Spring naar bijdragen

Donderdag drie juni tweeduizend tien

will

Aanbevolen berichten

Nou Dar, "in je hemd gezet" is ook maar een uitdrukking, "Niet serieus genomen" vind ik net zoiets, maar dat is gewoon een kwestie van opvatting van taal en verder niet belangrijk, vind je niet?
Ik vind jou (en degenen die gestemd hebben toen het nog kon) niet serieus genomen. Volgens mij heb je totaal geen onrust veroorzaakt, uit niets in de antwoorden bleek dat er onrust was. We waren het gewoon eens, en als je poll er langer had mogen staan, waren er vast nog meer positieve stemmen gekomen.

haha, Bolletje, "Gompies", ja, inderdaad! :)

Bor was het fijn om je zoontje te bellen? Nou moet je me even bijpraten als je wil, want ergens in mijn achterhoofd heb ik het idee dat hij drie jaar is, maar misschien heb ik het helemaal weer mis?
(Dat je geen kippetjes hebt weet ik inmiddels ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
borretje

Moest van bjz hulp inschakelen eer ik m'n zoontje weer thuis zou krijgen.

Heb ik dus gedaan en haar ook uitgenodigd om daarbij aanwezig te zijn, gesprekken met VNN.

Mevrouwtje komt gewoon niet opdagen, ook heb ik ADB toestemming gegeven om de internetbehandeling die ik ook volg, te mogen delen met bjz. Ook hier heeft ze nog steed niet op gereageerd. Terwijl ik al vanaf 1 april (geen grapje) bezig ben. Ondertussen krijg ik m'n kind niet terug. Heb nu maar een advocaat ingeschakeld.

Lijkt me idd het beste, een advocaat. Als jij weet aan te tonen dat het goed met je gaat en je goed voor je kind kunt zorgen dan is het voor iedereen het beste dat jullie bij elkaar zijn.

Hopelijk kan de advocaat afdwingen dat BJZ er een serieuze zaak van maken en snel komen kijken.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, welnee, Dar, ik vatte het niet naar op, wilde gewoon even vaststellen dat soms met de ene uitdrukking wellicht hetzelfde bedoeld wordt als de andere.
En blij dat je er rustig bij bent. En dat vind ik knap van je.

Er zal wel iets inzitten, Carolien. Precedenten enzo, ik heb er geen verstand van, en reageer zoals gewoonlijk vanuit mijn basale gevoel. Wellicht zet het Tactive aan het denken.

Nou weet ik weer wat meer, Bor. Zoontje zeven jaar, een prijskonijn, en wat nog meer? ;)
Het lijkt me vreselijk, echt vreselijk. We hebben allemaal wel zulke heel domme dingen gedaan. Och meid, als ik kinderen had gehad, in de tijd dat ik dronk, was ik nu waarschijnlijk voor eeuwig van ze verbannen.
Maar je doet nu je best, toch, en je drinkt toch al een hele tijd niet?
Ik hoop zo dat je zoon heel snel weer met zijn nuchtere Mama wordt herenigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nog wel kort maar al zou je een jaar niet meer hebben gedronken dan is er nog geen garantie dat je nooit meer terugvalt. Als je je zoon weer thuis krijgt blijf je dan wel hulp houden? Een vingertje aan de pols?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat erg Borretje !!!

ik wens je heel veel sterkte toe!
Had gisteren wel gelezen dat je zo in spanning zat,
maar wist niet waar het precies om ging,
en er reageerden al zoveel mensen.

Ook was ik zelf nogal wat in de war
en heb afgehaakt,
had er opeens geen zin meer in.

GOEDE MORGEN trouwens,
alle andere hier aanwezigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is verschrikkelijk. Ik vind dat ze je een tijd moeten geven voor herziening. In die periode kun je dan herstellen, de boel weer op de rails zetten. Zo weet iedereen waar hij aan toe is. Het blijft hard werken en ik vind het vreselijk voor jullie maar jullie zo in onzekerheid laten is gewoon not done!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dadelijk komen ze de kippeltjes halen. Had die man ze allemaal beloofd, is er een trut broeds. Kan ze nergens vinden. Nou ja we zien wel. Sepke (Brabants woord voor dropje omdat ze helemaal zwart is) blijft hier.
Die mag voortaan gewoon los in de tuin lopen. Ze is niet groter dan een torteltje dus een ineminikippeltje.

Suus kanjer:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...