nou Dar, ik moet ff diep in de koelkast kijken hoor. Die frambozentaart vliegt er hier uit. Ff wachten...........

Yes, ik wist het. Ik dacht al Darretje houdt vast en zeker van Framboosjestaart. Had hem in een hoekie gezet voor je. Wil jij er ook een dot slagroom op met als ultieme afwerking een iniminframboosje bovenop het toefje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Bol, ik heb het nog nooit gebruikt, en ik durf er niet voor naar de arts, ze kennen me in het dorp en bij de apotheek. ik weet dat ze een zwijgplicht hebben, maar ik weet ook hoe dat gaat met 'vriendinnen' onder elkaar. maar ik heb bij deze beloofd dat als ik nog een keer de mist inga, dat ik echt naar de HA ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor meis, wat jammer nu
waarom wachten op de volgende struikelpartij?
Gewoon nu maar de verantwoordelijkheid nemen
en naar de arts voor overleg wat bij jou past, heb je rust
en een betere eigenwaarde ook.
Ik doe dat met snoep, haal ik zgn voor de kinderen in huis, ja ja.
Niks in huis halen is beter, ik houd mezelf ook voor de gek en trouwens
voor hen is het ook niet best, bovendien hebben ze zakgeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Mupke en Igor, fijn dat jullie er zijn on-line. Igor, ik heb 1 fles gekocht gelukkig, moet genoeg zijn, ik eet niet he! Woon jij ook alleen, zo te lezen wel. Antabus, heb ik ook in huis, kun je nemen..maar je eigen wil is doorslaggevend. Ook met Antabus kun je drinken, je voelt je hondsberoerd, ademnood, rooie kop, hartkloppingen...maar je drinkt jezelf er gewoon doorheen, so to speak. Dus: geen oplossing! Je eigen wil is het belangrijkste!! Was er maar een pil die het van je overnam! Igor, ik heb nooit alcohol in huis...anders drink ik het op! Makkelijk gezegd want ik krijg savonds geen visite. Dat plan ik zo. Bovendien ben ik graag alleen. Kan ik lekker mn eigen gang gaan, toch?

Mupke, op welke datum kan ik jou intro lezen? want nee ik ken je niet. Hoe ik me voel nu? vreedzaam en kalm. Geen spijt van die fles wijn (hij is trouwens nog niet op). Ik was zooooo opgefokt de laatste week, het stapelde zich maar op...dus ik WIST het wordt of tabletten of wijn want dit trek ik niet langer nuchter. Eventjes een relax voor 1 avond. Na na 1 uur sporten heb ik ook relax, maar je weet dat bedoel ik dus ff niet. Mn geest op stand NUL, dat is wat ik nodig heb, anders PLOF ik. zoiets dus.

hoe lossen jullie dit op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, (sorry, ik dacht dat je een man was...die stoere naam Igor) maar goed; ga je antabus of Refusal halen bij het alcohol en drugscentrum..lekker anoniem. Ik woon niet in Nederland, maar is deze instantie niet bij de GG en GD?? Het is gratis en niemand kan het iets schelen dat je daar bent (ons kent ons) en de doctoren zijn andere mensen dan je eigen dokter.
Bolletje, zoals ik al zei: refusal en antabus is in wezen kinderspel, als je niet WILT stoppen, helpt niets!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate, mijn intro heb ik even voor je gekopieerd hier:
http://forum.alcoholdebaas.nl/...id=4079&enterthread=y


Ik lees je er zelf nu vrede mee hebt met het wijntje, dan ... weet ik even niet wat ik daarop moet zeggen. Ik zou zelf het liefst wel weer sociaal drinken. Maar nu nog niet, want ik vind dat mn lijf eerst maar eens heel veel rust nodig heeft. En jouw reden om nu te drinken was niet uit sociale overweging he. Anyway, vind je weg daarin weer. En wat die weg is, dat valt vast wel op zn plek vandaag of morgen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks voor jullie lieve reactie's eigenlijk zou ik een pak rammel verdienen. Bea ik ben ook alleenstaand en inderdaad er komt weinig visite. ik had zaterdag 9 flessen verschillende gekocht. vond het ook leuk staan. ik had zoiets van ik drink toch nooit verschillende soorten door elkaar want daar wordt ik beroerd van. en tja de ene fles was leeg en toen toch een andere gepakt met het gevolg dat ik er vandaag beroerd aan toe was:D hoe kun je jezelf toch voor de gek houden.
ik moet in het vervolg ook maar voordat ik wat wil me hier laten zien, i.p.v achteraf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, ik zou dat ook echt niet kunnen. Wél mn favo-drank in huis hebben er er dan toch afblijven. Heb wel vanalles in huis, maar ik heb nooit sterke drank gedronken. En ga dat ook nu niet doen.
9 flessen in huis gehaald? Hoeveel visite kreeg je? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, daar zeg je iets VM. ik ben helemaal niet klein. Dat had ik eigenlijk altijd wel graag gewild, iets kleiner. Met mn 1.83 (maar goddelijk lijf natuurlijk :D) denkt iedereen altijd: die vrouw redt zich wel. Maar dat is niet altijd waar. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...