Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 hahahanee nog nix gehoord. Mobieltje op zak, dan hoef ik niet steeds te kijken. quote: Originally posted by: fleurtjetoch in het kort dan maar eens aankaarten woman? Heeft hij al iets teruggestuurd? Amai nu zit ik al mee met je te wachten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hmm nee dan heb ik iets anders voor pietjebel..Goh het lijkt er zo fel op...ok blond en diep nadenken gaat niet goed samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Als je Pietjebel googlet krijg je alleen de Pietje Bellboeken, film en musical te zien over die beroemde Rotterdamsekwajongen, dus dat valt wel mee.Ben jij ook een kwajongen? of een kwameisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zie je ik wist het wel!!! Toch niet zo blond dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 en toen werd het stil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 het is nog hartstikke warm buiten..had ik nu maar een tuintje..Zou een dekentje nemen en een vuurtje stoken in een vuurkorf weliswaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ach wat leuk... een pietje Bel!!Mocht ik graag lezen vroeger. Nou, in sommige gezinnen mocht dat niet hoor, want het was wel op het randje wat Pietje uitspookte.Ik word nu ook wel nieuwsgierig wie deze nieuwe pietje is.Vertel je binnenkort iets meer over jezelf??Hoi Jane, Hoi Fleur, Flip, Hermie en Houtje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Fleur , ik heb gister een vuurtje gestookt, maar het werd alleen maar een dikke stinkboel en veel rook...Pff, hoezo gezellig en warm......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Nou goed dan jij dan geen superman liefhebber was pietje want zo zijn er ook een paar die dachten dat ze konden vliegen.. kleine desillusie voor jou toen . Niet door die muur dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Echt? Ja komt wel wat rook vrij natuurlijk maar ik hou wel van de geur van verbrand hout, de lichtjes van het vuur en het geknetter..Zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 ZoMichael Jackson gekekenNu de hond uitBen erg moeZegt ook wel weer watDie slapeloze nachten bij hem kan ik me eigenlijk ook niet veroorloven. Weer veel te veel overdag slapenNot GoodWééééhHoop dat ik me morgen wat beter voel. Smiddags om 15 uur een flinke workshop en dat met die stikhitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ja een snurkende man is hel!Het ergste is het begint stil en dan loopt het op en op en op..Je kan altijd in de vijver van bolletje springen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Maar was het toen al een probleem pietje?Toen ik jong was helemaal nog niet...Problemen kreeg ik pas toen ik een stuk ouder was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Welterustuh allemaal, ik ga nog even een rondje met de pupen senior en dan mijn mandje opzoeken, zoonlief doet hetvanacht als het goed is, moet ff wat slaap inhalen,anders komt het niet goed met me !Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Dat is behoorlijk lang..wijsheid en grijze haren, hangende borsten etc...oeps :$Maar als je bewust bent van het feit dat er een probleem is sta je toch weer verder dan ooit. Met wijsheid en grijze haren en kippebillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 slaap zacht flip Moet de hond s nachts ook uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Yep Fleur is net een baby'tje en dat is aleven geleden voor mij, was ik even vergetenin de toestanden thuis, maar had hemal besteld voor alle ellende hier.Wel goede afleiding voor de kinderen.Vanacht moest ie om 1 uur en om 5 uur daarnakon ik niet meer slapen, dus ga nu enhoop dat het vannacht beter gaat,maar ja is nog maar 8 weekjes oud !!Doei Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Als ik ooit maar dan ook oooooooooooit een puppie wens...hit me!!!Schattig maar geen babietjes meer voor mij :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hmmm...iedereen in slaap gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Als ik ooit maar dan ook oooooooooooooooit een liefdesvlam wens....hit me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Filipa kan je hondje niet de nacht in een ruimte waar het niet erg is dat hij een plasje doet ?En dan wel overdag heel veel uitlaten en vlak voor het slapen en smorgens meteen met wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 dag Pietjebel, kom je morgen ook weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Maar woman toch Tot laters misschien pietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ben er weer. Telefoontje is niet goed afgelopen.Ben naar bed gegaan, doe ik vaak de laatste tijd, ben ook zo moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zo ik ga weer even op mn chillbil zitten Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden