Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 juni 2010

filippa

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 315
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Marieke,

Ik heb zelf ook zo,n zus,
ze ratelt maar door over zichzelf en alles wat voor haar belangrijk is en als ik zelf iets wil vertellen dan heeft mevrouw haast en heeft ze geen tijd meer.
Ze eist elke keer alle aandacht op en ik was er klaar mee en heb haar dat ook na lang aarzelen verteld!

Wat uitmonde op een giga preek want ik zag het allemaal verkeerd en het was allemaal niet waar!

Ik bleef met een naar gevoel achter....misschien lag het wel aan mij maar ik was blij dat ik het kwijt was!

Het was mijn gevoel en als ze er niks mee deed dan was dat haar probleem en niet die van mij!

Na een week stilte belde ze me op en bood haar excuses aan!
Ze had erover nagedacht en ik had toch wel een punt vond ze!

Nou hoeft dat natuurijk niet altijd zo te gaan maar voor m,n eigen gevoel was ik al blij dat ik hetzelf kwijt was!

Dus ik zou zeggen....schrijf die mail of bel haar om te zeggen hoe je je erover voelt!

Lucht in ieder geval bij jezelf op,
het wordt anders alleen maar erger!

Sterte wijfie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Marieke,

Herken je gevoel hoor, ook irriteer mezelf aan alles en nog wat de laatste tijd...
Misschien ook omdat ik alles wat meer helder zie nu ik meesten dagen nuchter door het leven stap !!!

Echter vraag ik me af of het nu dan wel verstandig is om een reactie te geven naar je zus toe over haar egoistische houding (althans dat gevoel proef ik uit je verhaal)...

Misschien even beter om het te laten rusten en het even goed te overdenken hoe en wat je wilt zeggen tegen haar...
Daarnaast is het misschien beter om het persoonlijk met haar te bespreken dan via mail...

Is mijn gevoel nu hoor !!!
En nu zelf nog mijn eigen advies voortaan opvolgen...;)

Zelf gisteren het ook niet bijster intelligent het aangepakt met mn vriend (zie eerder op de dag mijn relaas)
En daar draag ik nu de lasten van...
:huh:

Die impulsiviteit van mij ook...grrrrr...........;)

Afijn, hoop dat jij er wat aan hebt !!!

Liefs Blondie:sun:

Zpelvouten aangepast, zag het effe niet zo helder door de zon dan !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, kan je miss. niet beter bellen? Dan kan je instant reageren op haar reactie.
Denk een beetje aan jezelf ook (makkelijk gezegdnatuurlijk, kan ik ook niet altijd)

Ya, Dollie, de lellebel! En Albert maar treuren en wachten op het dak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Ya,hij zit daar op1 poot te mijmeren. Heb em al proberen te overtuigen om zijne Prada op te zetten en naar 't Gooi te vliegen maar hij heeft schrik dat ie zich vergist en ergens aan de oevers van het Gooische meer terecht komt.

Marieke, wat je ook beslist, sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Vlaamsmeisje
Tja, Ya,hij zit daar op1 poot te mijmeren. Heb em al proberen te overtuigen om zijne Prada op te zetten en naar 't Gooi te vliegen maar hij heeft schrik dat ie zich vergist en ergens aan de oevers van het Gooische meer terecht komt.

Schatje.............hebben ze bij jullie geen Tom Tom voor Albert dan?

Snap nou waarom Dollie voor een Gooische gaat hoor! hihi!

Hij moet wel wat meer moeite voor de vrouwtjes doen hoor!:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog effe voordat ik boodschapjes gaat doen...

Nog tips voor katten met verbrandde oortjes van de zon ?
Werd door dierenarts gezegd sunblock voor de wintersport erop te smeren, maar waar kan ik nu in hemelsnaam nog sunblock voor de wintersport verkrijgen ???

Pffff... ze zien me aankomen bij de tavdiurk...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Acyclovir, eigenlijk de werkende substantie in zovirax Ya. En zijne Tom tom is stuk! Daarom is ie hier beland! De sukkel!

Blondie, en een zonnecreme met heel hoge factor, zoals voor baby's???

Ik ga ook terug buiten , tot sebiet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog effe mn lieverd Jimi uitgelaten voor ik naar de boodschapjes gaat... een natte boel hier weer...
Meneer vond het warm genoeg om een duik te nemen in de plomp........... hahaha !!!

Thnx voor jullie tips VM en Yajala...
VM : Vraag me af of die baby-zonnebrand geen nadelige gevolgen gaat opleveren qua likken, maar vraag het wel effe na bij de drogist...
Yajala : Ze zit al aan anti-biotica kuur dus qua genezing zit het wel oke, maar iets homeopatisch kan geen kwaad extra...

Tot laterssssssssssssssssssssssssssssssss..............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog even int zonnetje liggen voordat de kids zo thuiskomen!

Morgen drukke dag,dan wordt m,n kleintje alweer 10 jaar!
Moet nog boodschappen doen,versieren enz....
m
Maar.........gaat gezellig worden!

Fijne dag allemaal,ik lees af en toe nog even mee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man wat is het heet in de zon. Bij jullie ook?

Cathy, wat ik gisteren bedoelde was dat ik ook aan jou moest denken omdat ik iets der voor ergens enkele fylosofische reflecties van jou en Alf had gelezen die aanleunden bij Chomsky.

5 min. afkoelen dan weer verder. Vind het ook weer zo zonde om metzo'n weer binnen te gaan zitten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...