Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

:( ik denk dat ik helemaal gek word..

Ik heb niets of toch bijna niets begrepen van wat er vandaag werd gezegd op het vl woningfonds..waarom spreekt iedereen toch altijd chinees??

Ben totaal van de melk en ik moet zeggen dat ik wel heel graag iets zou drinken nu :(
Ben maar vlug naar app binnengesprongen..

Waarom versta ik nu niets?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Igor ik moet nog ff wachten tot de rubber zich goed gesetteld heeft zeg maar Ik denk dat het nog een paar weken duurt hoor voor de vissen erin kunnen. Maar wat is ie inmens groot zeg.

Ja mijn tuin wordt een vijvertuin. 't Zou zonde zijn als ik met de rest van het rubber niets meer zou doen. Bovendien is het zo dat, overal waar water is hoef ik niet meer te schoffelen.:P

Zo ik ga bankhangen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de huisarts geweest en na lange tijd gingen de sluizen open. De zorgen over m'n zoon begrijpt hij en hij vindt het ook zorgelijk. Toch moet m'n zoon eerst erkennen dat het een probleem voor hem is en dan pas kan hij hulp zoeken. De hele weg naar huis gehuild. Het lucht toch wel ietsje op, de ergste spanning is even weg. Vrijdag m'n oren laten uitspuiten en een paar dagen later een gehoortest. Bah, ouder worden is niks leuk. Ogen en oren achteruit.

Afijn, toch lekker met de honden gelopen en de eerste echte stappen naar buiten gezet. Geen behoefte aan drinken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan wel janken..
Ik begreep gewoon niets van wat die mevrouw was aan het uitleggen ivm de lening. Formulier hier en formulier daar. Dat gaat dan weer naar hier en dan weer naar daar. Dan moet je dit doen en niet vergeten dat. ??????
Volgens mij ben ik gewoon oerdom.
Vraag ik twee maal naar meer uitleg want deze kip begrijpt het natuurlijk niet goed. Zie ik haar mond woorden vormen en hoor alleen chinees :(
Nou zo voelt het dus weer om er alleen voor te staan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begreep het gewoon niet...en dan komt de paniek.
Lig ik lekker te knikken van oh ja, dit en dan dat. Ja wel kind vraagt nu drie keer om dezelfde uitleg toch?
Amai dit moet echt bezinken.
Ik hou niet van stress :(
Ik hou er niet van om alles alleen uit te zoeken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nu echt de enige die zulke dingen niet begrijpt? Ik voel me echt zoo ontzettend dom..
Nou niet volledig want ben toch maar niet in de drank gevlogen wat nu op het moment wel héél verleidelijk is. Nou ja ben jij ff lekker dom, drink er toch eentje. Stomme stemmetjes!

Laten rusten is een goed idee..alleen een manier vinden om mijn gedachten de juiste richting in te sturen.
Misschien een groooooooooooot pak friet kopen?? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kore, ik heb een hele fijne huisarts. Goede band. Hij was blij me te zien omdat hij wel had gehoord dat ik het huis niet meer uitkwam. En inderdaad, die tranen helen niet m'n zorgen maar ik voel me wel weer even wat sterker. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Hannah, ontzettend lief van je maar ik woon in België maar googlen is misschien nog niet zo een slecht idee.

En daar zeg je zoiets Kore..misschien ken ik wel iemand die juist dezelfde procedure heeft moeten volgen..hoop ik..

Ze hadden beter een stappenplan opgericht..
Ok paniek is al een beetje aan het wegebben.
Wat ben ik een dramaqueen soms..

Pffff..ok ik ga hier niet dood van gaan dat is ook al iets ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu val ik ook weer laat uit de boot maar ook van hier innige deelneming borretje :heart:

Ben mijn broer eind vorig jaar ook verloren, kan begrijpen dat het pijn doet :(

Zal mijn dochter maar gaan halen en deze keer toch maar voor een groooooooot pak friet gaan. Ben ik ook weer buiten met de neus in de wind.

Ik laat het gewoon ff bezinken. Zink zink zink :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...