Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ach weet je Soothe, nu is het weer rustig in mn leventjeIk heb geen hartzeer. Gelukkig maar quote: Originally posted by: SootheWoman, een vervelende afloop. Houd je goed. Stort je maar op de kraaltjes en de buik. En.. er zijn meer mannen. Het komt goed, geloof mij maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Woman, dan stuur ik je maar een :heart:tje.Het is niet veel maar toch wat.@Bolletje, ik doe ook maar een gooi. Ik hou er ook over op.Vreemd is het, alles bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Lief Soothe, dank je xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 En nu ga ik dropjes eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Oké mensen, log ik eindelijk weer eens in valt hier een doodse stilte..............Iedereen aan het eten? Nou eetze dan maar!Dat ik weer een week nix heb laten horen komt niet doordat ik door de moderator op m'n vingers werd getikt voor het gebruik van schuttingtaal (ik zal mijn stijl verbeteren) maar doordat ik heel erg worstel met zowel mijn verslavingen (drank en nicotine) als mijn lichamelijke klachten.Heb van een vaatchirurg te horen gekregen dat ik naast de artrose het zgn. Fenomeen van Raynaud heb en kon daarna weer vertrekken. Niks aan te doen dus niet interessant.Gelukkig denkt mijn HA daar, net als ik, anders over.Betekent helaas dat STOPPEN MET ROKEN nu op de aller-aller-allereerste plaats komt want het is een stoornis in de bloedcirculatie met vaatkrampen.En wat denk je? Navrant genoeg: alcohol kan juist helpen!Maar......uiteraard met mate. Ja. Daar zit ik dan.Doe giga mijn best om zo snel mogelijk af te bouwen.Als eerste met de sigaretten.Wie kent dit dilemma en heeft daar ervaringen / tips over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 hallo Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 hai Sara, jeetje dat is ook wat dus nu drink je wel maarmet mate? en dan je sigarettengebruik stopen enblijven drinken met mate? moeilijk zeg !!Heb ik geen ervaring mee meid maar wens je veel sterkte!Niwi, ik worstel nog steeds met man en met de pup.Ik word ik langzamerhandmoeier en moeier, kleine beessie kan daar natuurlijkook niets aan doen maar op 4 uurtjes slaap per nachtword ik er niet gezelliger op in ieder geval.BRRRR......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 heb wel nog een week vakantie gelukkig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 het zal toch wel niet, filippa....je kent hem natuurlijk beter dan ik....steeds leven met die angst, maakt het nog ondraaglijker, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nee Niwi ik ga daar ook niet vanuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Sorry, dacht jullie zijn er nog niet dus ff de honden gevoerd.Ja, bedankt, misschien kan ik Corinne eens vragen.En ja: het is een beroerde combi en ik probeer nu minder te drinken maar dat lukt nog niet zo erg helaas.Morgen naar de psych. eens kijken of ik daar nieuwe ideeën op doe.Trouwens: die wordt vergoed maar ik moet wel een eigen bijdrage van €10,- per sessie betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hannah1 wil ook wel gezellig babbelen hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Sara heb mijn berichtjes wat aangepast, bij naderinzien, iets te zwaar voor op een forum.Heb een spaanse waterhond pup van 8 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Jee Filippa, dat is niet fijn (zacht uitgedrukt).Ik heb een goede vriendin die daadwerkelijk door ex-man is bedreigd en aangevallen.Maar ja, die had ook psychische problemen en was bovendien aan de drugs.Weet niet hoe het met jouw man is? Wens je in elk geval veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hee Hannah, niet boos zijn hoor, ik dacht gewoon dat er ff niemand was. Ik vind het juist fijn als je met adviezen komt! Maar jij hebt toch ook lichamelijke problemen of herinner ik me dat verkeerd?Filippa: wat voor pup heb je? Hoe oud is-ie en waarom slaap je zo weinig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Jawel, wel doen Hannah Nu ga ik ff mijn haar wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik heb ook dat fenomeen van RaynaudErg vervelendVaak in mn rechterwijsvinger wat niet handig is tijdens het borduren. Wat soms wel eens helpt is de vingers in mn mond steken en, jawel, sabbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Caro: fijne avond, relax! Wat knap van je trouwens dat je er met lakoniekheid door heen gekomen bent! Zover ben ik nog lang niet........zit nog middenin rouwprocessen en voel me alleen maar opstandig of depressief. Ken je dat, dat iets simpels als je haar wassen zoveel energie kost dat je er tegenop ziet?Meis, lekker met hondje tv kijken en goede nacht.Woman; rook(te) jij ook? En merk je verschil met wel/ geen alcohol?Ik weet dat Raynaud vele vormen heeft en ik ga dat samen met de HA ook verder uitzoeken. Maar van de brochures die ik meekreeg werd ik niet vrolijk. Het zou nl. betekenen dat ik erg beperkt zou zijn in de hondensport en daar heb ik nogal om gehuild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Mooi, Wing, mooi...................Ik geniet altijd weer van je poëtische verhalen!Hoewel ik in het oosten vh land woon ken ik Mooie Nel en de Liede, heb nl. ooit in een therapeutische gemeenschap op Santpoort gezeten hahaha, de natuur is me bijgebleven!Zijn er daar ook zoveel kikkers en kikkervisjes?Laatst zag ik hier een salamander wegschieten en in het beekje gingen kokerjuffers voorbij.Dan moet het toch schoon water zijn, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hier ware kikker-concerten, al verstommen ze bij nadering.Veel vogels, heel veel vogels, die lange dagen maken nu het licht is:van 4 uur 's morgens tot 11 uur 's avonds.Merels, vinken, mezen maar ook specht,koekkoek en uilen.Veulens............ toonbeeld van hoe mooi pril leven kan zijn.Nieuwsgierig de wereld verkennen. Hey, een hond: wat is dat nou?Maar mijn hond is de bangste van de twee hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Lieve mensen, ik ga mij verplaatsen.Nu ik in dit huis woon heb ik de pc boven staan.Niet meer zoals in het "los hoes" waar ik 2 jaar in gewoond heb; alles in 1 ruimte.Ga nu ff met de honden in de kamer tv kijken.Wens iedereen een fijne avond, alvast welterusten en tot gauw!sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Sara ik rook. Niet veel meer. Soms geeneens 2 op een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Les Choristesnu op CANVASlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Grappig JaneIk bekeek net het filmaanbod en dacht: dat is een film voor JaneIk ken hem alidd, mooie film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden