Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Over mezelf wil ik even iets leuks kwijt. Ben trots op mezelf. Heb een internetvriendinnetje ooit iets beloofd op te sturen en dat heb ik vandaag eindelijk gedaan. Nog wat gekkigheidjes erbij gestopt en een mooie kaart. Het gaat me niet gemakkelijk af maar als ik zo doorga gaat het vast steeds beter Straks m'n hond naar de kapper brengen en heb ze net alle 2 uitgelaten. Zo, nu even bijkomen op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 :present::present::present: voor Tida. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nou ik ga maar weer es,dag vrouwen,mannen natuurlijk ook,maar behalve Wil heb ik er geen geziendag tida met je nieuwe naam!Liefs voor allemaalKore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 oh, dank je wel, Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ben echt een man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Gauw even opnieuw weer ingelogdSpeciaal voor jou Niwi,ik had je echt niet gezien,Een hele fijne, droge dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ben nog niet omgebouwd.Wat niet is kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 dank je, Kore, jij ook....de dagen blijven heus wel droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nou ja, zeg,zo blijven we aan de gang, Soothe,gelukkig had ik nu nog niet uitgelogd'Welkom op het vrouwenkransje.Toen ik nog jong en femniste was heette datvrouwenpraatgroepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nou rustig hier zeg haha, is maar goed ook toch! Ik ga zo maar eens naar school lopen over 5 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dag Kore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nu ik er toch nog ben,ik heb vandaag een roos en een smile gekregenben ik heel blij mee, maar niemand beantwoordt de vraagdie tussen de regels ligten ik kan zo moeilijk vragen....Hoe doe ik dat zelf???!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Maar nog steeds heen nodig, BorWaar moet je anders met je verdriet naartoe? nou ga ik echt!groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Borretje,Geen traantjes plengen hoor.Het leven munt niet uit door rechtvaardigheid.Daar moet ook ik mee dealen.Hopelijk komt alles goed voor je.Eerst maar het niet drinken doorzetten en nuchter actie ondernemen.Nu heeft die eikel van een Joran, waarschijlijk weer een moord gepleegd.Een schietgrage taxi-driver in CumbriaHet is een hoop kommer en kwel.Maar... zolang we hier zijn moeten we het beste er van maken.Sterkte.Ik ga wat ondernemen.P.S Terwijl ik dit schrijf schiet een Belg in het paleis van Justitie in Brussel twee mensen door het hoofd.Zucht. Pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 De Belg is een Albanees (afkomst)Anders krijg ik ruzie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Mooi borretje,Huilen mag. Het geeft lucht.Ook mij zat alles soms een "beetje" hoog.Voortdurend strijden (ook instanties) is uitputtend.Ook het één en ander beleeft.Borretje, je gaat goed.Houd vol.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Begrijp ik goed dat er gestemd wordt over de terugkomst van Theemuts ?Theemuts is voor mij wat Geer is voor andere mensen. Ze heeft mij meerdere malen en vooral op oudejaarsavond diep diep en diep gekwetst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Het is inderdaad des moderators.En wat te doen met nog anderen met een ban voor het leven?Misschien ook hard roepen.Op deze manier wordt hard schreeuwen beloond.Volgende keer heeft iemand een ban van drie maanden en zou ook weer terug willen.Wat moet Tactive dan doen?Gelijke monniken, gelijke kappen!Er wordt één lijn getrokken.Is men de één terwille dan ook de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 SammyTanghe, Carolien, marjo, Kore, Soothe, woman, borretje, niwi, bekkie een goede middag allen.Pff weet niet wat ik met mn tijd aanmoet,haha daar was een programma nu mag ik het zelf invullen, maar ik probeer wel regelmaat te houden en structuur.Ja waarom was thee gebanned, goh ik weet het echt niet meer eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Suusje,Nu is het tijd voor de groepstherapieSteek maar van wal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Eh ik begin,okeNou hoe was jullie dag en waar ben je tegenaan gelopen vandaag? Wat doet/deed dit met je? Heb je trekmomenten gehad vandaag en zo ja waardoor en wanneer?Hahaha zit nog echt in groepsverband hier! Lijkt wel de kliniek. Nou vers van de pers wie wil er wat zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 nou Suusje,als jij het niet doet, begin ik welIk ben dat geharrewar over het in de ban doenvan mensenen er weer uiteigenlijk wel een beetje zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden