filippa Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goedemorgen allemaal, leuk zo'n pup, in ieder gevallekker vroeg wakker !!!Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zo vroeg ben ik mijn hele leven nog niet op geweestgeloof ik..... ben wel zo laat mijn bed in gerolddat weer wel Ga maar even koffie zetten !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 ben nog steeds de enige... hallo halloo !!??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ook goeiemorgen Flip.. en Suus. Ik moest ook eerst even koffie zetten hoor......tsja, is ff afzien met een puppie de eerste weken, hihi, maar leuk he???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 goeiemorgen Caro, denk dat Flip het te druk met het hondje heeft. En Woman was gisteravond volgens mij nog een poos aanwezig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Klopt Caro, zodra het zonnetje lekker is moet je van genieten, al is het maar even..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 heb ook ff een bakkie gepakt en ineens is het druk,morguh allemaal !!Vanmiddag zal ik een foto maken heb de pupgisteren gehaald, was om 11 uur onderweg en om8 uur s'avonds thuis.Om 1 uur gaan slapen en om kwart over vijf weerop ben brak..... gelukkig wel een mooie dag vandaag lekker lang'zo !! hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Klinkt lichtelijk vermoeid Flip;)Mooi, ik ga me snel douchen, is alweer later dan ik wil..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 ha ha, ik zou nog ff kunnen gaan liggen, aangeziende kinderen ook wakker zijn, zal ik ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Neeej ga lekker ff douchen zo op mijn gemak,nu ff koffie drinken.Ga het wel bijhouden maar hij is aan het piepenjoh ben ik niet meer gewend aangezien mijn anderehond 13 is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Dat is ie al geweest Caro, en gegeten en gedronkenwat wil een hond nog meer.De oudste is alleen al een rondje geweest, mijnlichaamsbeweging zit er al weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Nou, nou, nouWat een geteutop de vroege ochtendMoggûh!Hier weer therapiedagKlinkt wel interessantVerhip! Er valt een vogeluit de klimop, vast een jonge merelSnel kijkenWat een gepiep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Gone..Lekker weertje!Hee mensenHave a nice oneDoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Fijne dag Marjo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goedemorgen allemaal,wat een prachtige dag vandaag!Vannacht thuis geslapen en zo lekker onder mijn eigen douche,mijn eigen koffie zetten en lekker even wat aanrommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Morgu Marjo. Geniet van deze dag hoor.... voor je het weet regent en stormt het weer. Vier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Dar, marjo, Yvonne, filippa, igor, albertina en al diegeen die later inloggen, een goede maar vooral stralende morgend gewenst. Is de koffie al klaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 goede morgen allemaal. ik heb nog wel een bakkie, slagroom erop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 tina, oost west.....hoe reageerde de 'oude' hond op de pup flip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 igor, ik word hier al vet genoeg, doe maar een wolkje melk aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Borretje, ik las net je sores op hetr draadje van gisteren, wel, ik neem een stukje van je in mij op, zo ben je er toch een beetje bij hé. Kon ik maar meer doen, ik leef erg hard met je mee. Laat een klein stukje van mijn zon in je hart even schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goedemorgen!En zondag wordt het zelfs 28 graden! Maar mij hoor je niet klagen;)Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 En een hele zonnige morgen ook hier:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 goedemorgen!!zit ik hier even meet een kloppend hart!wordt ik mijn bedje uitgetrommeld met de mededeling dat het 09.00 uur issnel rennen, wankelend op de beentjesis het gelukkig 07.00 uurwat een mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Zo moet er even inkomen hoor, was om 6 uur wakker, nu zijn de kids aangekleed en de tasjes voor school staan ingepakt pfff man is een half uur eerder naar zijn werk gegaan hmmm maar ja niet over denken,Het is wel raar als je al die tijd de kliniek gewend bent haha ff een nieuw schema maken dus!Zit iedereen er goed voo.r, ik ga denk ik straks mijn kliniek verhaal posten hier dus borstel je tandvlees even extra af hahaIk ben er iig vandaag weer en ik neem de eerste niet vandaag,jullie ook niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden