Mai Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goedemorgen!Welkom in dezeniet in het geheelbijzondere dag(of andersom)Behalve dat ik hier in dit lichaamweer getuige mag zijn That's okeeIt's all the sameIk snap nu waarom ikde overgang ging makenEen tijdje terug tegen vijvenin het echtelijk bed mijn ouders..De merels!Kom maarIt's good out here!Wist ik veelGeen notie van goed of kwaadHave a nice one Kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ojah!En het is goed Stupid meBijna vergeten.. No need to hide or run! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 joehoeeeeeeeewakker wordenopstaan!!!!met een glimlach aubwant ik heb koffie morge Caro,wt verteld u nu?zit u in lapland of zit je in de lappenmand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 De hoofding deed me onmiddellijk aan deze klassieker denken Marjo Caro, mooooooooorgen, wat goed te lezen dat je pc het heeft doorstaan. Je hebt de mails nog ? Schitterend !Heel belangrijk voor Vista is dat je er ook sp1 en sp2 hebt opstaan, dan werkt alles veel meer naar behoren !We zijn er weer vroeg bij hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 ik was weer even iets te enthousiast en dan zie je dingen over het hoofd!Allerliefste Marjo,als eerste een speciaalverjaardagsliedjehttp://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhsen natuurlijk een slinger:light:en niet te vergeten een bosje bloemen:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Van harte meid!dat je een mooie en gedenkwaardige dag er van maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goedemorgend Tas, wat goed dat je me daar ook even attent op maakte, had het ook niet direct gezien.Voor jou Marjo: :light::light::light:Maak er een superdagje van, enne, ik hou wel van je schrijfstijl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Gatverdarrie Caro,wat lekker!!!ik moet toch eens iets aan mijn ontwikkeling gaan doen.ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen gewoon thuis is, als ze inloggen een laptop dus! zo een ding die je overal mee naar toe kan nemen? hoe is het eigenlijk met je oor?is de zwelling al afgezakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 morge Wil!!wat staat er vandaag op het programma?leuke en actieve dingen of ga je eindelijk eens languit op het strand liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 sp1 en sp2 zijn de twee service packs voor je vista. Je kan ze gratis downloaden en installeren via windows update. Om te controleren of je ze al hebt of niet, ga je naar configuratiescherm > systeem. Bovenaan staat dan welk OS je hebt en of de service packs er op staan. Als er sp2 staat kan je gerust zijn, dan heb je de 1 ook. Deze zijn nodig voor een betere en stabielere werking van je Vista Tas, voor mij eentje met alleen maar melk aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hoi Dar, kom er gezellig bij, ik heb juist koffietje aangeboden gekregen van Tas Vandaag niets gepland, maar ben zo geen strandligger. Binnen een dikke twee uur even onze B vrienden oppikken aan de luchthaven en ALS de zon het houd, gaan we hier lekker aan het zwembad wat liggen. Vanavond waarschijnlijk lekker eten in de oude hoofdstad. Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's van gisteren kan posten. Oh ja, eergisteren met onze boot tussen een school dolfijnen gezeten. NIET TE DOEN !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 De zon breekt momenteel door, maar heet is het verre van hoor, tegen de middag hopelijk wat beter. De dolfijntjes sprongen links en rechts van onze boot boven water en waren aan het spelen met ons. Wat een fantastisch zicht, ongelooflijk ! Heb het kunnen filmen, maar geen enkele goede foto. Wat zijn ze snel !Tas, ik heb enkele dagen geleden gelezen van je avontuur, hoop dat je het goed hebt kunnen verwerken en je tegels niet op een hoopje liggen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goede morgen Have fun Will,Marjo Dar, normaal log ik zo vroeg niet in maar ik vind het grappig dat je de Vlaamse uitdrukking, " Niet te doen " niet kent.Betekent, Fantastisch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 OPLETTEN!!koffie voor de dame en heer!ene, tweeen, hopla en vangen............dat jullie niet van het strand houden zeg!daar kan ik echt waar de hele dag languit liggenok, één dagje dan en daarna heb ik een overschot aan energieGelukkig is er meer te doen dan bakken in de zon inderdaad Dar,tis weer peutendagennnnverwendag!ik heb vandaag een afspraak bij de masseur, cadeautje voor moederdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Nu ik hier toch zo vroeg ben wil ik ook wel koffie! Twee klontjes en melk!Morning Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Tjeetje VM,Spongebob weer back in town?tis wel erg vroeg hoor!Wil,met die tegels is het goed gekomen, ik heb alles er uit gehaald wat moest en met heel veel geweld in de aanhanger gegooid.het heeft een beetje spierpijn gekost, maar verder viel het mee.over de therapie, dat wordt nog even afwachten vandaag.ik heb in ieder geval een gesprek over hoe de therapie verder in te richten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Tuurlijk, vergeet ik je bijnaook jij opletten!en vangen!drinkt u smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Gevangen !!! Schol tas, mijn cornflakes staan ook klaar nu, eerst ff eten. Smakelijk en tot later hé.MMMmmmmm, heerlijke koffie kan je maken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hiersé VM dikke ook voor jou hé landgenootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Thx Tas!!Voorlopig nog Dora the explorer maar idd. om 7h. begint idd Hyper Sponge te roepen dat ie er klaar voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goedemorgen allen,Ik kom weer even mijn neusje laten zien:PIedereen een superdag! Heb gisterenavond onze zomervakantie geboekt, joepie! Heb nu iets om naar uit te kijken;)Fijne woensdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dar,je bent wel erg crea-bea bezig!nu een blouse maken? leuk, altijd leukwordt ook wel een beetje simpel van al die warenhuizenik herken nooit mijn eigen kind in de stad, iedereen is hetzelfdeIs eigenlijk je kamer al helemaal klaar?als dat zo is..........dan heb ik het eindresultaat gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Marjo van harte gefeliciteerd met je verjaardag.:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 marjo VAN HARTE GEFELICITEERD maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Wil wat had ik daar graag bij willen zijn , bij die dolfijnen.ik ga straks even naar enschede, zit te denken of ik ook zal gaan zwemmen maar ik moet nog een heleboel doen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goei morgen lieve Kanjers.Hieperdepiep HOOOOEREEEERRRRAAAA voor Marjo Wil tussen de dolfijnen gevaren? O wat zou ik dat graag een keertje willen doen zeg. Het liefst zwemmen en ze aanraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden