Spring naar bijdragen

zaterdag 5 juni 2010

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb nog steeds het concentratievermogen van een 3-jarige en het lukt me gewoon niet alle berichten te lezen. Baal ik van want ik zie wel e.e.a. van Dar, Emma, Woman? en meer mensen en reactie op m'n droom. Om alles bij te houden zal ik heel vaak achter de laptop moeten kruipen en dat wil ik nog niet. Geen geduld, geen rust. Heb wel het dromendraadje gevonden en geschreven.
Met niet drinken gaat het goed en ik slik al een week geen librium. Toch heb ik nu ineens trek. Ik wacht tot Mr. Tida thuis komt want hij heeft dan Cola Gold bij zich. Dat help mij goed tegen trek.

Verder drink ik altijd veel. Water vind ik heerlijk en nog goedkoop ook ;) Ik probeer niet meer dan 1 fles cola per dag te drinken want ook al zit er geen suiker noch cafeïne in, echt gezond is het natuurlijk niet.

Vandaag voel ik me echt lui. Morgen de hele dag weer alleen, bah maar het is niet anders. Misschien ga ik vanmiddag wel even samen met Mr. Tida een taske décaf op het terras drinken. Wat vaker onder de mensen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Joris

Hallo lieve allemaal,

GISTEREN EEN TERUGVAL GEHAD. Ik was zo verdomde
eenzaam
dat ik het niet meer trok.

Ik heb hier nog ingelogd gestaan, maar het duiveltje:devil: was zo sterk (een tien op een schaal van 10!)

dat ik te laf was om hulp te vragen. Hoe kan ik hier in de toekomst mee omgaan?

Na een slechte nacht (eigen schuld) heb ik mij wel voorgenomen mezelf niet te bestraffen,

maar lief te zijn voor mezelf. Ga vandaag maar eens met een boekje in het park liggen.

Ben nu wel bang voor een versnelde herhaling, want de stofjes zijn weer geactiveerd...

Hoi Joris,

Het heeft bij mij heel erg lang geduurd eer ik om hulp WILDE vragen i.p.v. het duiveltje toe te laten. Heb pas 1 keer om hulp gevraagd en dat was hier. Dat heeft mij enorm goed gedaan. Voor mij betekent hulp vragen = hulp aanvaarden. Het duiveltje was behoorlijk snel terug in het doosje.

Laat je niets wijsmaken door je angst voor snelle herhaling maar kijk liever naar wat jij echt wilt.
Mij helpt het om te denken aan de gevolgen.
Sterkte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris,
De truuk is om trek voor te zijn.
Eigenlijk voel je al veel eerder trek opkomen, en dan al kom je hier op het forum.
Dus voordat de trek toeslaat met al zn verleidelijke charmes waar je niet tegen bestand bent hier op het forum komen.
Snap je ???
Dat is voor mij de key van de Kunst van het droog blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speaking off, sluimert er bij mij trouwens ook wel een: het kan best wel weer eens een keertje. Ik ga nu naar de 8 maanden, en lees wel vaker hier dat 8 maanden kritiek zijn.
Hier moet ik dus doorheen. Vaker refusal slikken, goed eten en goed rusten.

Moet er toch niet aan denken wat voor schade ik mn lichaam aan doe als ik nu ineens na al die tijd 3 flessen leeg zou drinken. Misschien nog wel meer....
Dan beland ik in het ziekenhuis. Mn lichaam is het ontwend. levensgevaarlijk !!!
oeioeioeioei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoooooooo,

de helft van de boodschappen ligt nog op het aanrecht, en een kwart ben ik vergeten.
Pfff wat een drukte, Zoon was mee, maar dan kun je gelijk een bedrag aantikken op je kassa.
O mevrouw, is dat uw zoon? Ik zie het al, ping ping ping...

Maar ja Dochter heeft een logée dit weekend en die wil je met het Zondags ontbijt toch geen
broodkorsten voeren. Zou wel schelen in de afwas, dawel.

Vanavond proberen toch te barbeknoeien, het is té mooi weer om het niet te doen eigenlijk.

Nou, ga met een 15,5 jarige maar eens boodschappen doen voor het barbeknoeien.
En bij hun vader is alles lekker beter(lees: duurder) maar ja die voedert ze eens in
de 14 dagen één keer en ik mag de overige 13 doen. Bij mij dus geen merk-cola (bij pappa
hebben we echte, da's veel lekkerder, schat, ik weet het (*ga dan dáár wonen*).
Dochter krijgt daar ook van dat super-dure sap, nou ze eet maar een citroen, daar zitten
ook vitaminen in.

En toch.....het is knudde met een rietje (tip voor de nrc beeldpuzzelaars, wie doet die trouwens?)
maar die prosecco en rosé dóen me nog steeds wat.
Nee niet dat ik ze WIL, maar ik zie ze zo staan (ze staan ook wel érg opvallend, dus misschien
ligt het niet alleen aan mij.....).
Maar ja, als ik langs de drop/snoep loop heb ik dat ook.

Vreemd, bij de paprika's is dat toch minder!
haha, ik ga verder opruimen.

Dar, ik heb een rood fietsshirt aan en een fiets met een mandje! (dan weet je dat vast voor
op Texel).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje hier idem, de helft vergeten
en tussen 2 wasjes zo nog een keer de hitte in.
Ben zelf ijsthee aan het maken
niet zoet zoals gekochte en veeeel goekoper ook.
nu sinasappel, maar groene met citroen is ook lekker.

Niwi, ik heb HET maar even gepbed aan Kate
iemand zo nieuwgierig maken en dan de clou niet
kun je wel!

Dat mooi die koopjes,
volgende week kun je ze gaan dragen
nu is het blote voeten en teenslippersweer.

hup jane aan het werk maar weer,
doei doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo en nu zit er dus echt doorheen..... net tranen met
tuiten gejankt, hoera moeders heeft toch gevoelens.
Jezus wat ben ik er klaar mee, komt ie weer hier om 12 uur
was 5 minuten later had al koffie gezet, wilde 50 euro
want had geen geld meer, zoonlief wilde niet mee werd
afgeblaft, brengt dochter om 6 uur hier (zit me alweer kapot
te piekeren of ie nou moet blijven eten??)
Was voor hem gewassen (dubben moet ik dat nu strijken??)
Morgen wil hij de kinderen weer meenemen om een ijsje
te eten ohhh en of ik dan nog even zijn haar kan knippen.
GRRRRRRR....:angry: .. en wat doe ik ??? ik zit erbij en kijk ernaar, wat
een stomme tut ben ik toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...