niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Albert zeker wel....maar in Nederland niet...toch niet veel mensen.....ik heb het geluk samen te wonen met een vlaamse.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dit wil ik nog even weten.Gaat het over poepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik ga zwemmen ciao!!!!!!!!!!!!(en Albert mag NIET mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ja, dat woord, bedoelden we, Kate...Word in Vlaanderen ook wel omschreven als.....De daad die in principe bedoeld is om de soort in stand te houden...huh ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Kate!!!!!!!!Ik was al bijna weg en nu moet ik terug inloggen! Vlaams stap 1: Poepen = aan N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 en als we het dan toch over Albert hebben....Bernard was daar ook niet vies van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Nee Bernhard was ook niet vies van een glaasje, hij ontbeet 's ochtends met een pilsje erbij.Oh dat bedoelen ze niet.Ik vat hem hoor, netjes omschreven zeker nu tactive is ingelogd Rare Vlamingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 het ging met dat woord niet zo zeer over het drinken van Bernard, Kate....wel over het......nou ja...maak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 AR van harte gefeliceteerd met je verjaardag en tevens zonnige dag. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Heb nog steeds het concentratievermogen van een 3-jarige en het lukt me gewoon niet alle berichten te lezen. Baal ik van want ik zie wel e.e.a. van Dar, Emma, Woman? en meer mensen en reactie op m'n droom. Om alles bij te houden zal ik heel vaak achter de laptop moeten kruipen en dat wil ik nog niet. Geen geduld, geen rust. Heb wel het dromendraadje gevonden en geschreven.Met niet drinken gaat het goed en ik slik al een week geen librium. Toch heb ik nu ineens trek. Ik wacht tot Mr. Tida thuis komt want hij heeft dan Cola Gold bij zich. Dat help mij goed tegen trek.Verder drink ik altijd veel. Water vind ik heerlijk en nog goedkoop ook Ik probeer niet meer dan 1 fles cola per dag te drinken want ook al zit er geen suiker noch cafeïne in, echt gezond is het natuurlijk niet.Vandaag voel ik me echt lui. Morgen de hele dag weer alleen, bah maar het is niet anders. Misschien ga ik vanmiddag wel even samen met Mr. Tida een taske décaf op het terras drinken. Wat vaker onder de mensen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 2x is teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 quote: Originally posted by: JorisHallo lieve allemaal, GISTEREN EEN TERUGVAL GEHAD. Ik was zo verdomde eenzaam dat ik het niet meer trok. Ik heb hier nog ingelogd gestaan, maar het duiveltje:devil: was zo sterk (een tien op een schaal van 10!) dat ik te laf was om hulp te vragen. Hoe kan ik hier in de toekomst mee omgaan? Na een slechte nacht (eigen schuld) heb ik mij wel voorgenomen mezelf niet te bestraffen, maar lief te zijn voor mezelf. Ga vandaag maar eens met een boekje in het park liggen. Ben nu wel bang voor een versnelde herhaling, want de stofjes zijn weer geactiveerd... Hoi Joris,Het heeft bij mij heel erg lang geduurd eer ik om hulp WILDE vragen i.p.v. het duiveltje toe te laten. Heb pas 1 keer om hulp gevraagd en dat was hier. Dat heeft mij enorm goed gedaan. Voor mij betekent hulp vragen = hulp aanvaarden. Het duiveltje was behoorlijk snel terug in het doosje.Laat je niets wijsmaken door je angst voor snelle herhaling maar kijk liever naar wat jij echt wilt.Mij helpt het om te denken aan de gevolgen.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Joris, De truuk is om trek voor te zijn. Eigenlijk voel je al veel eerder trek opkomen, en dan al kom je hier op het forum. Dus voordat de trek toeslaat met al zn verleidelijke charmes waar je niet tegen bestand bent hier op het forum komen. Snap je ???Dat is voor mij de key van de Kunst van het droog blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Speaking off, sluimert er bij mij trouwens ook wel een: het kan best wel weer eens een keertje. Ik ga nu naar de 8 maanden, en lees wel vaker hier dat 8 maanden kritiek zijn. Hier moet ik dus doorheen. Vaker refusal slikken, goed eten en goed rusten. Moet er toch niet aan denken wat voor schade ik mn lichaam aan doe als ik nu ineens na al die tijd 3 flessen leeg zou drinken. Misschien nog wel meer....Dan beland ik in het ziekenhuis. Mn lichaam is het ontwend. levensgevaarlijk !!!oeioeioeioei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Nu poedelen en beetje opschieten. Straks workshop, hopelijk hebben ze airco...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik ga dansen dagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zoooooooo,de helft van de boodschappen ligt nog op het aanrecht, en een kwart ben ik vergeten.Pfff wat een drukte, Zoon was mee, maar dan kun je gelijk een bedrag aantikken op je kassa.O mevrouw, is dat uw zoon? Ik zie het al, ping ping ping...Maar ja Dochter heeft een logée dit weekend en die wil je met het Zondags ontbijt toch geenbroodkorsten voeren. Zou wel schelen in de afwas, dawel.Vanavond proberen toch te barbeknoeien, het is té mooi weer om het niet te doen eigenlijk.Nou, ga met een 15,5 jarige maar eens boodschappen doen voor het barbeknoeien. En bij hun vader is alles lekker beter(lees: duurder) maar ja die voedert ze eens in de 14 dagen één keer en ik mag de overige 13 doen. Bij mij dus geen merk-cola (bij pappahebben we echte, da's veel lekkerder, schat, ik weet het (*ga dan dáár wonen*).Dochter krijgt daar ook van dat super-dure sap, nou ze eet maar een citroen, daar zittenook vitaminen in.En toch.....het is knudde met een rietje (tip voor de nrc beeldpuzzelaars, wie doet die trouwens?)maar die prosecco en rosé dóen me nog steeds wat. Nee niet dat ik ze WIL, maar ik zie ze zo staan (ze staan ook wel érg opvallend, dus misschienligt het niet alleen aan mij.....).Maar ja, als ik langs de drop/snoep loop heb ik dat ook. Vreemd, bij de paprika's is dat toch minder!haha, ik ga verder opruimen.Dar, ik heb een rood fietsshirt aan en een fiets met een mandje! (dan weet je dat vast voorop Texel)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Houtje hier idem, de helft vergetenen tussen 2 wasjes zo nog een keer de hitte in.Ben zelf ijsthee aan het makenniet zoet zoals gekochte en veeeel goekoper ook.nu sinasappel, maar groene met citroen is ook lekker.Niwi, ik heb HET maar even gepbed aan Kateiemand zo nieuwgierig maken en dan de clou nietkun je wel!Dat mooi die koopjes,volgende week kun je ze gaan dragennu is het blote voeten en teenslippersweer.hup jane aan het werk maar weer,doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ik denk dat Kate de clou wel heeft, Jane....blijkbaar jij ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 misschien dat je mij HET ook eens kan pebeejen, Jane....kan ik zien of je het goed begrepen hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ik kende m al jaren Niwiveel met Belgen gewerktvroeger.nou geniet ze Dar van je stappersnu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zo en nu zit er dus echt doorheen..... net tranen mettuiten gejankt, hoera moeders heeft toch gevoelens.Jezus wat ben ik er klaar mee, komt ie weer hier om 12 uurwas 5 minuten later had al koffie gezet, wilde 50 eurowant had geen geld meer, zoonlief wilde niet mee werdafgeblaft, brengt dochter om 6 uur hier (zit me alweer kapotte piekeren of ie nou moet blijven eten??)Was voor hem gewassen (dubben moet ik dat nu strijken??)Morgen wil hij de kinderen weer meenemen om een ijsjete eten ohhh en of ik dan nog even zijn haar kan knippen.GRRRRRRR.... .. en wat doe ik ??? ik zit erbij en kijk ernaar, wateen stomme tut ben ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 OHH en kijk net op zijn rekening staat er nog 150 euro op, tuurlijk ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ben er ook weer even, was vanochtend nogal plots weg.Nou Filippa, join the club, hier nog eentje met tranen! Wel om veel mindere redenen dan jij maar goed....Heeft het je opgelucht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden