tasseke Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wiite,puzzeltocht, vossejacht alles kan inderdaad!ach, het wordt wel een leuk, inovatief programma!morge jacc!bijna over het hoofd gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Jaaa en met als klap op de vuurpijl een bonte avondAllemaal verkleed stukkies doen en samen zingen, bij een groot kampvuurAlf zorgt voor muzikale begeleiding:)En Bolletje maakt haar favoriete sateWe weten wel wat leuk is haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ja zeker Dar. Ik ga er dadelijk weer naar toe. Ze woont 10 min. van mij vandaan. Dus slaap ik gewoon thuis hoor.Onzin om dat daar te doen. We gaan vanmiddag naar Uden. Een daggie shoppen. Kijken, kijken en niks kopen Hahaha Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zeker kan ik wel voelen dat zij het moeilijk heeft gehad. Ze werd zwanger van haar (stief) vader dus dat is een ramp.Haar moeder en stiefvader hadden nog 5 kinderen en die werden allemaal in pleeggezinnen ondergebracht. Nee, dat is niet makkelijk zeker niet.Ze trouwde 4 jaar later en kreeg toen 3 zoons. Er is gewoon psychisch wat stuk gegaan bij iedereen en dat begrijp ik ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Is makelaar Jansen er ook, Houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Goedemorgen deze zonnige morgen,heb gelukkig geslapen als een os, dank zij zoonlief, die de pup heeft gedaan vanacht Ga eerst de boel even opruimen, straks komtmanlief de kinderen halen dus dan is hetweer schoon.Vandaag genieten van het zonnetje Gefeliciteerd AlbertRemmo, ook al kennen weelkaar niet, groetjes Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Morgge dames, ik heb opeens een soort hooikoorst zoals Dar te pakken...Nog nooit gehad! Sta op met rode ogen, 100 keer niezen is heel normaal en in de loop van de dag wordt het wat beter maar mijn oren blijven dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Jacc meis, sterkte!En Houtje ook met je migrainebah wat een slechte planning met dit mooie weerbeterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 een spooktocht is ook wel leuk. ben ik het spook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 krijg zo bezoek dus ik sluit af. geniet van het mooie weer allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ach jane,beter zó dan door drank!Kore,denk aan monniken!Dames,Ik zie het ook helemaal voor me, een soort van The Phone op Texel!En nou ga ik ECHT weg, ik heb last van forumplak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Haha..zeker even de zaterdageditie van de Times halen Houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik ga ook uitloggen en wat doen,fijne BBQ Igoren fijne dag allemaal,doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zo Bol trekt er ook op uit. Mensen, tot later weer. Maak er wat van en houdt het droog hé? Ik in ieder geval wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Jaja Kore!Ik heb al die liedjes van Jaap Fischer e.a. leren kennen op zeilkamp, in de jaren 80 wasdat een soort herleving van de zestiger jaren (nou ja niet qua alles......)Ook veel Engelse klassiekers, canons enz. ken ik daardoor, mijn kinderen lachten zichdood.Later ...... heb ik mijn kampboekje weer gevonden, ooooooo wat een herinnering(vooral dáár heb ik me toch leren zuipen ik was pas 16 of 17 erg hè). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 en nou ben ik echt weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik pak mezelf bij kop en kont en sleur me naar mijn klerenen naar de winkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik ga dr ook vandoor.Jacc beterschapen als laatste ff een dikke knuffel voor ER (((( ))))Zomaar, omdat ik denk dat je die wel ff kan gebruikenLaterzzzzzGoeiemorgen Kore, ik vergat je bijna;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dank je Witte, knuf terug.Ik ga even lekker in de zon.Laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hallo lieve allemaal,GISTEREN EEN TERUGVAL GEHAD. Ik was zo verdomde eenzaam dat ik het niet meer trok.Ik heb hier nog ingelogd gestaan, maar het duiveltje:devil: was zo sterk (een tien op een schaal van 10!)dat ik te laf was om hulp te vragen. Hoe kan ik hier in de toekomst mee omgaan?Na een slechte nacht (eigen schuld) heb ik mij wel voorgenomen mezelf niet te bestraffen,maar lief te zijn voor mezelf. Ga vandaag maar eens met een boekje in het park liggen.Ben nu wel bang voor een versnelde herhaling, want de stofjes zijn weer geactiveerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 hallo Joris,Misschien raadzaam om de volgende keer wel gewoon aan te geven dat je hulp wilt.....Het komt wellicht wat zwak over maar geeft je wel enorm veel kracht....Als je gaat drinken omdat je je eenzaam voelt, ga je je nog eenzamer voelen, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hoi pipeloivanmorgen weer en geprek gehd met vriendin en meneer Vlam gaat de deur uit. Er waren toch wel meer dingetjes nog die niet kloppen. Erg jammer want ik vond hem echt een hele leuke vent. Maar het moet wel van 2 kanten komen. En daar moet ik niet om hoeven vragen. Bye bye love..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Joris, dat is goed balen.Voordeel is dat je nu weer hebt ervaren waarom het niet fijn is om te drinken.Schuld en schaamte hebben geen nut, die maken het alleen maar erger en daar houdt het duiveltje wel van.Richt je ook eens op al die engeltjes die er ook voor je zijn. Dan voel je je misschien ook minder eenzaam.Zie je onderschrift: blijf de goede kant op kijken!Geniet van je boek in het park met een frisje erbij en laat je niet onderuit halen door angst.liefs Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Het kan ook een vorm van zelfbeklag zijn... iets van...ach, ik ben zo alleen...waarom zou ik niet drinken ????..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Kan je dit niet gewoon met mister Love openlijk bespreken Woman?Of heb je dat al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dankjewel Niwi en Kate,Ik zal de volgende keer wel aangeven dat ik hulp kan gebruiken. Het is inderdaad een zelfkastijding.Fijne zonnige zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden