Mupke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Stel je grenzen maar Flip. Dat mag gerust.Dat hij met de kinderen dingen wil ondernemen is prima. Maar hij kan toch inderdaad vrijdag beide zaken tegelijk doen?Ik weet niet hoe oud ze zijn maar een beetje rust is best belangrijk voor ze nu. Ik zit me trouwens kwaad te maken om de boodschap die hij ze geeft. Hij is een zwerver? Bah, het is zijn probleem. Daar hoeft ie jullie kinderen niet mee belasten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 oooooohhh flip wat leuk. zet je morgen wel een foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ja Jane klopt als een vliegtuig hahaha.Hoop het Igor maar er is weer contact nu en denk dat we er beide blij mee zijn dat we in elk geval weer kunnen praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Igor zal ik zeker doen... komt eigenlijk niet gelegenop dit moment de pup bedoel ik dan, maar eenbeetje afleiding kan ik, en de kinderen wel gebruiken.Mupke dat vind ik ook, hij is militair dus je zou denkendat hij zich wel wat stoerder zou kunnen opstellenzeker richting de kinderen, zijn trouwens 12 en 13 jaarmeisje en jongen.Ik vind het zelf moeilijk om assertief te reageren als hijbelt, als hij heeft opgehangen denk ik pas ik had zusen zo moeten zeggen.... niet altijd maar ja en amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ben gelukkig wel tot 15 juni vrij dus kan meeven op de pup richten en op mijzelf en de kinderen.... volgende week samen met manlief om de tafel lijkt mij vroeg genoeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Filippais het geen idee een neutraal iemand erbij te halendie jullie beiden aan kan sturen?Mediation is soms erg goed en een integere kennisdie niet kiest voor de een noch de ander, kan ook.De pup komt als geroepen, zeker voor de kinderen is watspeelse luchtigheid een mooie tegenhanger van de stressdie deze situatie toch met zich meebrengt.veel sterkte en wijsheid meisen af en toe een time out vragen om te voelen waar je grenzen liggenen wat voor de kinderen het beste is, dat kun je op een briefje bij te telefoon leggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Zo, Bol gaat kijken naar een twee uur durende uitzending over de kwatrijnen van Nostradamus. Kijk graag naar zulk soort programma's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Flip, afgezien van stoer of niet. Hij mag zulke mededelingen niet aan de kinderen doen. Het klnikt inderdaad als: kijk mij eens zielig zijn (en wiens schuld is dat nou weer???). De arme man. Laat ie zich maar schamen voor wat er voorgevallen is! Nouja, ik ben hier natuurlijk ook heel erg aan het invullen vanuit mijn ervaring. Wat voor hondje krijg je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hai Jane, weet je wat het is, hij heeft gelogen overtwee zeer belangrijke zaken, één die mij bijna mijn baan heeftgekost en een andere zaak die hij een jaar lang heeft ontkendwaar hij zelfs onze kinderen de schuld van heeft gegeven.Daar kan geen mediator tegenop zullen we maarzeggen, heeft een mes in mijn rug gestoken zo voel ik mekan me daar niet overheen zetten met geen mogelijkheid.Praten kan... maar nu .... nog even niet.Jane voor dat lijstje ben ik je nu al eeuwig dankbaar diega ik maken en naast de telefoon leggen !! Daar ligt mijn prioriteit.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Mupke, zielig doen dat heb je goed en tegen de kinderen zeggen "ik zal allesvoor jullie moeder doen als ik terug mag komen" Ik hou zoveel van jullie alllemaal.Tuurlijk...... Krijg een spaanse waterhond chocoladebruine reu pup !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 quote: Originally posted by: filippaMupke, zielig doen dat heb je goed en tegen de kinderen zeggen "ik zal alles voor jullie moeder doen als ik terug mag komen" Ik hou zoveel van jullie alllemaal. ! En dat komen zij jou dan vertellen? Sneu voor ze hoor. Ik heb mijn ex destijds gezegd dat ie mn zoon niet voor postbode moet laten spelen. Hij wist me zelf wel te vinden dus praat met mij als je me iets te zeggen hebt. Spaanse waterhond? Ik ga eens even googelen. 'k Heb er nog nooit van gehoord.Jeetje, wat zijn die groooot. http://beheer.uwhondenkat.nl/p...andards/20071107-7.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 ik ga afsluiten. weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Slaap lekker Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Stoom komt alweer uit mijn oren !!! ga zo ff douchen even afkoelen zeg maar !! en even ruimte geven aan de andere frummers !!! linkje hieronder kan je hem zien !!!http://yfrog.com/83onzepup5wekenoudj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Trustuh Igor, dat is vroeg slaap lekker !!!Heb ik net een linkje geplaatst Hannah1 gelijk heb je ga ik lekker doen, commanderen met hem in gedachten, gaat ie vast goed luisteren,nu gauw douchen.Loempia hmmmm lekker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Bor is dat het enige wat ze je verteld hebben, dat wist je toch al ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Blondieeeee, kleine oplichtster! ...................................................................................???????????????????????????????????????????????????????Waarom dit nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Jammer dat je net weg bent Flip, maar ik heb twee niet zo raszuivere Jack Russells en 1 Cocker-Westie.Plezier met je nieuwe pup morgen! (Oh, je bent er weer.)Ja, wat is dat nou weer voor een mededeling Borretje, van die stichting. Je zou ze toch!En wat heb jij gezegd, was er helemaal geen verdere informatie over wat er in die vergadering besloten is?What's up, Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Afijn, meld me nog effe, thnx voor alle support, ga nu effe relaxen met een aloe vera drankje en kom morgen weer....Nog niet opperbest, maar komt goed... Moet het gewoon accepteren dat niet iedere dag super is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 sterkte borretjeHee Caro, wat leuk om jou en druppeltje weer on speaking turms te lezen.Suusje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 vie, sorry effe upset van de opmerking van Tas???????????Begrijp er helemaal niks meer van, maar laat het maar van me afglijden... RELAX dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 hallo allemaal.Heb een heel klein beetje de dag door genomen, cq terug gelezen.Maar kan de draad even niet oppakken.Met mij gaat het gelukkig goed, heb het wel een beetje druk met werk en een zieke man.Dus moet zelf de vuilnisbak buiten zetten, flauwe opmerking he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hihi, Borretje, je noemt hem maar zoals je wil. Dat ik de toevoeging -lief wat irritant vind is gewoon iets heel persoonlijks van mij, en wil verder niets zeggen.Dan heeft het hem wel erg aangegrepen, dat hij is gaan slapen.Blondie, ik heb de opmerking van Tas niet gelezen, maar vergeet asjeblieft nooit dat het allemaal virtueel is, en dat een opmerking soms anders kan overkomen dan 'ie bedoeld is.Wat voor Aloe Vera drankje heb jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Heb geen hond dus ook geen Terrier, maar pas wel vaak op een hond, een Wetter Haan? sort off Friese Stabbij?Heel lief, kan ik uren mee wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden