kruimel Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ik heb m,n peut zelf uitgekozen maar moet haar ook zelf betalen, min puntje.Maar ben dan ook verbonden aan een instantie. Heb ooit wel is een alcohol online cursus? van de Brijder gedaan.Toen die afgelopen was lieten ze nooit meer wat van zich horen, lekker.
kruimel Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Hoi Joris,Dat weet ik, ik had alleen fff het lege stuk niet gezien.Ooit wordt ik nog wel handig op zo,n comp. heb te weinig tijd.Allehoewel niet drinken geeft een heleboel tijd winst
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 De Brijder heb ik ook gedaan. Dat was eigenlijk de eerste hulp die ik zocht. Vond het verschrikkellijk, maar dat lag echt aan mij. Kwam wel tot het besef dat ik echt wel érg veel dronk, maar ik was aan het af tellen tot de behandeling afgelopen was zodat ik het weer enorm op een zuipen kon zetten. maar toch heeft het wel zin gehad. Je moet ergens beginnen, ik sta nu toch mooi meer dan 7 mnd droog
kruimel Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ja de kapper verdient goud geld aan mij.Ik ga gewoon zitten en zeg jij bent de kapper ik niet en het is elke keer weer een verrassing.Met als gevolg het nodige commentaar
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Kruimel, weet je dat, als je bij een psych. het onder psychotherapie laat vallen, je zelf niets hoeft te betalen?Misschien ook iets voor Jan D.?
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Woman, een vervelende afloop.Houd je goed.Stort je maar op de kraaltjes en de buik.En.. er zijn meer mannen.Het komt goed, geloof mij maar.
kruimel Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 O ik vond op zich die Brijder wel leuk, het hield me ook droog.Maar als ze zeggen dat ze contact zullen opnemen na zoveel tijd en vlgs niet doen, nou daar krijg je inderdaad dorst van.Dus gewoon maar een zelf betaalde peut en een man en kinderen die blij zijn als je niet drinkt.Moet voldoende zijn.
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Mensen met angst voor de tandarts, scrollen maar.Ik heb de neiging nogal kleurijk te beschrijven.Hannah, ik zal het proberen sober te houden.Hannah uno.De hechtingen zijn er inmiddels uit.Toen ze dat geboorde gat in het tandvlees met een haak opnieuw openprikte,om een nieuw abces te voorkomen zei ik &%$'?%%&Op 30 Juni krijg ik de Apexresectie, Tandvlees losknippen, weer boren en de wortellpunten afknippen, dan weer hechten.En ik heb nog pijn, zei het uit te houden.By the way 30 Juni ben ik ook jarig.Dit was het in korte trekken.Ik ga nu iets lekkers maken. Een soort improvisatie.Laters.@ Niwi
kruimel Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Mijn psych. is een bijzonder therapie en valt niet onder de zorgverzekering, helaasMaar ik voel me er wel op m,n gemakt, werken vooral aan sociale vaardigheden en omgaan met eenzaamheid.Al met al een flink pakket, ik heb ervoor gekozen en ga nu door niet zomaar opgeven.
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 SootheJe krijgt het wel voor je kiezenDe tand des tijds zal het lerenNiet al te kieskeurig zijn.Als ze maar niet aan het kortste eind trekkenZe kiezen het wel uit zeg 30 juniop je verjaardag....
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Alfie, ik bewonder je taalvaardigheid.Echt aardig bedacht. Ik sta met mijn mond vol tanden.Het komt goed, ik ben tot de tanden toe bewapend.Alfie, take care.
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Vriend Alf, je weet het wel weer mooi te verwoorden, maar Soothe zit er maar mooi mee. 't Is kiezen of delen. Wel of geen verjaardag vieren. En het bezoek moet maar niet te kieskeurig zijn hoor. Dan maar niet zo'n vrolijke Soothe.
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Caro, ook het beste.Misschien toch tijd voor een KNO en Tandendraad.Nu echt kokkerellen.
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Insgelijks Soothegewoon kiezen op mekaarhoewel in dit geval beter van nietof heb je haar op je tanden?
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Bolletje, ik zit er zeker mee.Zit er niet echt op te wachten.Maar trekken is ook zonde, toch.Bolletje.
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ah Bol doet ook mee tot de tanden bewapendom een tandje bij te zetten...Hoe is het met je zwembad?
BamBam Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Soothe,En mocht je haar op je tanden hebben; vraag dan ff of ze dat gelijk weghalen:o:)En doei maar weer.Vlgs de buienradar zou het nu ongeveer los gaan barsten. Kom maar door!
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ha Bammetje.All taken care off.Groet en een
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeVriend Alf, je weet het wel weer mooi te verwoorden, maar Soothe zit er maar mooi mee. 't Is kiezen of delen. Wel of geen verjaardag vieren. En het bezoek moet maar niet te kieskeurig zijn hoor. Dan maar niet zo'n vrolijke Soothe. Ach, Soothe is niet op zn mond gevallenhij kan zijn mondje wel roeren en hem de mond snoeren zal niet snel lukken..Nu houd ik mn mond eroverOver kiezen gesprokennog een paar dagen...
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Eet met smaak maar voorzichtig Soothe:heart:Goh, ik zag straks J. v.d. Sloot en moest, toen ik z'n gezicht zag, denken, wat gaat er nu toch in zijn hoofd om. Stel dat hij het niet gedaan zou hebben, dan wordt hij vals beschuldigd. Stel dat hij het wel gedaan zou hebben, wat gaat er dan in hem om. Hij heeft 1 of 2 mensen vermoord. Wat doet dat met zo'n iemand. Als hij psychopaat is, streelt hij z'n moeder toch niet?Ik geloof dat Joris het vanmiddag over karma had. Hoe moet ik dat dan begrijpen. Dat kan ik niet. Ik begrijp niet waarom mensen, anderen doden. Ik betrapte mezelf erop dat ik blij werd bij het horen van de gevangenisstraf die hem boven het hoofd hangt, en waar hij terecht komt. Dat is niet goed maar ja ik ben ook maar een mens. Maar wat moet zo'n moeder mee maken zeg. Vreselijk.Vraag mezelf af, kan ik medelijden hebben met zo iemand ondanks ik het helemaal niet begrijp?
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Bolletje, voor Ma is het een regelrecht drama.Pa kreeg ook al een hartaanval (misschien mede door stress)Ze krijgt wel wat op haar bord.
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 BolNormaal zou ik een interessante discussie met je aangaanmaar dat doe ik niet(meer). Niet omdat jij het bent, maar inhet algemeen.Misschien heeft een ander een frisse kijk op de zaak..
bolletje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ja Soothe vreselijk voor zo'n vrouw zeg. Ik zou haar een mooie bos bloemen willen sturen. Afé dat gaat toch niet.O, Stoofpotjes met rundsvlees zijn makkelijk te kauwen. Lekker lang laten sudderen, dan smelt het in je mond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden